• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • Vallmo93
    Hannabananas skrev 2024-12-05 12:28:43 följande:

Plussade idag och har bim på söndag( vad jag tror)  Ett tydligt plus och det var ej med tidiga tester. 

Har haft ömma och större bröst och känt molande ( men ej ont) typ som spänningar där nere . Så misstänkte och kände att jag var gravid . Så plussade på äl+11, eftersom det var ett tydligt plus så borde det synts redan igår på äl+10

superglad då jag fick missfall i juli. Lycka till ni andra 

Åh grattis!! 😍🥳
  • NassaNisse
    Hannabananas skrev 2024-12-05 12:28:43 följande:

Plussade idag och har bim på söndag( vad jag tror)  Ett tydligt plus och det var ej med tidiga tester. 

Har haft ömma och större bröst och känt molande ( men ej ont) typ som spänningar där nere . Så misstänkte och kände att jag var gravid . Så plussade på äl+11, eftersom det var ett tydligt plus så borde det synts redan igår på äl+10

superglad då jag fick missfall i juli. Lycka till ni andra 

Ååå så roligt! Grattis!! Hur länge har ni försökt? ❤️🙏

• Hannabananas
    NassaNisse skrev 2024-12-05 13:17:06 följande:

Ååå så roligt! Grattis!! Hur länge har ni försökt? ❤️🙏

Detta blev 3:e försöket efter missfallet, innan var det försök nr 2 som tog men tyvärr inte ville stanna kvar. Är 4:e barnet och är 39 år. Skrattande
  • Aducia

Hej!

Jag hoppar in här då vi har bestämt oss för att försöka med en fjärde bebis i familjen. Vi har barn födda 2019, 2020 och 2023 sen tidigare.

Jag kör fertilitetsförståelse och har gjort sedan slutet av 2019. Vilket basically är att jag tempar, kollar sektet och tappen. Och jag har ägglossning när som helst, typ imorgon. Jag lägger in min karta så får folk som är intresserade gärna kolla om det funkar att bifoga.

BIM borde vara runt den 18 december beroende på när ägglossningen går igenom.

• NadjaF

Hej Hoppas på bli gravid denna månad, har ett barn sen tidigare på snart 1 år. Myst 3 dar före äl och igår 4/12 hade jag äl enligt mina beräkningar, myste på även då. Den eviga väntan är jobbig😅

• AngieF
    Anonym (Åvt) skrev 2024-12-05 11:17:46 följande:
    Äl +10 är rimligt att få plus, men ibland har det precis fäst då och då kan det fortfarande visa negativt. håller tummarna 
    Tack men bara för det upptäckte jag en pytteliten blödning när jag var på toa i em? Får hoppas att det är en nidblödning trots att Google säger att det är relativt ovanligt. Kanske får avvakta med test ett par dagar
  • Väntarpå4an
    mo4s skrev 2024-12-05 09:01:47 följande:

Fortsätter ni testa även efter ÄL? Jag använder appen Premom och det står varje dag att jag ska fortsätta med tester för att se om nivåerna sjunker och förblir låga.

Brukar ni göra så? Vad är syftet? Mina är nere på 0,29 tre dagar efter ÄL och jag tycker det känns lite onödigt att slösa på fler tester denna månad 💸 Men är frustrerande att kurvan i diagrammet inte riktigt är nere på samma nivå som när jag började testa 😄

Nej jag slutar efter fast gubbe. Tempar ju så då ser man när ägglossningen ägt rum 😍 bäst att spara på dom kronorna tänker jag 
  • Väntarpå4an
    AngieF skrev 2024-12-05 18:14:48 följande:
    Tack men bara för det upptäckte jag en pytteliten blödning när jag var på toa i em? Får hoppas att det är en nidblödning trots att Google säger att det är relativt ovanligt. Kanske får avvakta med test ett par dagar

Detta var äl+13 för mig förra månaden så det kan också dröja innan det blir tydligt. Dagarna innan var det helt blankt. Dock sluta det i ett mf 😞
  • Väntarpå4an
    Väntarpå4an skrev 2024-12-05 05:51:24 följande:

Bilden igen då????
    Godmorgon❤️
    Ni som tempat ett tag, de senaste dagarna har min temp sjunkt mycket, fortfarande över coverline men känns sådär på nåt sätt. Har ni nåt klokt att säga? Är det tecken på att inget fastnat? Vad tror ni? 

Puffar mitt inlägg imorse :)

Svar på tråden BIM december