• Anonym (MulligMesig)

Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!

Jag kommer till titeln, vill bara presentera hur jag är som person först för att kunna få mer nyanserade svar. Tråden går ut på att höra från kvinnor som kan relatera till vad jag skriver och deras tankar om det.

Hej FL! Jag är väl 180cm, lite mullig som kille, blåögd och mörkblont hår.
    Jag kan absolut inte få till en relation då jag attraheras av snygga, vältränade kvinnor som ser mer dominanta ut och garanterat inte attraheras av mig.

Jag är som person väldigt outgoing, social och beter mig efter normen så jag har inga problem att fungera vänskapligt med de kvinnor jag attraheras av.
    Tänkte det är något att påpeka då det verkar finnas många s.k incels här, jag är inte en av dem. Jag är mer en medelmåttig man som ser lite mesig ut och inte kan attrahera det jag söker.

Det fanns en kvinna på min förra arbetsplats som var högre uppsatt än mig, antagligen längre än vad jag är och såg väldigt dominant ut. Jag hade tankar om att hon skulle låta mig jobba övertid för att sen säg åt mig att komma in på kontoret, slänga upp fötterna lite nonchalant på skrivbordet hon satt vid för att sen be mig placera ansiktet mot hennes fötter.

Är det någon kvinna som ens haft tankar på något sånt här? 

• Svar på tråden Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!
  • Anonym (MulligMesig)

gjorde om denna glömde ta anonyma svar på första

• Anonym (MulligMesig)
    felicityporter skrev 2024-11-11 13:00:47 följande:

Nej.

Det här är väl mer ditt personliga svar än ett obejektivt nej som svar på frågan i sig?
  • Meddelande borttaget
  • Tusselina

Finns det sadistiska och dominanta kvinnor? 

absolut! 

skulle du ha större chans med en sådan som faller inom din preferens än som inte är det? 

absolut inte! 

om det klagas på att kvinnor har större utbud än män rent allmänt så är det många gånger värre när det gäller dominanta kvinnor. Utbudet är litet och efterfrågan enormt och det innan du ens lagt till det där om snygg och vältränad. 

• Anonym (MulligMesig)
    Tusselina skrev 2024-11-11 14:07:20 följande:

absolut! 

skulle du ha större chans med en sådan som faller inom din preferens än som inte är det? 

absolut inte! 

om det klagas på att kvinnor har större utbud än män rent allmänt så är det många gånger värre när det gäller dominanta kvinnor. Utbudet är litet och efterfrågan enormt och det innan du ens lagt till det där om snygg och vältränad. 

Ok men vad är dina tankar om det jag precis skrev? Scenariot jag målade upp?
  • Anonym (MulligMesig)

absolut! 

absolut inte! 

• Anonym (MulligMesig)

absolut! 

absolut inte! 

Du menar en sån kvinna hade inte brytt sig så mycket om hur mannen ser ut, mer om hur han reagearar på beteendet?
  • Tusselina
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 14:15:19 följande:

Låter som en ganska typisk sexfantasi av en något undergivet lagd man. 

som de flesta fantasier är det inte så lätt att få uppleva dem i verkligheten 

igen oerhört mycket färre kvinnor med den läggningen än män som vill ha dem 
    att du är en ?mullig mes? gör det inte mer intressant när de kan göra samma sak med någon som inte är det och ändå kalla honom det. Så har du dessutom strikta utseende krav på kvinnan ifråga sjunker sannolikheten ytterligare. Möjligen kan du få till det om du hittar en pro-domina som råkar gilla just det och ser ut som du vill. Alltså betala för det (de är också så eftersökta att de fortfarande bara tar sig an sådant som de vill) och då utan sexuella inslag då det annars blir olagligt pga prostitution. 

runka till din fantasi 

Svar på tråden Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!