• Vixen

BF jan-mars 2014, Malmö med omnejd

Hej! Från Malmö. Visserligen inte bf förrän i slutet av april men hittar ingen annan Malmötråd så kanske kan hänga på denna?

• Vixen
    Mea skrev 2013-08-29 08:08:22 följande:
    Absolut Vixen! Bara kul med nyfödda igen när man har en bebis på någon månad..

• Vixen
    Mea skrev 2013-08-29 08:08:22 följande:
    Absolut Vixen! Bara kul med nyfödda igen när man har en bebis på någon månad..

• Vixen
    Mea skrev 2013-08-29 20:30:40 följande:
    Hur mår du hittills Vixen?

Bra. Jag är ju bara i vecka 6, så det enda jag känner av hittills är molvärk från och till. Med förra barnet var jag förbaskat trött i början. Får se om det blir så denna graviditet också. Jag mådde annars väldigt bra förra graviditeten. Hoppas att det blir så denna gång också. =) Hur mår ni andra?
  • Vixen

Har inte koll på hur många vi är, men kul om vi är ett gäng. Känner mig inte så blödig. Däremot väldigt nere vilket är sjukt knäppt eftersom jag är superglad för att vara gravid. Är väl alla hormoner. =) Är det första barnet eller har ni barn sedan tidigare? Jag har en son som blir 3 i december.

• Vixen
    EmmaK1986 skrev 2013-09-12 20:21:00 följande:
    Vi flyttar till mölledal/Bulltofta :) Vart i Malmö bor alla?:)

Vi bor i Limhamn.
  • Vixen
    Mea skrev 2013-09-17 19:02:44 följande:
    Var på mitt RUL idag! Så kul att få se bebisen... Tyvärr inte alls medgörlig så hon lyckades inte ta någon bra bild.. Fick 5st ändå, men det var på fötter, händer och en helbild där den ligger uppochner.. Vilket den även gjorde på kubtestet.. Alltså tittar nedåt.. Flaxade med händerna hela tiden så hon hade svårt att mäta.. Men allt såg fint ut! Nytt BF 10 februari..

Vad roligt att få se bebben! Själv får jag vänta 1 månad till. Är ju bara i vecka 8. Rätt jobbigt att inte veta hur det står till där inne, men får väl utgå från att allt är OK.
  • Vixen
    Mea skrev 2013-10-08 19:28:56 följande:
    Hej! hoppas ni alla mår bra! Vad sägs om att slå ihop denna tråd med denna: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m71035556-7.html Så ökar vi kanske aktiviteten lite? Kanske i en ny tråd? Och på sikt kanske vi kan skaffa oss en FB-grupp? Vad tycker ni? :)

Låter toppen!
Svar på tråden BF jan-mars 2014, Malmö med omnejd