• Fridolini

Jobb

Jag har vart otrogen mot min sambo i ca 8 månader nu. Jag förstår att ni som är trogna inte tror att man älskar sin partner och att ni tycker att det är ett grisigt beteende. Men jag kan inte vara utan min sambo men jag vill heller inte släppa min kollega, då jag även kan få mig ett knull på jobbet. Det får mig att känna mig busig och snuskig på samma gång, vilket jag gillar.

Men min sambo verkar börja misstänka något då han har börjat konfrontera mig. känns jobbigt att ljuga för honom men som ni förstår så är det mycket konsekvenser som blir om det kommer fram. 

Någon som är i samma sits? Hur känns det för er och hur har det gått? 

Känns som alla bara tänker på den som är/blivig bedragen. vilket jag tycker är fel

• Svar på tråden Jobb
  • molly50
    Fridolini skrev 2025-03-30 22:35:34 följande:
    Du tolkar ju det fel. Bara för jag säger att det inte är kul så har jag fortfarande aldrig sagt att ingen får kalla mig för svin. Jag har ju till och med sagt själv att jag är ett svin så hur kan det vara dubbelmoral?

Få får väl jag hoppas att jag kan bevisa det då
    Du verkar inte alls se att du har gjort fel utan skyller ifrån dig.
    Då är det dubbelmoral att kalla andra som gjort samma sak för svin.
  • molly50
    Fridolini skrev 2025-03-30 22:38:16 följande:
    Hon är omogen

Ja, för jag ser oss i framtiden trots allt. Men o. Det är om några månader/år alt aldrig vet jag ju inte. 
    Då är vi alla här som tycker att du har gjort fel omogna då.

Ja,men han kanske inte gör det. Det handlar inte om vad du vill och vad du ser nu.
    Han kanske träffar en annan tjej också.
  • Anonym (J)
    Fridolini skrev 2025-03-30 22:38:16 följande:
    Hon är omogen

Ja, för jag ser oss i framtiden trots allt. Men o. Det är om några månader/år alt aldrig vet jag ju inte. 
    Jag är inte alls omogen eller äcklig eller vad du än vill kalla mig, bara för jag inte håller med dig.

Ta och väx upp. Man kallar inte folk för sådana saker på ett forum. Glöm inte att det är människor bakom skärmarna. Och du är inte anonym på nätet. 
  • Fridolini
    molly50 skrev 2025-03-30 23:24:56 följande:
    Du verkar inte alls se att du har gjort fel utan skyller ifrån dig.
    Då är det dubbelmoral att kalla andra som gjort samma sak för svin.
    Men snälla. jag har ju sagt flera ggr att jag har gjort fel.

Du däremot verkar inte kunna ta att du har misstolkat mig ang kallelser om svin Utan skyller ifrån dig på mig.

Jag har lika stor rätt att kalla någon för svin som någon har rätt att kalla mig för svin.
  • Fridolini
    molly50 skrev 2025-03-30 23:26:30 följande:
    Då är vi alla här som tycker att du har gjort fel omogna då.

Ja,men han kanske inte gör det. Det handlar inte om vad du vill och vad du ser nu.
    Han kanske träffar en annan tjej också.
    Nej, jag sa att jag är mognare en anonymJ. Sä varför tar du upp alla?

ja, det får ju framtiden visa. Eller är du synsk eftersom du är så säker?
  • Fridolini
    Anonym (J) skrev 2025-03-30 23:26:51 följande:
    Jag är inte alls omogen eller äcklig eller vad du än vill kalla mig, bara för jag inte håller med dig.

Ta och väx upp. Man kallar inte folk för sådana saker på ett forum. Glöm inte att det är människor bakom skärmarna. Och du är inte anonym på nätet. 

Varför tar du upp om äcklig? Jag sa att du var omognare än mig och inget annat. 

Tack men har växt färdig och är nöjd med mina 1,60 och övrig mognad är så gott som vuxen.

Ursäkta, men nu har väl du dubbelmoral? du har sagt att jag både har tramsat är omogen och ett svin? Jag har inte tagit åt mig speciellt.

Men då får Väl du också ta att man tycker att du är lite omogen? 

• Fridolini

Tack men har växt färdig och är nöjd med mina 1,60 och övrig mognad är så gott som vuxen.

Ursäkta, men nu har väl du dubbelmoral? du har sagt att jag både har tramsat är omogen och ett svin? Jag har inte tagit åt mig speciellt.

• Anonym (J)
    Fridolini skrev 2025-03-30 23:40:09 följande:

Det är jag inte alls. Och varför ens jämföra. Du har visst kallat mig för äcklig. Flera ggr. 

Jag har inte kallar dig för svin eller omogen någon gång. Du blandar nog ihop folks svar. 
  • Anonym (Jag)

Håller med
  • Anonym (J)
    Fridolini skrev 2025-03-30 23:40:09 följande:

Och när man säger väx upp menar man inte din längd. Utan ditt beteende.

Angående mognad. Om du nu vet att du är mogen, varför behöver du försvara dig hela tiden? Tävla om vem som är mognast på nåt vis. Du suger ju åt dig som en tvättsvamp. 

En person med bra självförtroende lyssnar, tar till sig vad andra säger och funderar. Frågar sig själv, ?kan det ligga något i det här?? och blir inte arg och fnäser ifrån direkt. Man kan prata i lugn och sansad ton. 

Vad är det för problem med att erkänna att okej du är bara 19 år, du har kanske inte gjort helt rätt? Du är liksom ingen sämre människa för det. 

Men man sitter liksom inte och svarar dig här för det är roligt.