• Mea

BF jan-mars 2014, Malmö med omnejd

Finns här fler i malmöregionen som väntar smått i början av 2014? Tänkte att vi kunde följas åt genom våra graviditeter och sedan även när våra små kommit till världen. Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord. Oro, glädje, funderingar etc. Själv är jag beräknad till 14/2 2014. Har även en dotter född 2012. Hittar ingen liknande tråd men finns det redan får ni gärna tipsa mig.

• Svar på tråden BF jan-mars 2014, Malmö med omnejd
  • Tasha

Ja, det tycker jag låter som en bra ide!

Själv är jag förkyld nu och är rätt krasslig, men i övrigt är det bra. 

• Vixen
    Mea skrev 2013-10-08 19:28:56 följande:
    Hej! hoppas ni alla mår bra! Vad sägs om att slå ihop denna tråd med denna: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m71035556-7.html Så ökar vi kanske aktiviteten lite? Kanske i en ny tråd? Och på sikt kanske vi kan skaffa oss en FB-grupp? Vad tycker ni? :)

Låter toppen!
  • Aleathiel
    Hej!

hoppas ni alla mår bra!
    Vad sägs om att slå ihop denna tråd med denna:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m71035556-7.html

Så ökar vi kanske aktiviteten lite? Kanske i en ny tråd? Och på sikt kanske vi kan skaffa oss en FB-grupp?
    Vad tycker ni? :)
    Det låter bra!
  • EmPe
    Hej!

hoppas ni alla mår bra!
    Vad sägs om att slå ihop denna tråd med denna:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m71035556-7.html

Så ökar vi kanske aktiviteten lite? Kanske i en ny tråd? Och på sikt kanske vi kan skaffa oss en FB-grupp?
    Vad tycker ni? :)
    Bra idé! 
    Trevlig helg alla. 
  • EmmaK1986

Någon som känner sig manad stt fixa en fb-grupp?
    Jag sitter mest vid telefonen , typ aldrig vid datan

• Mea

Jag försökte fixa en grupp men var tvungen att direkt lägga till någon i gruppen för att huvudtaget lyckas starta den... Så det gick inte.. Någon som vill skicka sitt namn privat till mig så kanske vi lyckas? Haha.. Så provar jag lägga till dig i gruppen direkt..

• Mea

Vi har nu startat en FB-grupp... med namn "Tillfälligt gruppnamn". Detta ifall någon fortfarande vill vara hemlig med att de väntar tillökning. Sen ändrar vi till ett bättre namn!

Gruppens sekretessinställning är sluten men ej hemlig för att ni ska kunna hitta den. Vi kan göra den helt hemlig sen när alla har anslutit sig...

Hoppas att fler dyker upp!  

https://www.facebook.com/#!/groups/177616605765285/

• EmPe
    Mea skrev 2013-10-14 19:05:12 följande:
    Vi har nu startat en FB-grupp... med namn "Tillfälligt gruppnamn". Detta ifall någon fortfarande vill vara hemlig med att de väntar tillökning. Sen ändrar vi till ett bättre namn!

Gruppens sekretessinställning är sluten men ej hemlig för att ni ska kunna hitta den. Vi kan göra den helt hemlig sen när alla har anslutit sig...

Hoppas att fler dyker upp!  

www.facebook.com/#!/groups/177616605765285/
    Vad kul, jag har skickat förfrågan nu :)
  • Mea

Har nu på ändrat inställningen på FB-gruppen från sluten till hemlig enligt önskemål. Det svåra blir nu att hitta den... Skicka bara ditt namn via inbox så lägger jag till dig om du vill vara med...

Svar på tråden BF jan-mars 2014, Malmö med omnejd