• Anonym (TS)

Vad skulle du vilja berätta för det motsatta könet?

Alltså, vilka sanningar skulle du som kvinna eller man vilja berätta för det motsatta könet. 

Vad önskar du var känt, vilka missförstånd om dig själv upplever du och  vad bör det andra könet få veta och känna till. Vad skulle du aldrig säga högt?

Det kan vara vad som helst, vardagligt som djupt..

• Svar på tråden Vad skulle du vilja berätta för det motsatta könet?
  • Anonym (Kvinna 39)

Snälla sluta bete er som svin genom att ghosta eller låta oss hänga kvar som någon slags reserv! Om ni inte är riktigt intresserade, säg det bara!

• Anonym (Mini)

Kvinnor gillar sex riktigt jäkla mycket, bara det är väldigt bra sex.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (B)
    Anonym (Om män.) skrev 2024-12-23 08:56:53 följande:

Det här är riktat till andra kvinnor om män. Män bryr sig inte om väskor, skor, naglar och märken på kläder. Så en kan spara oerhört mycket pengar om en inte har något intresse själv av sådant och inte bryr sig om en imponerar på andra kvinnor eller ej. En kan klä sig  väldigt billigt utan att bli mindre attraktiv.

Jag bryr mig ej om de sakerna heller och är kvinna.. Och man behöver absolut ej ha märkeskläder för att klä sig attraktivt. Långa naglar tycker jag personligen är fult.
  • Anonym (B)
    Anonym (B) skrev 2024-12-23 18:56:16 följande:
    Jag bryr mig ej om de sakerna heller och är kvinna.. Och man behöver absolut ej ha märkeskläder för att klä sig attraktivt. Långa naglar tycker jag personligen är fult.
    Läste helt fel
  • Anonym (A)
    Anonym (Rob) skrev 2024-12-23 18:33:40 följande:
    Sant, lägg mer tid och pengar på träning och kost.  För det gör betydligt mer att ha en slank kropp än märkeskläder eller fina naglar.
    Det borde man förmedla till män att dom ska göra.
  • Anonym (Malin)
    Anonym (A) skrev 2024-12-23 18:59:11 följande:
    Det borde man förmedla till män att dom ska göra.
    Medhåll på det, alltför många män som lägger på sig vikt med åldern. 
  • Anonym (Mini)
    Anonym (Rob) skrev 2024-12-23 18:33:40 följande:
    Sant, lägg mer tid och pengar på träning och kost.  För det gör betydligt mer att ha en slank kropp än märkeskläder eller fina naglar.
    Håller delvis med Rob, inte om bara en slank kropp utan att en vältränad fin kropp är som en grund som klär upp det mesta.
  • Anonym (Nä)
    Anonym (Om män.) skrev 2024-12-23 08:56:53 följande:

Det här är riktat till andra kvinnor om män. Män bryr sig inte om väskor, skor, naglar och märken på kläder. Så en kan spara oerhört mycket pengar om en inte har något intresse själv av sådant och inte bryr sig om en imponerar på andra kvinnor eller ej. En kan klä sig  väldigt billigt utan att bli mindre attraktiv.

Gäller inte min exmake. Han blev upprörd över att jag inte brydde mig om sånt och ansåg att det tydde på slapphet.
  • Anonym (Ärlig)
    Anonym (Mini) skrev 2024-12-23 18:51:59 följande:

Kvinnor gillar sex riktigt jäkla mycket, bara det är väldigt bra sex.

Ok.
    Men ( de flesta) män gillar sex RIKTIGT jävla mycket, bara det är sex..
Svar på tråden Vad skulle du vilja berätta för det motsatta könet?