• Anonym (MulligMesig)

Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!

Jag kommer till titeln, vill bara presentera hur jag är som person först för att kunna få mer nyanserade svar. Tråden går ut på att höra från kvinnor som kan relatera till vad jag skriver och deras tankar om det.

Hej FL! Jag är väl 180cm, lite mullig som kille, blåögd och mörkblont hår.
    Jag kan absolut inte få till en relation då jag attraheras av snygga, vältränade kvinnor som ser mer dominanta ut och garanterat inte attraheras av mig.

Jag är som person väldigt outgoing, social och beter mig efter normen så jag har inga problem att fungera vänskapligt med de kvinnor jag attraheras av.
    Tänkte det är något att påpeka då det verkar finnas många s.k incels här, jag är inte en av dem. Jag är mer en medelmåttig man som ser lite mesig ut och inte kan attrahera det jag söker.

Det fanns en kvinna på min förra arbetsplats som var högre uppsatt än mig, antagligen längre än vad jag är och såg väldigt dominant ut. Jag hade tankar om att hon skulle låta mig jobba övertid för att sen säg åt mig att komma in på kontoret, slänga upp fötterna lite nonchalant på skrivbordet hon satt vid för att sen be mig placera ansiktet mot hennes fötter.

Är det någon kvinna som ens haft tankar på något sånt här? 

• Svar på tråden Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!
  • Anonym (MulligMesig)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-11 23:22:08 följande:
    Sluta nu innan jag blir riktigt otrevlig mot dig. 

Har jag på något sätt sagt att alla sadister är stöpta i samma form. Det jag har sagt är att du med din arroganta  personlighet och dåliga kunskap gör att ingen sadist vill ta i dig med tång vilket inte ens i din förvirrade lilla hjärna kan tolkas som att alla sadister är lika men det finns ett antal drag som nästan alla dominanta och sadister har och det är att vi helt enkelt är jävligt allergiska mot din personlighetstyp och din ovilja att ta till dig det vi av vår vänlighet har försökt få in i din lilla skalle. 
    Sluta innan du BLIR otrevlig? Du har hållt otrevlig ton från första meddelandet trots att du haft fel från början.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 23:44:20 följande:
    Sluta innan du BLIR otrevlig? Du har hållt otrevlig ton från första meddelandet trots att du haft fel från början.
    Lille vän det är du som har noll koll och är ledsen i ögat för att ingen vill göda dina runkfantasier. Dra nu i den och sov sedan. Du skall vara väldigt klar över att du har bemötta med långt mer vänlighet än vad du förtjänar.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 23:44:20 följande:
    Lilla runknisse. Har vid upprepade tillfällen frågat dig hur du tänkt dig att en sadistiskt lagd kvinna skulle lockas av din lilla runkfantasi. Du har helt enkelt ingen aning om vad du yrar om och du har ännu inte ställt en begriplig fråga eller presenterar ett enda vettigt svar. 
  • Anonym (MulligMesig)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-11 23:47:30 följande:
    Lille vän det är du som har noll koll och är ledsen i ögat för att ingen vill göda dina runkfantasier. Dra nu i den och sov sedan. Du skall vara väldigt klar över att du har bemötta med långt mer vänlighet än vad du förtjänar.
    Nu räcker det. Du har svamlat samma galenskap och malt samma äckliga uttryck hela tiden. Jag har inte "r*nkfantasier" och jag har inget intresse av konstiga dominor som måste göra om hela sitt liv till deras sexuella preferense vilket jag talat om för dig i varje meddelande och trots detta har du inte förstått att det du talar om är något jag inte söker och inte samma sak, utan du fortsätter att av någon konsting anledning.
    Det är som en trasig LP-skiav som hakat upp sig och hoppar tillbaka i spåret. 
    Vad är det som gör att du tror att det du fått för dig att jag menar är vad jag menar då jag förklarar att det du talar om inte är vad jag söker?
    Vad exakt håller du på med?
    Jag gillar inte dominor. Jag gillar inte konstiga, otrevliga peroser som förolämpar andra och har fel och istället för att säga "OK, jag missförstod" så beter de sig konstigt nog som om de har rätt istället?
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 23:54:29 följande:
    Nu räcker det. Du har svamlat samma galenskap och malt samma äckliga uttryck hela tiden. Jag har inte "r*nkfantasier" och jag har inget intresse av konstiga dominor som måste göra om hela sitt liv till deras sexuella preferense vilket jag talat om för dig i varje meddelande och trots detta har du inte förstått att det du talar om är något jag inte söker och inte samma sak, utan du fortsätter att av någon konsting anledning.
    Det är som en trasig LP-skiav som hakat upp sig och hoppar tillbaka i spåret. 
    Vad är det som gör att du tror att det du fått för dig att jag menar är vad jag menar då jag förklarar att det du talar om inte är vad jag söker?
    Vad exakt håller du på med?
    Jag gillar inte dominor. Jag gillar inte konstiga, otrevliga peroser som förolämpar andra och har fel och istället för att säga "OK, jag missförstod" så beter de sig konstigt nog som om de har rätt istället?
    Vem fan är det som är en trasig lp-skiva. Jävla virrpanna och det är det snällaste jag kan säga om dig. Du vet helt enkelt vad du svamlar om och fortsätter med snurrigheterna i oändlighet. Ställ en vettig fråga och ge mig svar på det jag frågar dig så kanske det går att göra en diskussion med dig. 

