Inlägg från: Anonym (Lakonisk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lakonisk)

Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!

Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 17:00:23 följande:
    Det spelar ingen roll hur du left. Ords definition formas inte efter ditt liv.
    Jag är inte 14, jag är 39.
    Bra att du inte är intresserad av 14åringar om du är 40 år i sexlivet.

Men kanske ska du inte kalla någon förvirrad för att en tänker att ordens definition inte skrivs om pga hur du lever?
    Ditt sätt att tala nedlåtande till en person som gång på gång endast talat om för dig att inget intresse finns gör mig inte mer intresserad än jag redan inte var från början, alltså inget.

Du vet inget om hur oerfaren eller inte jag är. Du vet det jag skrivit, jag är lite mullig och 180cm.
    Du söker negativ kontakt, det är ett drag av svaghet. Dominans går inte hand i hand med svaghet. Kanske tror du dig själv vara dominant men du verkar mer förvirrad och leva ut sexuella fantasier, inget annat. Ha det bra, och sluta kalla folk otrevlgheter de talat om de inte vill blibenämnda som.
    Men du är ju förvirrad och fattar inte ens vad det är du frågar efter.
    Det är uppenbart för alla som ägnar sig åt någon form av avvikande sex överhuvudtaget.
  • Anonym (Lakonisk)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 20:00:31 följande:
    Jag har redan skrivet vad jag frågar efter finns ingen förvirring alls i det. Det kommer framkomma om du försöker nyansera vad du skrev nu, vilket inte kommer fungera just för att du antagligen inte förstår att termer har inte använts här och om ngn påstår att termer skulle använts så är det den som är förvirrad från början. Väldigt lätt att se. orkar inet mer nu.
    Jag har rätt i det jag skriver för det är logiskt, men visst försök argumentera lite för vad du påstår men snälla skyll inte över din förvirring på att du inte förstår skillnaden på en dominant person och ngn kosntig person som har en livsstil som ngn domina och hägner på äckliga konstiga forum!
    Q.E.D.
  • Anonym (Lakonisk)

Nästan så man undrar om TS har en svan i vardagsrummet...

Svar på tråden Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!