Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!
Många inom BDSM scenen är väldigt elitistiska av sig. Använder du ett ord eller uttryck felaktigt så blir det genast massa högtravande pekpinnar och du blir i princip avfärdad som mindre vetande. Samma sak om du inte håller med om deras, många gånger, snåriga och snäva åsikter om vad dominans, undergivenhet osv innebär och hur det ska levas ut. En anledning till att jag själv valt att inte engagera mig i den då jag inte orkar med den typen av beteende. "Konstigt sex" beskrev du det som TS och det är faktiskt en, såväl, underhållande som delvis sann beskrivning.
Däremot är du väldigt aggressiv och antagonistisk i den här tråden och det redan innan du började att bli mer ifrågasatt. Du har ju frågat efter folks åsikter om ett scenario du målat upp och då får du ju vara beredd på att inte alla svar kommer att vara positiva. Har lite svårt att se dig inta en undergiven roll med tanke på hur pass hårt du går på här. Mycket prat om att andra inte visar dig respekt men du har inte direkt visat särskilt mycket respekt heller för deras åsikter. Och respekt är en grundkomponent i den typ av fantasi du söker.
För att avrunda så tror jag säkert det finns kvinnor som skulle kunna tänka sig att pröva liknande fantasier som du har. Skulle dock rekommendera att du gör det inom ramarna för en vanlig relation. Dvs med en flickvän eller kanske en KK. Det du nämner är ju rätt light och inte på något sätt extremt avvikande. Som andra redan skrivit kan det vara svårt att forma en relation enbart baserat kring detta då öppet dominanta kvinnor som sagt är väldigt eftersökta. Lycka till med det du önskar att få uppleva.