• Anonym (TS)

Vad skulle du vilja berätta för det motsatta könet?

Alltså, vilka sanningar skulle du som kvinna eller man vilja berätta för det motsatta könet. 

Vad önskar du var känt, vilka missförstånd om dig själv upplever du och  vad bör det andra könet få veta och känna till. Vad skulle du aldrig säga högt?

Det kan vara vad som helst, vardagligt som djupt..

• Svar på tråden Vad skulle du vilja berätta för det motsatta könet?
  • Anonym (Granbarr)

Newsflash framförallt kvinnor :  att hålla sig på första dejten eller andra spelar ingen  som helt fucking roll alls överhuvudtaget.  Det säger ingenting alls om hur nån är seriös eller inte.  Killen kan ju ha legat med halva stan innan du ens har swajpat på honom   eller hur? Det är knappast något han kommer berätta precis... att han då inte ligger med dig på första dejten säger inte ett skit. Han vet att han förr eller senare får sex ändå...om inte med dig så med nästa dejt längre fram i så fall om det inte klickar mellan er. 

• Anonym (God Jul)

Män vill ha sex med vackra kvinnor. Allt annat är underordnat.

Jag vet inte vad som är ytterst prioriterat när det kommer till vad kvinnor vill. Kanske skapa en trygg och bra miljö för sig själv och ev barn?

• Anonym (God Jul)

Skickar med det bästa tipset till alla kvinnor i relation.

Tro inte att din man kan läsa dina tankar. Var rak och tydlig med vad du vill istället för att göra omskrivningar av dina önskemål. Då har han mycket lättare att möta detta på ett bra sätt. Win win för båda.

• Anonym (Erfaren_man)

Till f a yngre kvinnor, som tycks vara felinformerade:
    Nej, fiffi är inte självrengörande! Slidgången är det, men de yttre delarna, med alla dess veck, måste tvättas med vatten (och eventuellt intimtvål, dock ej nödvändigt) varje dag. Annars blir det väldigt ofräscht därnere. 

• Freddie K

Jag skulle nog vilja säga att jag kanske inte ser mycket ut för världen, men jag är snäll och har humor. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Ingenting)

Som kvinna, egentligen ingenting. Jo, att jag är så jävla tacksam att jag slutat dejta. Det är något seriöst fel på män i dagens samhälle. Där kvinnor ska vara smala, hålla käften. Inte vara självständiga. Finns inga goda män, bara onda. 

Och nej, vi kvinnor som slutat dejta. Kan tvärtom on må betydligt bättre. Och alla är inte bittra eller cat ladies 
    Ser ni dessutom en kvinna ute, som inte uppskattar eran nyfikenhet eller försök att ta kontakt. Gå vidare.  Dessutom undviker jag miljöer där män vistas. Och ja, det är riktigt härligt :)

Jag har äntligen gjort mig fri från män och deras behov av att äga och kontrollera kvinnor. 

• Anonym (Ingenting)
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2024-12-24 08:49:54 följande:

Till f a yngre kvinnor, som tycks vara felinformerade:
    Nej, fiffi är inte självrengörande! Slidgången är det, men de yttre delarna, med alla dess veck, måste tvättas med vatten (och eventuellt intimtvål, dock ej nödvändigt) varje dag. Annars blir det väldigt ofräscht därnere. 

Här är ett perfekt exempel redan, ganska komiskt lol. En man som ska berätta och bestämma över kvinnors kroppar. Sjuka jävlar. Och nej, man ska inte tvätta underlivet för ofta. Det vet jag som kvinna. Du är man. Håll dig till din egen kropp.
  • Anonym (JB)

Att om de bara lär sig hur klitoris fungerar så hade de fått ligga betydligt oftare och fått mer respekt överhuvudtaget. 

• Anonym (God Jul)
    Anonym (JB) skrev 2024-12-24 10:53:26 följande:

Att om de bara lär sig hur klitoris fungerar så hade de fått ligga betydligt oftare och fått mer respekt överhuvudtaget. 

Jag vet, men det är så jävla tråkigt att hålla på och vara finkänslig 100år vid klitoris, när det enda man vill är att köra in den.
  • Tecum

Tagga ner och sluta vara så misstänksamma mot alla män bara för att ni haft oturen att stöta på några stolpskott.

Och sen den eviga sanningen: Om något verkar vara för bra för att vara sant - är det förmodligen för bra för att vara sant!

Svar på tråden Vad skulle du vilja berätta för det motsatta könet?