• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • NassaNisse

Skriver här oxå och hoppa få svar 🙏 
    mitt grav test från i morse 

Va tvungen att ta ett till nu på kvällen men då va det negativt det visade ingenting, kanske dumt att testa på kvällen innan bim. Om jag räknat rätt så är jag bim-3 

vad tror ni? Tacksam för svar! 🥰🙏 Kan jag fortsätta vara glad ? Tvivlet börjar smyga sig på 

• Väntarpå4an
    NassaNisse skrev 2024-11-27 20:02:37 följande:

Va tvungen att ta ett till nu på kvällen men då va det negativt det visade ingenting, kanske dumt att testa på kvällen innan bim. Om jag räknat rätt så är jag bim-3 

vad tror ni? Tacksam för svar! 🥰🙏 Kan jag fortsätta vara glad ? Tvivlet börjar smyga sig på 

Det där ser onekligen positivt ut❤️ 
    Ta ett nytt imorgon på morgonen. Jag vågar nog säga grattis ❤️❤️❤️🥰
  • RainbowFamilyDreams

Hej!

Jag ska ha mens på lördag 30/11. Ska ta graviditetstest på måndag.. men kunde givetvis inte hålla mig...

Har insiminierats (samkönad relation). Tog ägglossningsspruta Ovitrelle vid midnatt 13 nov (onsdag 13/11 kl 23.59). Insiminerades fre 15 november. 

Igår och idag har jag testat svagt positivt. Får vänta tills BIM... men är smått hoppfull...

• Vallmo93
    NassaNisse skrev 2024-11-27 20:02:37 följande:

Tycker verkligen det är ett tjockt och tydligt streck 😍 och du är ju fortfarande många dagar innan bim så inte konstigt att det inte syns med kvällsurinen. 

Håller tummarna det blir tydligare i dagarna! har du test hemma så du kan ta nytt imorgon bitti?
  • Vallmo93

Fick fast gubbe på cb lila igår morse och tempökning nu Imorse. Betydligt färre ÄL-symptom än förra cykeln men känns ändå som jag är förbi ÄL nu 😍 Thank god med tanke på att mannen reste bort i måndags (att det inte drog ut på tiden till senare i veckan).

Jag har en lutealfas på ca 10-11 dagar så borde få spotting/mens lagom till nästa helg. Har ingenting hänt innan söndag 8e så blir det nog ett testa tidigt då!

• Vallmo93
    RainbowFamilyDreams skrev 2024-11-27 20:10:08 följande:

Hej!

Jag ska ha mens på lördag 30/11. Ska ta graviditetstest på måndag.. men kunde givetvis inte hålla mig...

Har insiminierats (samkönad relation). Tog ägglossningsspruta Ovitrelle vid midnatt 13 nov (onsdag 13/11 kl 23.59). Insiminerades fre 15 november. 

Igår och idag har jag testat svagt positivt. Får vänta tills BIM... men är smått hoppfull...

Åh grattis!!! 😍💛
  • NassaNisse
    Vallmo93 skrev 2024-11-27 20:10:14 följande:
    Tycker verkligen det är ett tjockt och tydligt streck 😍 och du är ju fortfarande många dagar innan bim så inte konstigt att det inte syns med kvällsurinen. 

Håller tummarna det blir tydligare i dagarna! har du test hemma så du kan ta nytt imorgon bitti?

Väntarpå4an skrev 2024-11-27 20:07:50 följande:
    Det där ser onekligen positivt ut❤️ 
    Ta ett nytt imorgon på morgonen. Jag vågar nog säga grattis ❤️❤️❤️🥰

Tack för svar 🙏 åå man blir så nojig och övertänker och googlar ????????🥰 

jag tycker också att det är ett Väldigt väldigt tydligt streck! jag köpte nått multip på amazon så jag har flera ska testa igen i morgon bitti och hålla alla tummar och tår på ➕

tack för positiviteten! Ska försöka släppa nojan och fortsätta vara glaf! Uppskattas massor! 🥰

• NassaNisse
    RainbowFamilyDreams skrev 2024-11-27 20:10:08 följande:

Hej!

Massor med grattis!!! 🥰🥰
  • MG98

Ägglossning bekräftad och kroppen verkar mycket smartare och mer beslutsam än förra månaden så nu är hoppet större än sist, trots missfallet! Lägger in mig nu på listan 14d efter äl, kommer säkert tjuvtesta om jag känner mig själv rätt! 

1/12 - pfk1991
    1/12 - Rdlsgdl9922
    2/12 - Frukörsbär
    2/12 - Sanso
    2/12 - RainbowFamilyDreams
    3/12 - Anonym (LängtarEfterTredje
    3/12 - Anonym (mt)
    5/12 - Annpor
    5/12 - Elvaa11
    6/12 - Errorika
    7/12 - MG98
    8/12 - Anonym (FörstaBebisen)