• Mea

BF jan-mars 2014, Malmö med omnejd

Finns här fler i malmöregionen som väntar smått i början av 2014? Tänkte att vi kunde följas åt genom våra graviditeter och sedan även när våra små kommit till världen. Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord. Oro, glädje, funderingar etc. Själv är jag beräknad till 14/2 2014. Har även en dotter född 2012. Hittar ingen liknande tråd men finns det redan får ni gärna tipsa mig.

• Svar på tråden BF jan-mars 2014, Malmö med omnejd
  • Mea

Klart du kan hänga på här Oldie, bara kul!

Yrsel känner jag igen! Få vad yr jag kan bli när jag reser mig...
    Illamående har jag haft men det börjar bli bättre nu! Så skönt!
    Har inskrivning imorgon.. Har inte träffat bm tidigare pga semestertider.. Spännande!

• Mea

Grattis till Pojken Oldie... Vi ska försöka vänta till bebisen är född.. Om vi klarar det.. Fler som ska det?

Välkommen EmPe! Jag går på Capio studentgatan.. Kub gjorde jag förra veckan men fick bekosta det själv..

• Mea

Vad kul att ni går på samma mvc... Då kommer ni säkert träffas där.

Inskrivning gick bra idag men känns som det är länge tills nästa gång.. V. 24-25.. Tur man har RUL emellan att se fram emot! Men tråkigt att man inte längre erbjuds TUL..

• Mea

Ja, vi ska försöka hålla oss.. Sen om vi råkar se är ju en annan sak... Många vet om graviditeten nu men fortfarande ingen på jobb.. Men börjar jobba om 2v och började få mage typ redan v8.. Så det lär ju synas med en gång!

Fler med liten mage än?

• Mea

Välkommen Aleathiel! Blödningar har jag oxå haft.. Fast det var värre förra graviditeten.. Så jag har fått se den lille nu 3ggr redan.. (Ena var KUB) Skönt att få se att där verkligen är något och man inte inbillar sig..

EmPe.. Svullnar gör jag oxå.. Även som ej gravid varje gång jag ätit.. Nu känns det inte som det gör så mycket för nu är där ju ändå lite mage..

KUB görs som vanligt UL..

• Mea

Och vad många som går på Capio här.. Synd vi inte alla går på samma..

Svar på tråden BF jan-mars 2014, Malmö med omnejd