BIM April 2025
Ja då får man börja om då. Vi har varit tveksam hur vi skulle göra, men vi har kommit fram till att vi inte gör ett uppehåll. Efter mitt MA i januari så är längtan så enorm
Ja då får man börja om då. Vi har varit tveksam hur vi skulle göra, men vi har kommit fram till att vi inte gör ett uppehåll. Efter mitt MA i januari så är längtan så enorm
Här är äntligen mensen slut! Känns så skönt att kunna ta nya tag efter mitt MA i januari.
Men de är såå lång väntan. Ni som kör äl test, vilket test kör ni? Jag har tempat de andra gångerna jag försökt bli gravid, men är ingen ide nu. Har en bonusson som gör morgon mellan 4-6 på morgonen så går inte att få samma tid.
Härligt att läsa ändå hur vi alla kämpar på.
Jag kunde inte hållas mig så var och köpte ägglossningstest idag. Tog ett ikväll bara för att se hur de fungerade och tom cirkel.
Innan mitt ma så var allt som en klocka. Dag 14 ägglossning. Dag 28 mens. Men detta är ju första riktiga efter ma i januari. Så vi får se. Dag 11 idag
Oj nu kom blinkande gubben på resten. Hoppas inte på fast gubbe till helgen då vi har främmande
Nu är alla symptom på ägglossning här. MEN Clearblues gubbe blinkar bara. Är dock första månaden med dessa test så kanske att den kommer. Vill så gärna bli gravid nu!
Suck . Ännu en dag med blinkande gubbe nu. Känns dock som att äl redan varit men att testen missade den. Blir sååå frustrerad
Äntligen! Nu kom fasta gubben. Lite senare än planerat. Men nu hoppas jag det vill fästa ett ägg.
Någon fler som har ägglossning nu?:)
Är nog första månaden nu som jag fått äggviteflytningar. Har även mått illa sen igår vilket jag heller aldrig gjort innan 🙈 Villl verkligen hoppas och tro att det här är månaden jag plussar
Här är de den lååånga väntan nu. Är osäker när de är bim men tror om ca 3-7 dagar
Har redan testat med (ja lönlöst men känns bra😂) och analyserar symptom. Mått illa 2 eftermiddagar nu och även brösten är större. Bröstvårtorna blir styva hela tiden och vårtgården är gigantisk!
Snälla säg att jag inte är ensam att hålla på såhär😂
Jag är lite fundersam om babyplans testa tidigt kan ge spökstreck. Tyckte mig ana något imorse. Och nu kan jag garanterat ana något. Hoppas hoppas de inte är spök🙈
Jag ser ett svagt svagt streck på babyplans testa tidigt. Det är starkare än igår. Har testat säkert 6 test nu och ser något på alla. Såklart visar digitala ej gravid då de behöver med hcg. Åhh kan inte sluta hoppas det ska vara en graviditet nu efter mitt ma i januari.
Bifogar en bild men så svårt att se på den
Negativt test idag igen, 9dpo.
Alla gånger jag har varit gravid innan så har jag fått svagt positivt mellan 8-10dpo, så börjar nog tro att det inte lyckats denna månad heller.
Tempen hade också droppat imorse, så mensen är kanske på väg. Suck.
Har testat med ÄL test i över två veckor nu, men inget positivt där! Är det vanligt att man inte får det men ändå får ägglossing? är 10 dagar kvar till bim! Är ni några här som har väldigt sen ÄL? Eller så har den helt enkelt uteblivit denna månad 😮?💨
Det har blivit väldigt mycket starkare under dagen. Så nu får jag nog inse att vi lyckats. Jag har i 18 år sagt "aldrig en bebis i december" nu känns det så rätt. (Min äldsta är 18)
Jag håller tummarna för er alla och att fler ansluter till bf december
Test imorse, klockan 13 och nu 22