• Anonym (MulligMesig)

Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!

Jag kommer till titeln, vill bara presentera hur jag är som person först för att kunna få mer nyanserade svar. Tråden går ut på att höra från kvinnor som kan relatera till vad jag skriver och deras tankar om det.

Hej FL! Jag är väl 180cm, lite mullig som kille, blåögd och mörkblont hår.
    Jag kan absolut inte få till en relation då jag attraheras av snygga, vältränade kvinnor som ser mer dominanta ut och garanterat inte attraheras av mig.

Jag är som person väldigt outgoing, social och beter mig efter normen så jag har inga problem att fungera vänskapligt med de kvinnor jag attraheras av.
    Tänkte det är något att påpeka då det verkar finnas många s.k incels här, jag är inte en av dem. Jag är mer en medelmåttig man som ser lite mesig ut och inte kan attrahera det jag söker.

Det fanns en kvinna på min förra arbetsplats som var högre uppsatt än mig, antagligen längre än vad jag är och såg väldigt dominant ut. Jag hade tankar om att hon skulle låta mig jobba övertid för att sen säg åt mig att komma in på kontoret, slänga upp fötterna lite nonchalant på skrivbordet hon satt vid för att sen be mig placera ansiktet mot hennes fötter.

Är det någon kvinna som ens haft tankar på något sånt här? 

• Svar på tråden Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!
  • Anonym (12345)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 16:00:12 följande:
    Det är ologiskt att anta att bara för du inte gillar något så är alla dominanta kvinnor som du och att jag ens måste understryka detta är konstigt? 
    Det är heller inte trevligt att säga att andra har "r*nkfantasier". Du har ingen rätt att kategorisera andras tankar som något du anser vara mindre värt än dina tankar om dominans. Du förstår inte att du inte respekterar andra. 

Du motsa precis dig själv genom att nu förklara vad du påstod inte existerade i dina tidigare inlägg. Grattis.
    Ditt språk säger mig att du skriver melllan korvstoppen när du måste äta under lastbilspassen.
    Sexfantasi, runkfantasi vad är skillnaden? 

Herregud, bli kränkt av att ens sexfantasi kallas för vad det är!
  • Anonym (MulligMesig)
    Anonym (12345) skrev 2024-11-12 04:07:07 följande:
    Sexfantasi, runkfantasi vad är skillnaden? 

Herregud, bli kränkt av att ens sexfantasi kallas för vad det är!
    Alla är inte cucks som du utan säger ifrån om någon bara beter sig respektlöst utan anledning? 
  • Anonym (.)(.)

Varför skriver du så otrevligt och förvirrat och vad tror du att din runkfatasi har att erbjuda en sadist? Vi har väl fortfarande inte fått svar på dessa frågor?

• Anonym (Mia)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-12 01:46:51 följande:
    Vad är det för hjälp du tror någon behöver för att få ett par fötter i ansiktet?
    Jag har inte skrivit något som är oklart, kan du nämna en sak?
    Du har redan varit oklar i att du påstår att någon försöker hkälpa en annan person när de inte ens förstår vad personen söker.
    Men ok, vad är oklar? Jag har varit så klar det går att vara, vad är det du påstår är oklart? Nämn en sak?
    Jadu. Är man bra på problemlösning så ser man till att skaffa sig kunskap om saker man inte känner till från dom bästa källorna. De personer med kunskap som ger dig info i tråden hade varit värdefulla för dig som är så okunnig om området. Istället är du en blandning av arrogant och svag. Du fattar noll badboll bara.
  • Anonym (MulligMesig)
    Anonym (Mia) skrev 2024-11-12 11:57:29 följande:
    Jadu. Är man bra på problemlösning så ser man till att skaffa sig kunskap om saker man inte känner till från dom bästa källorna. De personer med kunskap som ger dig info i tråden hade varit värdefulla för dig som är så okunnig om området. Istället är du en blandning av arrogant och svag. Du fattar noll badboll bara.
    Du verkar tro att man kan studera till att bli dominant och sen ska någon då studera till att bli mer undergiven? Du har alltså ingen förståelse alls om hur grundläggande, enkel psykologi fungerar?
    Du kanske ska studera psykologi så du inte skriver så extremt korkade saker på samma gång som du tror du läxar upp någon? Det blir mindre pinsamt då.

Jag talar inte om något som kräver djupare insikt eller kunskap, om du kunde svenska eller om du hade förståelse för det mest simpla inom psykologin hade du förstått det. 

