• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • Kenzie

Tindrande: Haha vilken tjockis du har Nä men finns det nått sötare än buddha bäbisar??!!

Tack tjejer. Allt kommer att lösa sig, det är bara lite kämpigt just nu. Men jag överlever

• Tingan

oki då får jag väl slå en signal till dem... hoppas nu att jag får min föräldrarpeng iallafall så att det inte e nått strul...
    en till fråga till er min lilla amningsakut....hi,hi... jo det e så att theo har börjat att skrika medans han snuttar, sliter i bröstvårtan och släpper sedan bröstet med ett stort smack skriker hysteriskt nån sekund och tar bröstet igen och snuttar lugnt en liten stund och sen upprepas samma procedur om igen, jag fattar inget, tycker inte det e så konstigt sent på kvällen när det e lite mjölk men det har hänt när det finns massor också tidigare på dan.... vad kan detta bero på? trötthet?

• IsakochMolly

Den 25/7 kl 11.20 kom det äntligen en liten pojke på 2985g och 50 cm.

• Tindrande

*s* Jo, hon är en riktig tjockis min lilla dam, men hon och Gabriel följer varandra i vikten, förutom då att hon föddes 1/2 kg tyngre.
    Gabriel var också en tjockis, men det försvann när han började röra på sig.
    Isabelle har börjat göra små skratt ljud, så himla sött.....lipar gör hon glatt också.

Tingan

Mina barn gör så när det kommer för mycket, eller när de är mätta och bara vill snutta lite.
    Har du provat att ligga ner och amma? Det tyckte de om båda två.....men som sagt, alla barn är ju olika
    Man får testa sig fram.

Minimalla
    Längtar också efter hösten....tänk så skönt att kunna gå ut utan att svettas som en tok, och vara rädd för att de små ska få värmeslag
    Fast jag bävar inför vintern. HATAR vintern!

• 1malle

CG..

Grattis
    Det behövdes fylla på lite grabbar i gänget...
    Hoppas ni mår bra allisammans o att allt gick bra...
    Väntar med iver på vidare info...
    Än en gång Grattis!!!!

• 1malle

Tingan

Så gjorde Ola lite då o då... jag misstänker att det är som Tindrande säger..
    Att de antingen bara vill snutta o blir irriterade när de då får i sig mat, eller så får de i sig för mycket o inte hinner svälja, elelr för lite o blir sura för det...
    De är inte lätta att förstå sig på alla gånger, våra små frön

Ses kl 13, Färgagården....

• concordia
    CG Nkpg GRATTIS till pojken!! Skrattande

Vi syns på Färgargården kl 13.00..
  • Kenzie

tingan: Min Theo gör så när mjölken inte rinner tillräckligt fort. Då blir han vansinnig och misshandlar sin mor

• concordia

Just det ja har ju glömt att säga att Ella går helt själv nu! Skrattande Tog första promenaden igår..

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7