Hur slipper man göra värnplikten?
Nån som vet? Jag vägrar göra den och slösa bort ett år
Nån som vet? Jag vägrar göra den och slösa bort ett år
Det är rätt komiskt att det finns människor som är så naiva och inbilla sig lgäga ned vapen skulle leda till något bättre med en sådan som putin.
Det tyder på svår dissonans om hur farliga han är och att vapen är det enda som kan stoppa putin.
100000-tals flyr, ojdå, och de miljoner och åter miljoner som är kvar glömmer du då av så bekvämt då?????
Tycker det är förskräckligt vi har människor som planerar för vår undergång och genom lägga ned vapen och sen inbilla sig nassen i öster skulle göra det samma
Varför vill du oss illa?
Och varför förgiftar du dessa trådar med naivitet för och skadliga sådana?
Det är rätt komiskt att det finns människor som är så naiva och inbilla sig lgäga ned vapen skulle leda till något bättre med en sådan som putin.
Det tyder på svår dissonans om hur farliga han är och att vapen är det enda som kan stoppa putin.
100000-tals flyr, ojdå, och de miljoner och åter miljoner som är kvar glömmer du då av så bekvämt då?????
Tycker det är förskräckligt vi har människor som planerar för vår undergång och genom lägga ned vapen och sen inbilla sig nassen i öster skulle göra det samma
Varför vill du oss illa?
Och varför förgiftar du dessa trådar med naivitet för och skadliga sådana?
Inget jag känner igen i mitt liv att man målat NATO som djävulen.
Men visst har vänstern varit kommunistiska en gång i tiden och sovjetvänliga.
Det dock denna användare sprider är svårt naivt, svårt SVÅRT naivt.
Och användaren kunde ha mött detta på annat sätt, och ändå lyft vapenvägran och att de behövs också i andra delar av infrastrukturen i en krigsmaskin.
Men som sagt vad, det tar ett längre steg än så och det enda ser ut som putins blöta dröm som användaren kommer med.
Och man undrar om hen tror på den utopin på riktigt, för om hen tror på detta skulle funka, så är det mycket illa ställt där.
Alla som kan ska göra värnplikt, särskilt i dessa oroliga tider med krig i vårt närområde. Folk som låter latheten och oviljan styra står inte högt i kurs hos mig.
Dock ditt sätt och om alla skulle följa detta, så skulle det innebära mer döda.
Det är ju etiskt och moraliskt förkastligt att utsätta folk för detta.
Ibland måste man fatta att det finns såna som är så onda att man måste försvara sig.
Dock ditt sätt och om alla skulle följa detta, så skulle det innebära mer döda.
Det är ju etiskt och moraliskt förkastligt att utsätta folk för detta.
Ibland måste man fatta att det finns såna som är så onda att man måste försvara sig.
Alla som kan ska göra värnplikt, särskilt i dessa oroliga tider med krig i vårt närområde. Folk som låter latheten och oviljan styra står inte högt i kurs hos mig.
Dock så pratar du inte om en person, och ett fåtal kan man sätta vapenfritt.
Men inte för ett försvara ett land