Inlägg från: Anonym (12345) |Visa alla inlägg
  • Anonym (12345)

Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!

Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 16:00:12 följande:
    Det är ologiskt att anta att bara för du inte gillar något så är alla dominanta kvinnor som du och att jag ens måste understryka detta är konstigt? 
    Det är heller inte trevligt att säga att andra har "r*nkfantasier". Du har ingen rätt att kategorisera andras tankar som något du anser vara mindre värt än dina tankar om dominans. Du förstår inte att du inte respekterar andra. 

Du motsa precis dig själv genom att nu förklara vad du påstod inte existerade i dina tidigare inlägg. Grattis.
    Ditt språk säger mig att du skriver melllan korvstoppen när du måste äta under lastbilspassen.
    Sexfantasi, runkfantasi vad är skillnaden? 

Herregud, bli kränkt av att ens sexfantasi kallas för vad det är!
  • Anonym (12345)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-12 07:13:17 följande:
    Alla är inte cucks som du utan säger ifrån om någon bara beter sig respektlöst utan anledning? 
    Den som drömmer om att få ett par skor gnidna i ansiktet är nog mer "cuck" än den som är okej med att kalla saker vid dess rätta namn.
  • Anonym (12345)
    Anonym (.)(.) skrev 2024-11-12 19:57:33 följande:

Kopplingen runkfantasi med fötter i nyllet -> familjetillvaro är inte heller helt given, känner jag.

Nä inga barn blir nog gjorda om det hetaste är fötter i ansiktet istället för snopp i snippa. 
Svar på tråden Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!