• Fridolini

Jobb

Jag har vart otrogen mot min sambo i ca 8 månader nu. Jag förstår att ni som är trogna inte tror att man älskar sin partner och att ni tycker att det är ett grisigt beteende. Men jag kan inte vara utan min sambo men jag vill heller inte släppa min kollega, då jag även kan få mig ett knull på jobbet. Det får mig att känna mig busig och snuskig på samma gång, vilket jag gillar.

Men min sambo verkar börja misstänka något då han har börjat konfrontera mig. känns jobbigt att ljuga för honom men som ni förstår så är det mycket konsekvenser som blir om det kommer fram. 

Någon som är i samma sits? Hur känns det för er och hur har det gått? 

Känns som alla bara tänker på den som är/blivig bedragen. vilket jag tycker är fel

• Svar på tråden Jobb
  • Anonym (J)

Så jäkla kul är det inte att sitta här och käfta om samma saker i 150 sidor. Det kan du väl inte tycka själv heller. 

• Meddelande borttaget
  • Fridolini
    Anonym (J) skrev 2025-03-30 23:43:39 följande:
    Det är jag inte alls. Och varför ens jämföra. Du har visst kallat mig för äcklig. Flera ggr. 

Jag har inte kallar dig för svin eller omogen någon gång. Du blandar nog ihop folks svar. 
    Du har sagt det visst och du har hållit med när andra har sagt det. Du har även anklagat mig för att ha ?tramsat? här.

Det Behöver inte vara så negativt att vara omogen så varför tar du så illa vid dig? köp det istället, ingen dör direkt.

Den enda gångerna när jag har sagt att du är äcklig är när du beskriver ordagrant vidriga saker helt i onödan
  • Fridolini
    Anonym (J) skrev 2025-03-30 23:43:39 följande:
    Det är jag inte alls. Och varför ens jämföra. Du har visst kallat mig för äcklig. Flera ggr. 

Jag har inte kallar dig för svin eller omogen någon gång. Du blandar nog ihop folks svar. 
    Du har sagt det visst och du har hållit med när andra har sagt det. Du har även anklagat mig för att ha ?tramsat? här.

Det Behöver inte vara så negativt att vara omogen så varför tar du så illa vid dig? köp det istället, ingen dör direkt.

Den enda gångerna när jag har sagt att du är äcklig är när du beskriver ordagrant vidriga saker helt i onödan
  • Anonym (J)

De saker du kallar vidriga är när jag gav dig exempel på hur en otrohet kunde gå till så du skulle förstå hur du sårat din stackars kille. men inte ens det fick dig att tänka till. 

• Anonym (J)

Och nej, det har jag inte sagr/ säger jag att jag inte har det så är det så. Jag ljuger inte. Till skillnad mot dig. 

• Fridolini
    Anonym (J) skrev 2025-03-30 23:50:46 följande:

Och när man säger väx upp menar man inte din längd. Utan ditt beteende.

Angående mognad. Om du nu vet att du är mogen, varför behöver du försvara dig hela tiden? Tävla om vem som är mognast på nåt vis. Du suger ju åt dig som en tvättsvamp. 

En person med bra självförtroende lyssnar, tar till sig vad andra säger och funderar. Frågar sig själv, ?kan det ligga något i det här?? och blir inte arg och fnäser ifrån direkt. Man kan prata i lugn och sansad ton. 

Vad är det för problem med att erkänna att okej du är bara 19 år, du har kanske inte gjort helt rätt? Du är liksom ingen sämre människa för det. 

Men man sitter liksom inte och svarar dig här för det är roligt. 

Men det förstod väl jag också att du inte menade min längd, du vet ibland kan man få göra lite narv av saker.

Vem har sagt att jag tävlar om vem som är mognast? Jag har ju själv sagt flera ggr att jag kanske inte är så mogen. Haha suger jag åt mig? Du blir ju verkligen arg för jag sa att du var omogen och läxar upp mig. Ta det lugnt och ta inte åt dig istället om du nu är så mogen.

Jag är verklige inte perfekt som du säger jag är 19 har mycket kvar att lära. Men du har själv påtalat att du inte är så mycket äldre och då har väl du också mycket att lära?

Förstår inte varför du blir så arg och läxar upp mig bara för jag tog upp om omognad. Jag själv har ju blivit kallad för bortskämd snorunge ( inte av dig)
  • Anonym (J)
    Fridolini skrev 2025-03-31 00:04:28 följande:
    Men det förstod väl jag också att du inte menade min längd, du vet ibland kan man få göra lite narv av saker.

Vem har sagt att jag tävlar om vem som är mognast? Jag har ju själv sagt flera ggr att jag kanske inte är så mogen. Haha suger jag åt mig? Du blir ju verkligen arg för jag sa att du var omogen och läxar upp mig. Ta det lugnt och ta inte åt dig istället om du nu är så mogen.

Jag är verklige inte perfekt som du säger jag är 19 har mycket kvar att lära. Men du har själv påtalat att du inte är så mycket äldre och då har väl du också mycket att lära?

Förstår inte varför du blir så arg och läxar upp mig bara för jag tog upp om omognad. Jag själv har ju blivit kallad för bortskämd snorunge ( inte av dig)

Och nu sög du åt dig igen när du påstår att jag läxar upp dig. Det gör jag inte alls. 

Ja, du suger åt dig. Annars hade du inte försvarat dig hela tiden.

När jag var 15 visste jag att man inte skulle vara otrogen. Men du menade tidigare i tråden på att aaaaalla gör sådana misstag, alla ljuger, osv. Nej, verkligen inte.

Men iallafall. Räcker inte över 150 sidor svar nu? Vad vill du få ut av din tråd mer? Seriöst? 

• Fridolini
    Anonym (J) skrev 2025-03-30 23:52:29 följande:

Jag sa väx upp när du började kalla mig omogen och försökte få med dig Molly att tycka det med. Vad är det här ens, ren trams. 

Men bli inte så arg, Molly höll ju inte ens med mig. Jag är inte ett dugg arg men återigen gör du en antydan att jag tramsar. 

Den enda gången jag tramsade var i en tråd som tyvärr försvann och det har jag erkänt

• Fridolini
    Anonym (J) skrev 2025-03-30 23:52:29 följande:

Jag sa väx upp när du började kalla mig omogen och försökte få med dig Molly att tycka det med. Vad är det här ens, ren trams. 

Men bli inte så arg, Molly höll ju inte ens med mig. Jag är inte ett dugg arg men återigen gör du en antydan att jag tramsar. 

Den enda gången jag tramsade var i en tråd som tyvärr försvann och det har jag erkänt