• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • Vallmo93
    Errorika skrev 2024-12-06 10:42:19 följande:

Kunde inte hålla mig från att testa imorse (dagen före BIM) med en vanlig RFSU-sticka. Negativt. Känns mycket jobbigare än jag trodde, även om jag inte egentligen hade några misstankar om graviditet 😢 Det är ju en dag för tidigt för att testa, men tänker att om det var positivt hade jag ju sett i alla fall en skugga så nära inpå BIM. 

Håller tummarna för dig! 🤞

Åh nej, förstår tufft! ❤️ Men ja sålänge inte mensen kommit så finns det ju litet hopp fortfarande. Jag kommer nog också tycka det är tufft om mensen kommer i helgen eller jag testar negativt - men vi är ju båda tidigt i försöken så får nog luta oss tillbaka i att det kan ju ta tid men kommer säkert hända för oss snart 🤗 var det du som hade ÄL prel runt julafton också i nästa cykel? 😄

Min förkylning har brutit ut totalt. Nästäppa deluxe så knappt kunnat sova något inatt (= huvudvärk också). Uppblåst/gasig och molande känsla i nedre magen men kan absolut vara begynnande mensvärk också. 😅
  • Anonym1050
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-06 11:36:07 följande:
    Ser positivt ut! Också bara fått massa svaga linjer (dock lite starkare imorse). Har också BIM 10/12, ska ta digitalt imorgon! Blir galen om det visar negativt, då ska jag sluta testa helt denna cykel🤣
    Igår var det helt blankt men idag så fick jag detta dock så syns det mycket bättre i verkligheten, håller tummarna för oss båda 🥹
  • Vallmo93
    Anonym1050 skrev 2024-12-06 12:23:23 följande:
    Igår var det helt blankt men idag så fick jag detta dock så syns det mycket bättre i verkligheten, håller tummarna för oss båda 🥹
    Hur många dagar efter ÄL är du idag? 😍
  • Anonym1050
    Vallmo93 skrev 2024-12-06 12:51:18 följande:
    Inte helt säker då appen säger 26/11 dock så hade jag super ont på vänster sida av tjejmagen den 29/11 så jag tror att jag hade ägglossning då 😬
  • Anonym1050
    Vallmo93 skrev 2024-12-06 12:51:18 följande:
    Oj såg att jag inte svarade helt så om jag räknar från den 29:e så är jag väll 8dpo
  • Belinda94

Undrar om någon av er som fått positivt graviditetstest eller har barn sedan tidigare som haft molande/ilande värk i nedre delen av magen från och till som symtom när ni har testat positivt? Är liksom inte hela tiden utan några timmar var och varannan dag? Tror att jag inbillar mig såklart, har BIM på söndag och känt detta i en vecka ungefär. 

• Momof4soon

Ny hä. Bim 14/12, alltså om 8 daga. Har inga stor förhoppningar men ska bli intressant att äntligen försöka då vi vill ha fler! 

• drömmenomfamiljelivet
    Belinda94 skrev 2024-12-06 14:48:27 följande:

Undrar om någon av er som fått positivt graviditetstest eller har barn sedan tidigare som haft molande/ilande värk i nedre delen av magen från och till som symtom när ni har testat positivt? Är liksom inte hela tiden utan några timmar var och varannan dag? Tror att jag inbillar mig såklart, har BIM på söndag och känt detta i en vecka ungefär. 

Samma här!! Blir så ledsen om det digitala visar negativt imorgon! BIM 10/12
  • Anonym (N)

Någon kunnig? 

Lh tester negativa flera dagar men from idag haft rikligt fertilt sekret. Brukar den dagen testa starkt positivt på lh test. Idag  dag 28 på min cykel (sen ägglossning) efter missfall förra cykeln. Tror ni att denna cykel kanske inte ägglossar eftersom ingen lh ökning sker? ????

Tänker att vi får ligga ändå, i hopp om att det ändå går. Kanske kan man se något på tempskillnad imorgon. Hur tänker ni kring det här, någon klok?

• Anonym1050
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-06 17:12:41 följande:
    Samma här!! Blir så ledsen om det digitala visar negativt imorgon! BIM 10/12
    Köpte ett clear blir digital testa tidigt som ska mäta 10 men även den var negativ så nu blir ju jag super orolig 🥺, får testa imorn å se hur det blir 
Svar på tråden BIM december