Jag är sadist. Jag tycker om att plåga folk med piskor, nålar, och till och med utföra bodysuspensioner vad i helvete tror du att jag och andra sadister skulle få utt av att ha våra fötter mot ditt fula tryne. Det finns som sagt dominanta kvinnor som kan tycka om fotdyrkan men försök nu att få in i din lilla hjärna att det du beskriver i din runkfantasi inte har det minsta inslag av sadism i sig

Förstår att detta är lite för mycket för din lilla hjärna att ta in men jävlar du är underhållande i din dårskap.
  • Anonym (MulligMesig)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-12 00:04:01 följande:
    Vem fan är det som är en trasig lp-skiva. Jävla virrpanna och det är det snällaste jag kan säga om dig. Du vet helt enkelt vad du svamlar om och fortsätter med snurrigheterna i oändlighet. Ställ en vettig fråga och ge mig svar på det jag frågar dig så kanske det går att göra en diskussion med dig. 

Jag är sadist. Jag tycker om att plåga folk med piskor, nålar, och till och med utföra bodysuspensioner vad i helvete tror du att jag och andra sadister skulle få utt av att ha våra fötter mot ditt fula tryne. Det finns som sagt dominanta kvinnor som kan tycka om fotdyrkan men försök nu att få in i din lilla hjärna att det du beskriver i din runkfantasi inte har det minsta inslag av sadism i sig

Förstår att detta är lite för mycket för din lilla hjärna att ta in men jävlar du är underhållande i din dårskap.
    För mig är det sjukligt att du tar din felaktiga förståelse av vad ngn skriver och fortsätter hävda att du har rätt. Det är sinnesjukt enligt mig. Har inte mer ord för dig, hejdå.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 22:04:09 följande:
    Ok, jag skrev alltså inget om BDSM-scenen eller folk som har det som livsstil. 
    Jag hade aldrig pratat med ngn fake-dominant som underkastar sig en lvisstil någon annan skapat med regler som ngn annan skapat. Jag talar om en person som är naturligt dominant och givetvis pga de karaktärsdragen aldrig hade låtit andra sätta regler på hur denna ska föra sig. Jag vet om att det finns nyfikna personer som förvirrar det med att ta sig an en stil och lära sig regler de lever efter. Är alltså inte det jag talar om, vilket jag påpekat ett antal gånger nu. För många gånger. 
    Måste man ha en tränad liten hundvalp som är dresserad efter ett regelmente är man geranterat inte speciellt dominant som person. Möjligen har personen sjukliga kontrollbeov pga psykisk ohälsa men absolut inte dominant.
    Du förstår inte och är inte öppen för att lära dig av dom som faktiskt vet. Naturligt dominanta är just det, sen reglerna man sätter upp är till för att det ska fungera. Dominans är inget man kan sätta på sig som en tröja, antingen är man det eller inte.

Har träffat några dominanta kvinnor och det är inte spelat oavsett på vilket sätt man lever ut det.

Frågan är varför du är så aggressiv här när folk hjälper dig.
  • Anonym (MulligMesig)
    Anonym (Mia) skrev 2024-11-12 00:53:45 följande:
    Du förstår inte och är inte öppen för att lära dig av dom som faktiskt vet. Naturligt dominanta är just det, sen reglerna man sätter upp är till för att det ska fungera. Dominans är inget man kan sätta på sig som en tröja, antingen är man det eller inte.

Har träffat några dominanta kvinnor och det är inte spelat oavsett på vilket sätt man lever ut det.

Frågan är varför du är så aggressiv här när folk hjälper dig.
    Du motsäger dig själv i ditt eget argument.
    Försöker hjälpa vem? Vem har bett om hjälp!?
    Jag vill bolla tankar. Vad ska hjälpen vara? 
    Är det svårt att förstå att det jag talar om inte är den konstiga dominans hon talar om? 

Aggressiv när ngn "försöker hjälpa"?
    Kan du läsa igenom tråden och försöka se problemt?
    Om du vill köpa ägg hjälper jag dig inte om jag talar om för dig att det är apelsiner du vill köpa och jag vet minsann bättre än dig att det är apelseiner du vill ha trots att du skrivit ÄGG på din inköpslista.
    Något oklart i det?
  • Anonym (Mia)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-12 01:14:19 följande:
    Du motsäger dig själv i ditt eget argument.
    Försöker hjälpa vem? Vem har bett om hjälp!?
    Jag vill bolla tankar. Vad ska hjälpen vara? 
    Är det svårt att förstå att det jag talar om inte är den konstiga dominans hon talar om? 

Aggressiv när ngn "försöker hjälpa"?
    Kan du läsa igenom tråden och försöka se problemt?
    Om du vill köpa ägg hjälper jag dig inte om jag talar om för dig att det är apelsiner du vill köpa och jag vet minsann bättre än dig att det är apelseiner du vill ha trots att du skrivit ÄGG på din inköpslista.
    Något oklart i det?
    Allt du skriver är oklart, förvirrat och aggressivt. Om du kunnat läsa text och uppföra dig socialt acceptabelt hade du snappat upp saker som varit till hjälp för att utforska det du är nyfiken på. 

Nåja :)
  • Anonym (MulligMesig)
    Anonym (Mia) skrev 2024-11-12 01:34:16 följande:
    Allt du skriver är oklart, förvirrat och aggressivt. Om du kunnat läsa text och uppföra dig socialt acceptabelt hade du snappat upp saker som varit till hjälp för att utforska det du är nyfiken på. 

Nåja :)
    Vad är det för hjälp du tror någon behöver för att få ett par fötter i ansiktet?
    Jag har inte skrivit något som är oklart, kan du nämna en sak?
    Du har redan varit oklar i att du påstår att någon försöker hkälpa en annan person när de inte ens förstår vad personen söker.
    Men ok, vad är oklar? Jag har varit så klar det går att vara, vad är det du påstår är oklart? Nämn en sak?
Svar på tråden Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!