• Anonym (MulligMesig)

Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!

Jag kommer till titeln, vill bara presentera hur jag är som person först för att kunna få mer nyanserade svar. Tråden går ut på att höra från kvinnor som kan relatera till vad jag skriver och deras tankar om det.

Hej FL! Jag är väl 180cm, lite mullig som kille, blåögd och mörkblont hår.
    Jag kan absolut inte få till en relation då jag attraheras av snygga, vältränade kvinnor som ser mer dominanta ut och garanterat inte attraheras av mig.

Jag är som person väldigt outgoing, social och beter mig efter normen så jag har inga problem att fungera vänskapligt med de kvinnor jag attraheras av.
    Tänkte det är något att påpeka då det verkar finnas många s.k incels här, jag är inte en av dem. Jag är mer en medelmåttig man som ser lite mesig ut och inte kan attrahera det jag söker.

Det fanns en kvinna på min förra arbetsplats som var högre uppsatt än mig, antagligen längre än vad jag är och såg väldigt dominant ut. Jag hade tankar om att hon skulle låta mig jobba övertid för att sen säg åt mig att komma in på kontoret, slänga upp fötterna lite nonchalant på skrivbordet hon satt vid för att sen be mig placera ansiktet mot hennes fötter.

Är det någon kvinna som ens haft tankar på något sånt här? 

• Svar på tråden Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 21:11:57 följande:
    Sluta med icke-argument. Du fortsätter bete dig som jag talar om något helt annat än vad jag skrivit trots att jag i detalj förklrat det, det är störande.
    Nu är du återigen rejält snurrig. Du har inte en vettig frågeställning och du har ännu inte lyckats prestera ett enda vettigt svar. 
  • Anonym (MulligMesig)

Det är riktigt sjutk att jag skriver att jag alltså inte syftar på din version av vad du tror jag bskrive, förklarar i detalj att det är något annat jag syftar på men du fortsätter att hävda att alla dominanta kvinnor väljer att göra om hela sitt sexliv till en lvisstil där de går på klubbar och bara umgås med folk som har samma sexuella läggning.

Varför fortsätter du hävda att jag menar detta och förklrar för mig att det ärs å jag menar då jag talar om för dig i detalj på alla sätt att det inte är vad jag talar om?!?!!?

• Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 21:15:19 följande:

Det är riktigt sjutk att jag skriver att jag alltså inte syftar på din version av vad du tror jag bskrive, förklarar i detalj att det är något annat jag syftar på men du fortsätter att hävda att alla dominanta kvinnor väljer att göra om hela sitt sexliv till en lvisstil där de går på klubbar och bara umgås med folk som har samma sexuella läggning.

Varför fortsätter du hävda att jag menar detta och förklrar för mig att det ärs å jag menar då jag talar om för dig i detalj på alla sätt att det inte är vad jag talar om?!?!!?

Virrpanna. 
  • Anonym (MulligMesig)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-11 21:16:14 följande:
    Virrpanna. 
    Nej det finns som sagt ingen förvirring hos mig. Du är den som inte förstår vad jag skriver och det är irriterande.
  • Anonym (MulligMesig)
    Virrpanna. 
    Nej det finns som sagt ingen förvirring hos mig. Du är den som inte förstår vad jag skriver och det är irriterande.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 21:17:52 följande:
    Nej du är med än lovligt virrig och helt ointresserad av att till dig vad människor skriver i ditt desperata behov av att få material till dina runkfantasier. 

Är det inte dags att du ber lite lilla mamma om ett glas mjölk så hon kan bädda ner dig och läsa en godnattsaga för dig. 
  • Anonym (MulligMesig)
    Virrpanna. 
    Jag bad dig sluta skriva äcklgia uttryck jag sa jag ogillar ditt vulgära språk!
    Jag har även uttryckt tydligt att jag inte talar om dominor som har det som livsstil utan något helt annat!
    Om du inte slutar snart blockerar jag dig från tråden!!!!
  • Anonym (Oj)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 21:27:55 följande:
    Hur gör man det?
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 21:27:55 följande:
    Jag bad dig sluta skriva äcklgia uttryck jag sa jag ogillar ditt vulgära språk!
    Jag har även uttryckt tydligt att jag inte talar om dominor som har det som livsstil utan något helt annat!
    Är man sadistisk i sin läggning så är det självklart en del av livsstilen även om man inte går på klubbar, kurser, träffar eller umgås digitalt med likasinnade. Vad är det du inte fattar. Sadism är en läggning som man lever ut till större eller mindre del. Träffar du en kvinna som är sadist eller dominant så det sadist eller dominant som hon är oavsätt på vilka forum hon söker kontakt eller har sin utlevnad. 

Förklara gärna hur du menar att den du vill träffa skall vara sadistisk om hon inte får vara sadistisk i sin läggning och livsstil om hon nu skall vara sadistisk mot dig och plåga dig. Till och med du borde förstå att det resonemang är mer än lovligt förvirrat. 

Kan tillägga att om du mot all förmodan någon gång i ditt liv träffar en sadist så skall du vara helt klar över att det är din smärta som är sadist ens njutning och dina önskemål är totalt ointressanta för sadisten uten det enda som begränsar är dom spelregler ni satt upp.
  • Anonym (MulligMesig)
    Anonym (Oj) skrev 2024-11-11 21:32:45 följande:
    Hur gör man det?
    Jag antar att om man blockerar personen i fråga så blockerar man den från tråden även, fast ja kanske inte går om de skriver anonymt? (inte säker på om det fungerar så fast känns ju som att blockeringen borde fungera för trådarna också på sättet den här sajten är upplagd.)
Svar på tråden Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!