• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • drömmenomfamiljelivet

Mitt digitala visade negativt idag, hårt nedslag😭 nu ska jag inte testa något mer denna cykel om det inte är så att min mens dyker upp under BIM 10/12. Stort grattis till er som plussat och skickar babydust till er andra. Ha en fin lördag❤️

• Väntarpå4an

Måste bara skriva av mig lite.
    Känner mig så uppgiven denna cykeln. Vi har försökt sedan i juli och vart gravida 2 gånger sedan dess men det vill inte stanna kvar 💔😢
    Vi gör verkligen allt för att logga, pricka in rätt dagar, vitaminer you name it. 
    Jag känner typ gravid symptomen jämt efter ägglossning känns det som så jag känner mig bara dum sen när mensen kommer som "trott" nåt.

Känns bara som att tiden går och vi bara försöker, lyckas och misslyckas. 

Usch detta är verkligen jobbigt och påfrestande i perioder och jag önskar att jag hade kunnat känna mer av "blir det så blir det". 

Förlåt för gnälligt inlägg men va tvungen att få ur mig det, finns det nån mer som känner samma sak? 
    ❤️❤️❤️

• Hannabananas
    NassaNisse skrev 2024-12-07 19:32:48 följande:

Grattis ni som plussat! 🥰 hoppas på min tur denna månad 

första dagen med blinkade gubbe på cb digital (lila) så nu blir det fullt med mys!  
    ni som kört med det? Hur många dagar blinkande gubbe får ni innan fast gubbe? 

Jag har kört med dessa i flera omgångar, längre tillbaka kunde jag ha upp till 6-7 dagar med blinkande innan fast gubbe. men oftast har jag haft 1-3 dagar blinkande innan fast. ☺️ dessa test har hjälpt mig pricka rätt flera gånger 
  • Anonym (Önskanomnr6)
    Väntarpå4an skrev 2024-12-07 20:34:22 följande:

Känner mig så uppgiven denna cykeln. Vi har försökt sedan i juli och vart gravida 2 gånger sedan dess men det vill inte stanna kvar 💔😢
    Vi gör verkligen allt för att logga, pricka in rätt dagar, vitaminer you name it. 
    Jag känner typ gravid symptomen jämt efter ägglossning känns det som så jag känner mig bara dum sen när mensen kommer som "trott" nåt.

Usch detta är verkligen jobbigt och påfrestande i perioder och jag önskar att jag hade kunnat känna mer av "blir det så blir det". 

Förlåt för gnälligt inlägg men va tvungen att få ur mig det, finns det nån mer som känner samma sak? 
    ❤️❤️❤️

Du kanske skulle vara hjälpt av progestoron krämen från Moodmama ( den med 100). Den smörjer man från bekräftad ÄL och 14 dagar framåt.  Är man gravid fortsätter man till v.14+0  

Den kan hjälpa vid upprepade missfall.  Läs recensionerna på deras hemsida 💕
  • mo4s

❤️❤️❤️

Det är inte gnälligt alls. Det du går igenom är otroligt tufft och det är helt okej att känna sig uppgiven ibland. Ni gör verkligen allt ni kan.
    Det är också helt normalt att kroppen kan lura en med symptom och förhoppningar ? det gör dig inte dum, bara mänsklig ❤️ Försök att vara snäll mot dig själv, även om det är svårt.
    Du är inte ensam i detta. Skickar all styrka och omtanke och håller tummar för ett plus kommande dagar ❤️
  • Ellen24

❤️❤️❤️

Gå in och kolla på ? fertilitetsförståelse ? på TikTok! Hon ger verkligen sjukt bra tips och man får hopp och om man skulle kunna göra annorlunda osv! 
    Håller tummarna för dig ❤️

• pfk1991
    Anonym (Ella-Bella) skrev 2024-12-07 19:18:37 följande:

Tack snälla tfk1991 och Åvt för era svar, jag tänker att jag testar igen imorgon bitti 🥰

Håller alla tummar 🥰 uppdatera gärna med resultat! 
  • Väntarpå4an
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-07 22:51:39 följande:
    Du kanske skulle vara hjälpt av progestoron krämen från Moodmama ( den med 100). Den smörjer man från bekräftad ÄL och 14 dagar framåt.  Är man gravid fortsätter man till v.14+0  

Den kan hjälpa vid upprepade missfall.  Läs recensionerna på deras hemsida 💕
    Tack för tipset ❤️ har läst om det tidigare men blev lite orolig när jag grävde lite djupare bland biverkningarna osv. Men ska kolla lite igen ❤️
  • Väntarpå4an
    mo4s skrev 2024-12-07 23:49:22 följande:
    Det är inte gnälligt alls. Det du går igenom är otroligt tufft och det är helt okej att känna sig uppgiven ibland. Ni gör verkligen allt ni kan.
    Det är också helt normalt att kroppen kan lura en med symptom och förhoppningar ? det gör dig inte dum, bara mänsklig ❤️ Försök att vara snäll mot dig själv, även om det är svårt.
    Du är inte ensam i detta. Skickar all styrka och omtanke och håller tummar för ett plus kommande dagar ❤️
    Tack fina du❤️❤️ jag har dessvärre gett upp hoppet till denna cykeln, mensen ska komma imorgon och negativt test idag så väntar in mensen nu. 
    Det värsta är att ÄL är mitt på själva julafton nästa gång och vi ska åka bort i några dagar så blir nog lite svårt att få till det så som man önskar men men får göra vårt bästa 😊
    Håller mina tummar för dig nu ❤️
  • Väntarpå4an
    Ellen24 skrev 2024-12-08 01:43:54 följande:

Gå in och kolla på ? fertilitetsförståelse ? på TikTok! Hon ger verkligen sjukt bra tips och man får hopp och om man skulle kunna göra annorlunda osv! 
    Håller tummarna för dig ❤️

Såg henne när nån här i gruppen delade nåt från henne. Ska kolla mer vad hob tar upp 😊 tack❤️
Svar på tråden BIM december