• Fridolini

Jobb

Jag har vart otrogen mot min sambo i ca 8 månader nu. Jag förstår att ni som är trogna inte tror att man älskar sin partner och att ni tycker att det är ett grisigt beteende. Men jag kan inte vara utan min sambo men jag vill heller inte släppa min kollega, då jag även kan få mig ett knull på jobbet. Det får mig att känna mig busig och snuskig på samma gång, vilket jag gillar.

Men min sambo verkar börja misstänka något då han har börjat konfrontera mig. känns jobbigt att ljuga för honom men som ni förstår så är det mycket konsekvenser som blir om det kommer fram. 

Någon som är i samma sits? Hur känns det för er och hur har det gått? 

Känns som alla bara tänker på den som är/blivig bedragen. vilket jag tycker är fel

• Svar på tråden Jobb
  • molly50
    Fridolini skrev 2025-03-30 21:15:39 följande:
    Ja, men sen går du på mig att jag inte får kalla andra otrogna för svin. Av vilken anledning?

Detta kanske var det som behövdes för att jag skulle skärpa till mig. Kanske tur att sanningen kom fram tillslut. Han kan lita på mig
    Jag har inte sagt att du inte får. Men jag tycker det är dubbelmoral att säga att andra inte får kala dig svin samtidigt som du kallar andra otrogna för just det.

Man kan ju alltid hoppas att du har lärt dig något av det här.
  • molly50
    Fridolini skrev 2025-03-30 21:18:05 följande:
    Jag är mognare en tex anonymJ

Han kanske så småningom ger en chans det vet du ju inget om
    Det kan jag inte hålla med om.

Det kan jag såklart inte veta. Men jag tycker inte du ska ha några förhoppningar om det efter vad du har gjort.
    Framförallt inte efter bara en vecka.
  • Fridolini
    molly50 skrev 2025-03-30 21:22:05 följande:
    Jag har inte sagt att du inte får. Men jag tycker det är dubbelmoral att säga att andra inte får kala dig svin samtidigt som du kallar andra otrogna för just det.

Man kan ju alltid hoppas att du har lärt dig något av det här.
    Fast fortfarande när har sagt att ni inte får kalla mig för svin? Jag har ju betett mig som ett och då får jag ju ta det. Men det enda som jag har sagt är att det inte är kul att höra men det är en annan sak 

Klart jag har, det är ni som inte tro mig bara
  • Fridolini
    molly50 skrev 2025-03-30 21:23:44 följande:
    Det kan jag inte hålla med om.

Det kan jag såklart inte veta. Men jag tycker inte du ska ha några förhoppningar om det efter vad du har gjort.
    Framförallt inte efter bara en vecka.
    Det borde du göra

Nej, men sen har jag inte sagt att det tar en veck/veckor, kan ta månader eller aldrig. Han är såklart i sina känslor och annat. Men om det skulle finnas så kommer jag inte missbruka det.
    Ä
  • molly50
    Fridolini skrev 2025-03-30 22:01:32 följande:
    Fast fortfarande när har sagt att ni inte får kalla mig för svin? Jag har ju betett mig som ett och då får jag ju ta det. Men det enda som jag har sagt är att det inte är kul att höra men det är en annan sak 

Klart jag har, det är ni som inte tro mig bara
    Ja,fast du säger ju just det hela tiden att det inte är kul. Med andra ord att du inte vill bli kallad det.
    Men samtidigt så kallar du andra otrogna för svin.
    Det är dubbelmoral.

Nej,det är faktiskt lite svårt att tro,med tanke på vad du har skrivit i tråden.
  • molly50
    Fridolini skrev 2025-03-30 22:06:34 följande:
    Det borde du göra

Nej, men sen har jag inte sagt att det tar en veck/veckor, kan ta månader eller aldrig. Han är såklart i sina känslor och annat. Men om det skulle finnas så kommer jag inte missbruka det.
    Nej,du har inte gett mig någon anledning till det.

Nej,men du verkar tro det. Du har skrivit att du tycker att han borde glömma och gå vidare. Efter bara några dagar.
    Och så enkelt är det inte.
  • Fridolini
    molly50 skrev 2025-03-30 22:14:48 följande:
    Ja,fast du säger ju just det hela tiden att det inte är kul. Med andra ord att du inte vill bli kallad det.
    Men samtidigt så kallar du andra otrogna för svin.
    Det är dubbelmoral.

Nej,det är faktiskt lite svårt att tro,med tanke på vad du har skrivit i tråden.
    Du tolkar ju det fel. Bara för jag säger att det inte är kul så har jag fortfarande aldrig sagt att ingen får kalla mig för svin. Jag har ju till och med sagt själv att jag är ett svin så hur kan det vara dubbelmoral?

Få får väl jag hoppas att jag kan bevisa det då
  • Fridolini
    molly50 skrev 2025-03-30 22:16:10 följande:
    Nej,du har inte gett mig någon anledning till det.

Nej,men du verkar tro det. Du har skrivit att du tycker att han borde glömma och gå vidare. Efter bara några dagar.
    Och så enkelt är det inte.
    Hon är omogen

Ja, för jag ser oss i framtiden trots allt. Men o. Det är om några månader/år alt aldrig vet jag ju inte.