• Anonym (MulligMesig)

Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!

Jag kommer till titeln, vill bara presentera hur jag är som person först för att kunna få mer nyanserade svar. Tråden går ut på att höra från kvinnor som kan relatera till vad jag skriver och deras tankar om det.

Hej FL! Jag är väl 180cm, lite mullig som kille, blåögd och mörkblont hår.
    Jag kan absolut inte få till en relation då jag attraheras av snygga, vältränade kvinnor som ser mer dominanta ut och garanterat inte attraheras av mig.

Jag är som person väldigt outgoing, social och beter mig efter normen så jag har inga problem att fungera vänskapligt med de kvinnor jag attraheras av.
    Tänkte det är något att påpeka då det verkar finnas många s.k incels här, jag är inte en av dem. Jag är mer en medelmåttig man som ser lite mesig ut och inte kan attrahera det jag söker.

Det fanns en kvinna på min förra arbetsplats som var högre uppsatt än mig, antagligen längre än vad jag är och såg väldigt dominant ut. Jag hade tankar om att hon skulle låta mig jobba övertid för att sen säg åt mig att komma in på kontoret, slänga upp fötterna lite nonchalant på skrivbordet hon satt vid för att sen be mig placera ansiktet mot hennes fötter.

Är det någon kvinna som ens haft tankar på något sånt här? 

• Svar på tråden Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!
  • Konny Leggins
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 14:01:50 följande:
    Du är en man och ett troll tydligen men tragiskt att man bara för oseriösa svar av personer som inte tar andras frågor seriöst, eller så tänkte du bara att det var jätteroligt att tro du själv som inte ens är kvinna kan konstatera detta?
    Nej
  • Anonym (MulligMesig)
    Konny Leggins skrev 2024-11-11 14:28:32 följande:
    Nej
    Du respekterar inte andras trådar. Du ger intrycket av någon som bara stör andra för du har inget bättre för dig, sluta med detta eller så anmäler jag dig. Du tillför inget och du är bara tråkig.
  • Konny Leggins
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 14:34:20 följande:
    Du respekterar inte andras trådar. Du ger intrycket av någon som bara stör andra för du har inget bättre för dig, sluta med detta eller så anmäler jag dig. Du tillför inget och du är bara tråkig.
    Du ställde en fråga till mig.
  • Anonym (MulligMesig)
    Konny Leggins skrev 2024-11-11 14:35:54 följande:
    Du ställde en fråga till mig.
    Du tillför inget i tråden, jag förstår inte hur du kan vara på forum och inte veta hur det fungerar? Ska du bara skriva "nej" som svar är det väldigt meningslöst, jag är ledsen att du inte förstår det, men så är det.
    Det är så för att du sitter inte inne med informationen om hur alla kvinnor fungerar och hur de för sig även om du tror det personligien, därför är jag ledsen om du inte förstår vad jag syftar på men alla är olika. Det finns säkert mer passande trådar med "ja eller nej" frågor du kan svara på, mattråden har en del frågor om folk gillar olika sorters godis eller inte tror jag, kanske passar det dig bättre? Iaf skulle jag uppskatta om du slutade skriva här, hej!
  • Anonym (Hotwife)

Har inte de minsta intresse av det som är din runkfantasi. 

Har också väldigt svårt att få ihop att jag som sadist skulle få ut något av din fotfetischism.

Jag är som sagt sadist men också dominant och för att göra mixen mer intressant också masochist. Det vill säga lite av en switch men aldrig någonsin undergiven och öppen för toppning från botten. 

Att jag är sadist betyder att jag njuter av din smärta och absolut inte att jag på minsta sätt njuter av att tillfredställa din fetishism. 

Vill också vara väldigt tydlig med att killar som kommer med någon form av önskelista går fetbort. 

I mina relationer där jag lever ut min sadism sätter vi gränser men det är till 100% jag som bestämmer.

Kan också tilläggas att de dagar som jag öppnar för sociala kontakter på BC och DS får jag snabbt väldigt många som vill träffas så som sadistisk och dominant kvinna kan jag välja och vraka och vara extremt kräsen.

