• Mea

BF jan-mars 2014, Malmö med omnejd

Finns här fler i malmöregionen som väntar smått i början av 2014? Tänkte att vi kunde följas åt genom våra graviditeter och sedan även när våra små kommit till världen. Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord. Oro, glädje, funderingar etc. Själv är jag beräknad till 14/2 2014. Har även en dotter född 2012. Hittar ingen liknande tråd men finns det redan får ni gärna tipsa mig.

• Svar på tråden BF jan-mars 2014, Malmö med omnejd
  • jemaka

Härligt! Finns inget bättre än att få se de små liven :)

• Mea

Spännande med RUL! Ni tog inte reda på kön? Min tur imorgon! Längtar!

• EmPe
    Tasha skrev 2013-09-15 21:40:19 följande:
    Allt såg bra ut på RUL vilket är skönt så klart! Och det blir en pojke denna gången.

Själv bor jag i centrum. 
    Grattis till pojken, vad kul!Skrattande
  • Mea

Haha! Hur kunde jag missa det? Grattis till pojken!

• EmmaK1986

5 hela v kvar till mitt , åhh vad jag längtar och vad jag längtar efter shoppa hihi

• Tasha

Tack!
    Det blir spännande med en pojke denna gång. Jag hade inga som helst förväntningar denna gången, hade gått bra med både flicka eller pojke (så klart!) men förra gången ville jag gärna ha en flicka vilket vi fick! Det är lite skrämmande hur fort de växer upp bara, hon är 3.5 nu, stora tjejen. 

• Mea

Var på mitt RUL idag! Så kul att få se bebisen... Tyvärr inte alls medgörlig så hon lyckades inte ta någon bra bild.. Fick 5st ändå, men det var på fötter, händer och en helbild där den ligger uppochner.. Vilket den även gjorde på kubtestet.. Alltså tittar nedåt.. Flaxade med händerna hela tiden så hon hade svårt att mäta.. Men allt såg fint ut! Nytt BF 10 februari..

• Vixen
    Mea skrev 2013-09-17 19:02:44 följande:
    Var på mitt RUL idag! Så kul att få se bebisen... Tyvärr inte alls medgörlig så hon lyckades inte ta någon bra bild.. Fick 5st ändå, men det var på fötter, händer och en helbild där den ligger uppochner.. Vilket den även gjorde på kubtestet.. Alltså tittar nedåt.. Flaxade med händerna hela tiden så hon hade svårt att mäta.. Men allt såg fint ut! Nytt BF 10 februari..

Vad roligt att få se bebben! Själv får jag vänta 1 månad till. Är ju bara i vecka 8. Rätt jobbigt att inte veta hur det står till där inne, men får väl utgå från att allt är OK.
  • EmmaK1986

Mea : Härligt att se bebisen :) Längtar då till den 20 okt :)

Fler här inne som går på Mama Mia?

Svar på tråden BF jan-mars 2014, Malmö med omnejd