Inlägg från: Anonym (Hotwife) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hotwife)

Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!

Har inte de minsta intresse av det som är din runkfantasi. 

Har också väldigt svårt att få ihop att jag som sadist skulle få ut något av din fotfetischism.

Jag är som sagt sadist men också dominant och för att göra mixen mer intressant också masochist. Det vill säga lite av en switch men aldrig någonsin undergiven och öppen för toppning från botten. 

Att jag är sadist betyder att jag njuter av din smärta och absolut inte att jag på minsta sätt njuter av att tillfredställa din fetishism. 

Vill också vara väldigt tydlig med att killar som kommer med någon form av önskelista går fetbort. 

I mina relationer där jag lever ut min sadism sätter vi gränser men det är till 100% jag som bestämmer.

Kan också tilläggas att de dagar som jag öppnar för sociala kontakter på BC och DS får jag snabbt väldigt många som vill träffas så som sadistisk och dominant kvinna kan jag välja och vraka och vara extremt kräsen.

• Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 15:12:41 följande:
    Hej. Jag gillar kvinnor som har stil och klass. Du gick redan bort när du skrev "din r*nkfantasi" för min del.

Det verkar som att du inte har respekt för andra? Att vara dominant är en sak, men att du inte förstår att man måste respektera andra är rent avtändande för mig då det handlar om hög/låg EQ. 

Sen att du uttrycker dig som du gör får mig att tänka att du antagligen inte ser ut som den typen av kvinna jag attraheras av? 
    Jag skriver detta eftersom du verkar indikera på att vad just du tänder på skulle göra att jag också attraheras av dig bara för du är dominant? Så är alltså inte fallet. Jag ville bolla lite med tanken fast det märks stor skillnad på när någon tar in, läser och reflekterar från att någon bara tar in och beter sig som den inte har vanligt folkvett. Jag tycker inte om att du kallar det "Din r*nkfantasi". Du finns garanterat inte med i den så oroa dig inte!
    Runka på du. Det är inget annat än en runkfantasi och att du skulle hitta någon kvinna som vill vara en del av dina fantasier känns rent skrattretande. Förklara gärna vad en kvinna som är sadist skulle ha för utbyte av sitt lilla scenario. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 15:44:28 följande:
    Ok, jag vill helst inte föra en vidare konversation med dig?
    Du är extremt vulgär, saknar stil och klass och tar inte hints!
    "Det är inget annat än en r*nkfantasi"? Det går att säga om precis allting som är sexuellt. Du har ingen poäng.
    Det är skrattretande påstår du? Ok, det är din personliga åsikt. Du verkar elak och konstig samt sakna logiskt tänkande jag skulle uppskatta om du slutar skriva.
    Jag tänker inte förklara något för dig och det tragiska är att det framgår om man tänker logiskt. Sluta nu, märks vad det är för kaliber på dig!
    Jag vill inte skriva mer.
    Dagens roligaste inlägg. Hur menar du att det framgår om man tänker logiskt att en kvinna med sadistisk läggning skulle tycka att det skulle vara det minsta intresserad av att ha ditt ansikte mot sina fötter. Känner några dominanta kvinnor som tänder på fot och skodyrkan men det handlar dominans och underkastelse och inte på sätt om sadism och masochism så min fråga är vem av oss det är som har svårt med grundläggande logik. Fortsätt du och fantisera och runka.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 16:00:12 följande:
    Det är ologiskt att anta att bara för du inte gillar något så är alla dominanta kvinnor som du och att jag ens måste understryka detta är konstigt? 
    Det är heller inte trevligt att säga att andra har "r*nkfantasier". Du har ingen rätt att kategorisera andras tankar som något du anser vara mindre värt än dina tankar om dominans. Du förstår inte att du inte respekterar andra. 

Du motsa precis dig själv genom att nu förklara vad du påstod inte existerade i dina tidigare inlägg. Grattis.
    Ditt språk säger mig att du skriver melllan korvstoppen när du måste äta under lastbilspassen.
    Du är mer en lovligt snurrig. Du tycks inte ens kunna skilja på att vara dominant och att vara sadist. Fortsätt du att runka till dina fantasier jag hoppas innerligt att du skriver fler inlägg för dom är helt enkelt extremt underhållande i din okunnighet. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 16:17:32 följande:
    Jag är inte det minsta snurrig. Vi kan i detalj montera ned vad som sagts och se efter vad som fungerar logiskt eller inte?
    Kan du sluta skriva "fortsätt r'nka"? Går du igång på att andra ogillar hur du uttrycker dig? Tycker du inte det är pinsamt?
    Du tillför inget i tråden förutom att provocera, ok? Vad vill du, varför fortsätter du skriva? Varför låtsas du som någon inte förstått något? Det är inget som skrivits som är svårt att förstå eller som kräver hög intelliegns för att förstås i tråden.
    Det är inte heller något från min sida som är missförstått bara för du upplever det så. Det är dig missförståndet finns hos, inte mig. Men fråga i detalj vad det är du uppfattat fel så kan jag förklara. Sluta med lastbilschaufförspråket bara, lite störande.
    Nu har jag frågat åtskilliga gånger och inte fått tillstymmelsen till svar från. Jag är som sagt en sadistisk kvinna så min fråga kvarstår. Vad i din runkfantasi är det som skall tilltala min sadistiska läggning. Känns som att du missat skilnaden på att vara sadist och på att vara dominant. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 16:27:36 följande:
    Jag har ingen "r*nkfantasi" det är något du hittat på.
    Jag kan inte besvara dinf råga.
    Undrar du hur det skulle vara sadistiskt i det scenario där en kvinna som är chef över en anställd placerar fötterna i dennas ansikte?
    Då vet jag inte vad som måste förklaras om det är frågan.
    Angående det du fortsätter upprepa så existerar du absolut inte i något av det jag tänker. Jag är intelligent så mina tankar speglas i det. Tyvärr!
    intelligent? Nu måste du skoja. Det enda som skiner igenom är att du är okunnig och förvirrad. 