Det finns inget så irriterande som en person som är totalt clueless om vad den pratar om men beter sig som den vet bättre, och även ska läxa upp med sin brutalt felaktiga information! Det där var pinsamt. 
  • Anonym (Lakonisk)

Nästan så man undrar om TS har en svan i vardagsrummet...

• Meddelande borttaget
  • Anonym (12345)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-12 07:13:17 följande:
    Alla är inte cucks som du utan säger ifrån om någon bara beter sig respektlöst utan anledning? 
    Den som drömmer om att få ett par skor gnidna i ansiktet är nog mer "cuck" än den som är okej med att kalla saker vid dess rätta namn.
  • Anonym (12345)
    Anonym (.)(.) skrev 2024-11-12 19:57:33 följande:

Kopplingen runkfantasi med fötter i nyllet -> familjetillvaro är inte heller helt given, känner jag.

Nä inga barn blir nog gjorda om det hetaste är fötter i ansiktet istället för snopp i snippa. 
  • Anonym (MulligMesig)

Slutar skriva i tråden. Blev bannad 1 dygn för att jag blev irriterad över att otrevliga dominor vägrade förstå att en naturligt dominant kvinna inte är samma sak som en kvinna som valt livsstilen domina.

En domina kan vara en lat kvinna, eller en fattig kvinna, eller en osäkre kvinna som har kontrollbehov. Detta har inget med naturlig dominans att göra.

Det har inget med regler att lära sig att göra då det är en personlighetstyp.
    Man kan inte läsa om en personlighetstyp och skapa den i sitt psyke bara för man läst på om en personlighetstyp. Då skulle ingen person i världen må dåligt och alla skulle ha exakt de psyke de ville.

Att bli attackerad av personer som har ett vokabulär man borde skicka någon till charmkursen då man hör i kombination med att få det förklarat att en naturligt dominant kvinna med stil och klass är samma sak som någon som valt att leva under ett BDSM-liv som domina och därav underkasta rsig regler om hur denna ska leva sitt liv (vilket vilken dominant person direkt aldrig hade drömt om) för att sen bli avstängd då man ger svar på tal och tillfälligt sänker sig till nivån man blir bemött av var droppen.

Jag klarar inte av att argumentera med personer som inte ens förstår vad skillnaden är på en domina och en dominant personlighet.

Jag kommer varken skriva mer i tråden. Att admin inte såg att folk var repsektlösa i tråden och endast fick svar på tal är extremt amatörmässigt men meningslöst att klaga på det då admin är just admin här.

Jag står över sånt här.

Jag talade om en naturligt dominant kvinna i sin prime-ålder.
    Ingen som skrivit i den här tråden vet vad jag talar om eller har upplevt att vara det jag talar om så de kan inte bolla tanken.

Jag borde inte sänka mig till så låg nivå. 
    Vissa personer ska ignoreras direkt.

• Anonym (Mia)

Om du mot förmodan skulle hitta en dominant sadistisk kvinna som ska gnida sina fötter i ditt ansikte eller vad det rör sig om så kan det hända att du skulle vilja ha en regel eller två på plats innan. Just saying... :)

• Anonym (Nyans)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 22:04:09 följande:
    Ok, jag skrev alltså inget om BDSM-scenen eller folk som har det som livsstil. 
    Jag hade aldrig pratat med ngn fake-dominant som underkastar sig en lvisstil någon annan skapat med regler som ngn annan skapat. Jag talar om en person som är naturligt dominant och givetvis pga de karaktärsdragen aldrig hade låtit andra sätta regler på hur denna ska föra sig. Jag vet om att det finns nyfikna personer som förvirrar det med att ta sig an en stil och lära sig regler de lever efter. Är alltså inte det jag talar om, vilket jag påpekat ett antal gånger nu. För många gånger. 
    Måste man ha en tränad liten hundvalp som är dresserad efter ett regelmente är man geranterat inte speciellt dominant som person. Möjligen har personen sjukliga kontrollbeov pga psykisk ohälsa men absolut inte dominant.
    Vad jag skrev om BDSM scenen har inget att göra med vad du skrivit utan syftade till vad andra skrivit i tråden. Du har taggarna så hårt utåt att du inte ens märker när du får stöd. Allting behöver inte skrivas på näsan vet du? Om du inte kan läsa mellan raderna så kommer du få väldigt svårt att ingå i någon slags dynamik mellan dominant och undergiven.
Svar på tråden Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!