• Fridolini

Jobb

Jag har vart otrogen mot min sambo i ca 8 månader nu. Jag förstår att ni som är trogna inte tror att man älskar sin partner och att ni tycker att det är ett grisigt beteende. Men jag kan inte vara utan min sambo men jag vill heller inte släppa min kollega, då jag även kan få mig ett knull på jobbet. Det får mig att känna mig busig och snuskig på samma gång, vilket jag gillar.

Men min sambo verkar börja misstänka något då han har börjat konfrontera mig. känns jobbigt att ljuga för honom men som ni förstår så är det mycket konsekvenser som blir om det kommer fram. 

Någon som är i samma sits? Hur känns det för er och hur har det gått? 

Känns som alla bara tänker på den som är/blivig bedragen. vilket jag tycker är fel

• Svar på tråden Jobb
  • Anonym (J)

Har du inte en vän du kan prata med istället än med främlingar på nätet?

• Anonym (J)
    Fridolini skrev 2025-03-31 00:07:38 följande:

Men bli inte så arg, Molly höll ju inte ens med mig. Jag är inte ett dugg arg men återigen gör du en antydan att jag tramsar. 

Den enda gången jag tramsade var i en tråd som tyvärr försvann och det har jag erkänt

Blir det för den här tråden spårar var ur mer och mer. 
  • Anonym (J)
    Fridolini skrev 2025-03-31 00:07:38 följande:

Men bli inte så arg, Molly höll ju inte ens med mig. Jag är inte ett dugg arg men återigen gör du en antydan att jag tramsar. 

Den enda gången jag tramsade var i en tråd som tyvärr försvann och det har jag erkänt

150 sidor långa diskussioner om samma saker. Om och om igen. Räcker det inte nu? 

• Fridolini
    Anonym (J) skrev 2025-03-31 00:07:21 följande:

Och nu sög du åt dig igen när du påstår att jag läxar upp dig. Det gör jag inte alls. 

Ja, du suger åt dig. Annars hade du inte försvarat dig hela tiden.

När jag var 15 visste jag att man inte skulle vara otrogen. Men du menade tidigare i tråden på att aaaaalla gör sådana misstag, alla ljuger, osv. Nej, verkligen inte.

Men iallafall. Räcker inte över 150 sidor svar nu? Vad vill du få ut av din tråd mer? Seriöst? 

Fast du låter väldigt arg därav säger jag att du läxar upp mig. Jag är inte van att bli tillsagt så för mig är detta att läxa upp.

Så jag får inte försvara menar du? 

Ja, men grattis till du att du visste att man inte ska vara otrogen. Det visste jag också men jag gjorde fel jävligt fel.

Flr övrigt tror jag att du behöver sova för ditt humör verkar inte vara det bästa 

• Anonym (J)
    Fridolini skrev 2025-03-31 00:12:46 följande:

Fast du låter väldigt arg därav säger jag att du läxar upp mig. Jag är inte van att bli tillsagt så för mig är detta att läxa upp.

Så jag får inte försvara menar du? 

Ja, men grattis till du att du visste att man inte ska vara otrogen. Det visste jag också men jag gjorde fel jävligt fel.

Flr övrigt tror jag att du behöver sova för ditt humör verkar inte vara det bästa 

Men kan du skriva något som tillför tråden? 

Vad skrev du och exet om sist? Hur ofta skriver ni? Har ni setts? 

• Anonym (J)

Dessa tjafsanden om vem som är omogen och inte, ett äckel hit och dit, bla bla, det är bara för mycket 

• Fridolini
    Anonym (J) skrev 2025-03-31 00:08:04 följande:

Har du inte en vän du kan prata med istället än med främlingar på nätet?

Eh, jag har massa med vänner. Jag kan göra flera saker samtidigt. Sp du vet väl inte vad jag gör IRL? 

Jag är inte den enda som är i detta forum mycket och skriver finns en hel del. Men tror de flesta även umgås med nära och kära så vad ville du få ut av det? 

• Fridolini
    Anonym (J) skrev 2025-03-31 00:14:32 följande:

Dessa tjafsanden om vem som är omogen och inte, ett äckel hit och dit, bla bla, det är bara för mycket 

Hmm, förlåt men har du druckit?  Förstår inte varför du håller på så här annars? 
  • Fridolini
    Anonym (J) skrev 2025-03-31 00:13:46 följande:

Men kan du skriva något som tillför tråden? 

Vad skrev du och exet om sist? Hur ofta skriver ni? Har ni setts? 

Ber dig vara mer trevlig.

Ja, vi pratat lite idag. ( skrev det tidigare) 

Fortfarande spänt men vi har en annan dialog än tidigare iallafall 

• Fridolini
    Anonym (J) skrev 2025-03-30 23:54:08 följande:

De saker du kallar vidriga är när jag gav dig exempel på hur en otrohet kunde gå till så du skulle förstå hur du sårat din stackars kille. men inte ens det fick dig att tänka till. 

Fast vi alla är ju vuxna människor och jag bad dig flera ggr att inte skriva så detaljerat för jag fick bilder framföe mig så blev äckliga. Sa också då att jag förstår att mitt ex fick upp samma bilder och då förstod jag varför han äcklats av mig