• Anonym
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 14:43:01 följande:
    Du tillför inget i tråden, jag förstår inte hur du kan vara på forum och inte veta hur det fungerar? Ska du bara skriva "nej" som svar är det väldigt meningslöst, jag är ledsen att du inte förstår det, men så är det.
    Det är så för att du sitter inte inne med informationen om hur alla kvinnor fungerar och hur de för sig även om du tror det personligien, därför är jag ledsen om du inte förstår vad jag syftar på men alla är olika. Det finns säkert mer passande trådar med "ja eller nej" frågor du kan svara på, mattråden har en del frågor om folk gillar olika sorters godis eller inte tror jag, kanske passar det dig bättre? Iaf skulle jag uppskatta om du slutade skriva här, hej!
    Du ställde just en Ja eller Nej-fråga, direkt riktad till mig.
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 14:01:50 följande:
    eller så tänkte du bara att det var jätteroligt att tro du själv som inte ens är kvinna kan konstatera detta?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 15:12:41 följande:
    Hej. Jag gillar kvinnor som har stil och klass. Du gick redan bort när du skrev "din r*nkfantasi" för min del.

Det verkar som att du inte har respekt för andra? Att vara dominant är en sak, men att du inte förstår att man måste respektera andra är rent avtändande för mig då det handlar om hög/låg EQ. 

Sen att du uttrycker dig som du gör får mig att tänka att du antagligen inte ser ut som den typen av kvinna jag attraheras av? 
    Jag skriver detta eftersom du verkar indikera på att vad just du tänder på skulle göra att jag också attraheras av dig bara för du är dominant? Så är alltså inte fallet. Jag ville bolla lite med tanken fast det märks stor skillnad på när någon tar in, läser och reflekterar från att någon bara tar in och beter sig som den inte har vanligt folkvett. Jag tycker inte om att du kallar det "Din r*nkfantasi". Du finns garanterat inte med i den så oroa dig inte!
    Runka på du. Det är inget annat än en runkfantasi och att du skulle hitta någon kvinna som vill vara en del av dina fantasier känns rent skrattretande. Förklara gärna vad en kvinna som är sadist skulle ha för utbyte av sitt lilla scenario. 
  • Anonym (MulligMesig)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-11 15:37:35 följande:
    Runka på du. Det är inget annat än en runkfantasi och att du skulle hitta någon kvinna som vill vara en del av dina fantasier känns rent skrattretande. Förklara gärna vad en kvinna som är sadist skulle ha för utbyte av sitt lilla scenario. 
    Ok, jag vill helst inte föra en vidare konversation med dig?
    Du är extremt vulgär, saknar stil och klass och tar inte hints!
    "Det är inget annat än en r*nkfantasi"? Det går att säga om precis allting som är sexuellt. Du har ingen poäng.
    Det är skrattretande påstår du? Ok, det är din personliga åsikt. Du verkar elak och konstig samt sakna logiskt tänkande jag skulle uppskatta om du slutar skriva.
    Jag tänker inte förklara något för dig och det tragiska är att det framgår om man tänker logiskt. Sluta nu, märks vad det är för kaliber på dig!
    Jag vill inte skriva mer.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 15:44:28 följande:
    Ok, jag vill helst inte föra en vidare konversation med dig?
    Du är extremt vulgär, saknar stil och klass och tar inte hints!
    "Det är inget annat än en r*nkfantasi"? Det går att säga om precis allting som är sexuellt. Du har ingen poäng.
    Det är skrattretande påstår du? Ok, det är din personliga åsikt. Du verkar elak och konstig samt sakna logiskt tänkande jag skulle uppskatta om du slutar skriva.
    Jag tänker inte förklara något för dig och det tragiska är att det framgår om man tänker logiskt. Sluta nu, märks vad det är för kaliber på dig!
    Jag vill inte skriva mer.
    Dagens roligaste inlägg. Hur menar du att det framgår om man tänker logiskt att en kvinna med sadistisk läggning skulle tycka att det skulle vara det minsta intresserad av att ha ditt ansikte mot sina fötter. Känner några dominanta kvinnor som tänder på fot och skodyrkan men det handlar dominans och underkastelse och inte på sätt om sadism och masochism så min fråga är vem av oss det är som har svårt med grundläggande logik. Fortsätt du och fantisera och runka.
Svar på tråden Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!