Siripiri skrev 2025-03-09 18:00:21 följande:
Bestämde mig i veckan för att idag blir sista dagen på p-piller!
Vår historia är knappt ett halvårs försökande förra året, 2 kemiska, ett tidig MF och avslutningsvis ett X i december. Sen dess har vi haft paus och jag ätit p-piller i 2 månader för att slippa mina jobbiga menser. Jag hoppas/tror jag kommer hinna med två BIM i april pga 26 dagars cykeln är standard, men vi ska inte börja försöka förens på andra cykeln. Brors helt på hur snabbt min cykel kommer igång, men har ju känt hur den fortsatt ^ pågå ^ trots p-piller. Iallafall när det kommer till jag vart sugen och haft pms😂
I mitten av april ska jag till gynekologen och kolla läget, kanske spola den äggledare jag har kvar.
BIM lista
6/4 -Rumpetrollet
9/4 - enliten sladdis
10/4 - Annpor
31/4 - Siripiri
Fint men samtidigt också tråkigt att vi hängt i så många trådar tillsammans. ❤️ Hoppas att det är vår tur nu! Hur gammal är du och varifrån landet kommer du?Kom på att jag själv startade tråden men glömde skriva kort om mig. Hade ett missfall i September, en bebis som föddes stilla i v39 i februari 2024. Sen har det gått trögt med att få ett plus. Så frustrerande när det är det enda man vill? Ser att din historia mot en bebis i famnen inte heller varit den lättaste.
Nu är det vår tur! Tror på oss och på en Decemberbebis!