• Mea

BF jan-mars 2014, Malmö med omnejd

Finns här fler i malmöregionen som väntar smått i början av 2014? Tänkte att vi kunde följas åt genom våra graviditeter och sedan även när våra små kommit till världen. Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord. Oro, glädje, funderingar etc. Själv är jag beräknad till 14/2 2014. Har även en dotter född 2012. Hittar ingen liknande tråd men finns det redan får ni gärna tipsa mig.

• Svar på tråden BF jan-mars 2014, Malmö med omnejd
  • Vixen
    Mea skrev 2013-08-29 08:08:22 följande:
    Absolut Vixen! Bara kul med nyfödda igen när man har en bebis på någon månad..

• Vixen
    Mea skrev 2013-08-29 08:08:22 följande:
    Absolut Vixen! Bara kul med nyfödda igen när man har en bebis på någon månad..

• Tasha

Bara kul med fler Vixen!

Två veckor kvar till RUL här, så det börjar kännas inom lite mer räckhåll.

Jag har definitivt börjat få ont i bäckenet redan, vet inte om det är foglossning men det är det säkert. Som förra gången jag var gravid så ligger även ischias-nerven på ena sidan ikläm så det gör ont i ena rumpan :)
    Jag vill ju gärna hålla igång träningen ett tag till så jag kör på som vanligt men med lite lättare vikter. 

• Vixen
    Mea skrev 2013-08-29 20:30:40 följande:
    Hur mår du hittills Vixen?

Bra. Jag är ju bara i vecka 6, så det enda jag känner av hittills är molvärk från och till. Med förra barnet var jag förbaskat trött i början. Får se om det blir så denna graviditet också. Jag mådde annars väldigt bra förra graviditeten. Hoppas att det blir så denna gång också. =) Hur mår ni andra?
  • AnnJar

Plats för en till? Bf 2/1-14, pojke! Bor i Malmö vid Ribban .

• Mea

Absolut Annjar! Bor själv vid mellanheden så vi bor ju inte så långt ifrån varandra!

• jemaka

Får jag hänga på? Bf 12/1, andra barnet. 75% säker på att det är en flicka enligt RUL förra veckan :)

• Mea

Välkommen Jemaka! Kul att få se den lilla på RUL... Längtar dit... 17/9 är det min tur.. ;)

• AnnJar

Åh, spännande! Tredje barnet för mig, har tjej och kille på 13 och 8 sedan innan.....lite att börja om! Gravid bf maj 2013 blev MA, liten pojke dog i magen v 20. Igångsättning, förlossning och en ledsen vinter. Gravid snabbt igen och jobbig graviditet med konstant dubbla känslor! Men lycka och förväntan också, nu i v 23 och så långt allt bra.

Svar på tråden BF jan-mars 2014, Malmö med omnejd