Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!

Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 22:04:09 följande:
    Ok, jag skrev alltså inget om BDSM-scenen eller folk som har det som livsstil. 
    Jag hade aldrig pratat med ngn fake-dominant som underkastar sig en lvisstil någon annan skapat med regler som ngn annan skapat. Jag talar om en person som är naturligt dominant och givetvis pga de karaktärsdragen aldrig hade låtit andra sätta regler på hur denna ska föra sig. Jag vet om att det finns nyfikna personer som förvirrar det med att ta sig an en stil och lära sig regler de lever efter. Är alltså inte det jag talar om, vilket jag påpekat ett antal gånger nu. För många gånger. 
    Måste man ha en tränad liten hundvalp som är dresserad efter ett regelmente är man geranterat inte speciellt dominant som person. Möjligen har personen sjukliga kontrollbeov pga psykisk ohälsa men absolut inte dominant.
    Du förstår inte och är inte öppen för att lära dig av dom som faktiskt vet. Naturligt dominanta är just det, sen reglerna man sätter upp är till för att det ska fungera. Dominans är inget man kan sätta på sig som en tröja, antingen är man det eller inte.

Har träffat några dominanta kvinnor och det är inte spelat oavsett på vilket sätt man lever ut det.

Frågan är varför du är så aggressiv här när folk hjälper dig.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-12 01:14:19 följande:
    Du motsäger dig själv i ditt eget argument.
    Försöker hjälpa vem? Vem har bett om hjälp!?
    Jag vill bolla tankar. Vad ska hjälpen vara? 
    Är det svårt att förstå att det jag talar om inte är den konstiga dominans hon talar om? 

Aggressiv när ngn "försöker hjälpa"?
    Kan du läsa igenom tråden och försöka se problemt?
    Om du vill köpa ägg hjälper jag dig inte om jag talar om för dig att det är apelsiner du vill köpa och jag vet minsann bättre än dig att det är apelseiner du vill ha trots att du skrivit ÄGG på din inköpslista.
    Något oklart i det?
    Allt du skriver är oklart, förvirrat och aggressivt. Om du kunnat läsa text och uppföra dig socialt acceptabelt hade du snappat upp saker som varit till hjälp för att utforska det du är nyfiken på. 

Nåja :)
  • Anonym (Mia)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-12 01:46:51 följande:
    Vad är det för hjälp du tror någon behöver för att få ett par fötter i ansiktet?
    Jag har inte skrivit något som är oklart, kan du nämna en sak?
    Du har redan varit oklar i att du påstår att någon försöker hkälpa en annan person när de inte ens förstår vad personen söker.
    Men ok, vad är oklar? Jag har varit så klar det går att vara, vad är det du påstår är oklart? Nämn en sak?
    Jadu. Är man bra på problemlösning så ser man till att skaffa sig kunskap om saker man inte känner till från dom bästa källorna. De personer med kunskap som ger dig info i tråden hade varit värdefulla för dig som är så okunnig om området. Istället är du en blandning av arrogant och svag. Du fattar noll badboll bara.
  • Anonym (Mia)

Om du mot förmodan skulle hitta en dominant sadistisk kvinna som ska gnida sina fötter i ditt ansikte eller vad det rör sig om så kan det hända att du skulle vilja ha en regel eller två på plats innan. Just saying... :)

Svar på tråden Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!