-----Rökning under graviditeten-----
det finns faktiskt en ickerökare här, ja inte bara en heller men du är verkligen en av dom som inte trackat ner helt nu Tänkte på dej när jag var så röksugen så jag fick "kraft" där att inte tända i onödan
det finns faktiskt en ickerökare här, ja inte bara en heller men du är verkligen en av dom som inte trackat ner helt nu Tänkte på dej när jag var så röksugen så jag fick "kraft" där att inte tända i onödan
nicolesthlm: GUD VA BRA SAGT!!!!!!!!!
menade ditt tidigare inl,nicole, inte d om nicorette Ja du har rätt men jag har såna hemska abstinens, yrsel, irritation mm.Yrseln är värst. därför tänkte jag ta hjälpmedel
nicolesthlm: du har så rätt så ang mina abstinens. Är inte gravid men försöker sluta innan jag kanske blir gravid så har jag gått igenom mina abstinens utan att ha en liten i magen som känner av min oro. Har rökt tidigare graviditeter men har tänkt att no way!!aldrig mer en endaste cigg under graviditet om man kan försöka sluta nu i tid!!Kan inte heller fatta att jag dragit ett endaste bloss tidigare grav fast jag visste riskerna. Det var svagt gjort av mej,usch!!
ja, det är sant nicole. Min egen man sa en gång när jag försökte sluta:stick och köp cigg eller så sticker jag härifrån, orkar inte med dej en minut till Det är så synd att man började igen när man en gång gått igenom den första jobbiga tiden.
nicole:han tyckte väl det var "jättetråkigt" att han var tvungen att "offra sej"?haha. Ja det måste vara hemskt med 2 abstinensfall under samma tak Tack iaf för ditt stöd, det behövs fler som ni som stöttar oss rökare som försöker sluta än de andra som gapar en massa skit och lägger fram inlägg som är kilometer långa Tror dom att man ens ids läsa det så tar dom helt fel. Kolla nu, bara för att jag skrev detta kommer det bergis att vara nån som nappar på att få bråka lite till. Ska nog öppna en ny tråd för oss som försöker sluta. Och ve den som kommer dit som ickerökare och gapar en massa rappakalja,hehe.
å tack detsamma till dej idiblon!!!ska gå och sova nu men imorg ska jag öppna en snäll tråd för alla oss som försöker sluta röka, rökare, och er som vill peppa oss. Gonatt och på återseende!Tack än en gång vännen
anonym fimpen: det finns inget synd med en rökare. Det är nog det debatten här handlat om hela tiden att den som röker valt det själv! Jag har iaf aldrig ansett det synd om mej som rökt. Jag har bara tyckt att alla måste ta beslutet själv att sluta. Ingen kommer att sluta pga allas påhopp. Alla som röker/rökt vet att det är farligt, idiotiskt,mm men det var allas enskilda problem. Så länge det är lagligt att röka kommer ingen människa kunna tvinga nån som inte vill sluta röka att göra det, så är det bara. Dumma påhopp går in genom ena örat och ut genom andra så att säga. Om möjligt så får det oss att röka ännu mer pga att vi blir så förbannad när vi läst en del argument så vi tänt en till cigg för att lugna nerverna Så man kan vända på kakan och säga att ni kanske fått en del att öka konsumtionen av cigg här Motsatt effekt alltså.
Men som sagt är jag inte gravid och rökning under graviditet är helt fel,punkt slut!
anonym fimpen, är trött och skrev fel ni på ett ställe där det skulle vara de
missförstå mej inte nu, tack. Säger än en gång att jag vet allt om risker med rökning under graviditet och tycker det är helt fel. Men det konstiga här är värst vad många som har kompisar som rökt under graviditet och som fått sjuka barn????Jag känner inte en endaste som fått adhd el nåt annat, förutom min egen son som har problem med krupp, skyller det på min rökning En del ickerökare har skrivit i denna tråd att nästan alla deras kompisar som rökt har nåt fel på sina barn pga rökningen. Jag får verkligen tacka min lyckliga stjärna för mej och alla mina vänners/släktingars friska barn. Vi är en jättestor skara med mååånga barn, och de flesta barn är mellan 15-25 och ingen har nåt fel av ngt slag alltså. Men inga missförstånd pga detta inlägg nu, tack!!