• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • MG98
    mo4s skrev 2024-12-07 14:59:46 följande:
    Stort grattis! 😍
    Ser att din temperatur dippade lite på dpo 5, som min gjorde idag, dpo 6, hoppas min håller sig uppe och inte fortsätter dala. Varför innebär de att de blir gröna istället för blå för dig dpo 8? Svårt att läsa på bilden 😃
    Tack! ❤️
    För att jag testade positivt på 9 dpo då blir den aktuella grafen grön 😊 
  • Väntarpå4an
    Pandan14 skrev 2024-12-07 09:24:55 följande:
    jag har tyvårr bara negativ erfarenhet av dom, fick aldrig ett streck på dom även när jag plussade med digitalt och rfsu testa tidigt, så rekommenderar verkligen och köpa ett annat märke som mäter 10 hcg
    Ändå skönt att höra, då kanske det finns lite hopp kvar. Har köpt nya nu, dock samma märke men testa super tidigt som mäter 10 hcg. Har plussat 2 ggr med det testet förr så känns bättre. Hoppas nu❤️
  • mo4s
    MG98 skrev 2024-12-07 15:18:40 följande:
    Tack! ❤️
    För att jag testade positivt på 9 dpo då blir den aktuella grafen grön 😊 
    Åh, tack! Då är jag med 🤩
  • Anonym (Åvt)
    Väntarpå4an skrev 2024-12-07 06:46:34 följande:

Tempen gick upp men fortfarande negativt på stickan äl+12 idag 😢
    Har använt tento test stickor. Nån med erfarenheter av dom?
    Använde tentos känsliga tester min förra graviditet, de visade ganska tidigt men inte lika tidigt och tydligt som babyplan. Sen när jag fortsatte testa så varierade tento upp och ned i styrka, så bli inte rädd om du skulle få plus en dag och sen svagare streck nästa dag. Mina gjorde så och det blev en frisk och stark bebis 😍
  • Anonym (Ella-Bella)

Jag beställde efter tips i denna tråd Wondfo tidigt upptäckt Som jag fick hem idag och så klart inte kunde hålla mig från att testa.

Är på dpo +10.

vad är era erfarenheter av detta test? har någon upplevt felaktigt positivt? Jag kan inte tro mina ögon.
  • Anonym (Åvt)
    Anonym (Ella-Bella) skrev 2024-12-07 17:51:16 följande:

Jag beställde efter tips i denna tråd Wondfo tidigt upptäckt Som jag fick hem idag och så klart inte kunde hålla mig från att testa.

Är på dpo +10.

vad är era erfarenheter av detta test? har någon upplevt felaktigt positivt? Jag kan inte tro mina ögon.

Jag tror ditt är positivt 🥳 doppa ett till för att vara säker! 

Löst på ff forum om många som fått spökstreck på wondfo, men de var varit supersvaga. Tror absolut ditt är the real deal 😍

• pfk1991
    Anonym (Ella-Bella) skrev 2024-12-07 17:51:16 följande:

Är på dpo +10.

Det var nog jag som tipsade om dem, jag fick positivt på dessa stickor före jag fick positivt på CB digitalt testa tidigt. Lägger in en bild på HCG-utvecklingen varje morgon från DPO + 9 till DPO + 13
  • Väntarpå4an
    Anonym (Åvt) skrev 2024-12-07 17:15:12 följande:
    Använde tentos känsliga tester min förra graviditet, de visade ganska tidigt men inte lika tidigt och tydligt som babyplan. Sen när jag fortsatte testa så varierade tento upp och ned i styrka, så bli inte rädd om du skulle få plus en dag och sen svagare streck nästa dag. Mina gjorde så och det blev en frisk och stark bebis 😍
    Tack det där var jätte viktigt info för mig. Har haft två mf på raken nu och är livrädd för att det inte ökar i styrka. Jag tror nog att jag fortsätter testa med annat test när väl det kommer ett plus 😊
    Tento testa super tidigt har visat tidigare plus för mig innan. Hoppas på ett imorgon🙏❤️
  • Anonym (Ella-Bella)

Tack snälla tfk1991 och Åvt för era svar, jag tänker att jag testar igen imorgon bitti 🥰

• NassaNisse

Grattis ni som plussat! 🥰 hoppas på min tur denna månad 

första dagen med blinkade gubbe på cb digital (lila) så nu blir det fullt med mys!  
    ni som kört med det? Hur många dagar blinkande gubbe får ni innan fast gubbe? 

Svar på tråden BIM december