Nu frågar jag igen vad är som på något sätt handlar om sadism i din runkfantasi. Påminner igen om att en sadist njuter av att tillfoga smärta. Har som sagt otroligt svårt att se var det finns något som handlar om att en sadistisk kvinna tillfogar dig smärta i scenariot i din runkfantasi.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 16:47:17 följande:
    Den enda okunnighet här som framgår är din okunnighet i ordförståelse som definition av ord och sen sätta ordets sanna betydelse i sammanhang för att inse vad som egentligen sägs.
    "Okunnig" inom vad?
    Jag har inte talat om något som kräver expertiskunnighet endast sunt förnuft och en normalbegåvad persons intelligens.
    Varför iifrågasätter du min intelligens när du på samma gång påstår att det ska finnas någon expertiskännedom för orddefinitiion och sen använda och tyda orden i sammnanhanget?

Du fortsätter kalla det "r*nkfanatsi". Nu ska jag säga dig en gång för alla:
    En kvinna utan stil och klass som inte kan uttrycka sig är inget jag tänker på i något sammanhang alls, ok? 
    Och sluta använda ett sånt pinsamt vokabulär.
    Jag ser ngn framför mig som är otrevlig mot folk utan att försåt att det är pinsamt och som för sig bland personer som är ok med det och inte känner in tillvaron på något sätt. Sluta nu bara, du finns inte med i scenariot på något sätt så om du har svårt att förstå något i det googla definitionen av orden och sluta ta det med mig.
    Jag ville bolla detta, fast inte få någon som tror detta handlar om hen som person bara för att den upplever att den möjligen hade passat in i scenariot.

Om du inte gillar vad som skrevs så är det inte din grej och inget mer med det.
    Lilla runkpelle, har levt som masochist i snart 40 och under de senaste 30 har jag också odlat en sadistisk sida så jag har till skillnad från dig bra koll på vad de olika definitionerna står för. Kan garantera att jag inte har det minsta intresse av 14åriga runkpellsar bland mina lekkamrater när det gäller BDSM.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 17:00:23 följande:
    Det spelar ingen roll hur du left. Ords definition formas inte efter ditt liv.
    Jag är inte 14, jag är 39.
    Bra att du inte är intresserad av 14åringar om du är 40 år i sexlivet.

Men kanske ska du inte kalla någon förvirrad för att en tänker att ordens definition inte skrivs om pga hur du lever?
    Ditt sätt att tala nedlåtande till en person som gång på gång endast talat om för dig att inget intresse finns gör mig inte mer intresserad än jag redan inte var från början, alltså inget.

Du vet inget om hur oerfaren eller inte jag är. Du vet det jag skrivit, jag är lite mullig och 180cm.
    Du söker negativ kontakt, det är ett drag av svaghet. Dominans går inte hand i hand med svaghet. Kanske tror du dig själv vara dominant men du verkar mer förvirrad och leva ut sexuella fantasier, inget annat. Ha det bra, och sluta kalla folk otrevlgheter de talat om de inte vill bli benämnda som.
    Fan vad roligt du är. Du har gjort min dag. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 17:11:33 följande:
    Jag beklagar.
    Jag tycker att du var riktigt roligt och jag har haft underbart roligt av dina inlägg, underhållning på en nivå man bara kan få uppleva på FL.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 20:00:31 följande:
    Jag har redan skrivet vad jag frågar efter finns ingen förvirring alls i det. Det kommer framkomma om du försöker nyansera vad du skrev nu, vilket inte kommer fungera just för att du antagligen inte förstår att termer har inte använts här och om ngn påstår att termer skulle använts så är det den som är förvirrad från början. Väldigt lätt att se. orkar inet mer nu.
    Jag har rätt i det jag skriver för det är logiskt, men visst försök argumentera lite för vad du påstår men snälla skyll inte över din förvirring på att du inte förstår skillnaden på en dominant person och ngn kosntig person som har en livsstil som ngn domina och hägner på äckliga konstiga forum!
    Jösses är det inte dags att runknisse slutar med konstiga svampar. 

Helt uppenbart att du har en runkfantasi men i övrigt inte den minsta aning om vad du svamlar om. 

Kan med största säkerhet att det inte finns en enda dominant och/eller sadistisk kvinna som skulle ta i dig ens med tång.
Svar på tråden Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!