Inlägg från: Anonym (K Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K Anonym)

BIM November 2024

Pandan14 skrev 2024-11-01 18:44:18 följande:
    Jag va sjuk så åt hostmedcin ett tag i kan säga att det hjälpye verkligen mina flyttningar inför äl 
    Tack för svar! Har det hemma så funderar att testa haha! 
  • Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-11-01 19:28:00 följande:
    ja men gör de! börja typ 5 dagar innan äl eller nått sånt 🤷🏽?♀️
    Precis haha! 😄
  • Anonym (K Anonym)
    Anonym (Gravid) skrev 2024-11-02 07:19:18 följande:
    Jag försökte med bisolvon en månad, blev inte gravid, fick snarare sen och svag ägglossning och otydliga äl-symptom. Månaden efter blev jag däremot gravid men utan något ?extra? förutom d-vitaminboost nån dag innan äl
    Då kommer jag undvika det! Tänkte nog dock testa rosenrot då det verkar ha funkat för många att förstärka ägglossningen och därefter blivit gravida ❤️
    Jag är rätt säker på att jag har ÄL men tror den möjligtvis inte är lika stark som när jag plussade sist eftersom att jag har mindre flytningar denna gång som jag försöker ☺️
  • Anonym (K Anonym)
    TrueResolution skrev 2024-11-02 10:29:36 följande:

Behöver lite inputs från er som är kloka eller har egen erfarenhet av clearblue digitala ägglossningstester (lila),
    är på cykeldag 12 idag, & "ska" egentligen ha ägglossning om tidigast en- en & en halv vecka. Men fick idag blinkande gubbe på digitalt ÄL-test?? 

Är första månaden jag kör digitalt så har dålig koll, kör därför stickor också för att kunna jämföra men ingen stegring där. Men å andra sidan om det bara är blinkande gubbe så bör det inte bli stegring på stickorna så tidigt. 

MEN varför så tidigt?? Tror ni det är falskt alarm? Kan dessa blinkande gubbar spöka hur länge som helst, så att den blinkar nu en vecka liksom?

Äter rosenrot första månaden med men kan väl knappt hunnit göra någon skillnad 😂

Jag tror jag hade blinkande gubbe länge, i ca 5 dagar!! Jag slutade testa med dom då och ca 1-2 dagar efter fick jag värk i magen och testade och då var den positiv! Tror blinkande gubbe kan komma ett tag innan, iaf på mig. 

• Anonym (K Anonym)

Ni som testat rosenrot innan, hur mycket tog ni? Märkte ni någon skillnad, blev ni gravida? 

• Anonym (K Anonym)

Misstänker att det var kemisk graviditet. Fick ju svagt plus äl+9 och sedan ökade strecken dagen efter för att sedan minska dagligen.. Mensen var 2 dagar sen och jag har blödigt i 6 dagar nu (blöder oftast 4-5 dagar) och själva blödningen beter sig annorlunda också. 

Någon som upplevt kemisk graviditet? Hur visste ni att det var det? Hur var eran blödning? 

• Anonym (K Anonym)

Är idag på dag 7 med blödning, bara bruna flytningar nu. 

Tog gravtest + ältest och dom visar fortfarande från den kemiska graviditeten. 

Någon som haft kemisk graviditet? När kom eran ägglossning? 

• Anonym (K Anonym)
    Rdlsgdl9922 skrev 2024-11-06 11:12:09 följande:
    Jag visade negativt på gravtest samma dag blödningarna började. ÄL visade svaga streck i typ 2 dagar till. Min ÄL kom nog ca 2 veckor efter. Läste att man ska räkna blödningen från MF/MA som första mensdagen för att kunna kalkylera sin cykel :)

Alltså:
    Pos test fredag 27 sep, blödning och neg test1 oktober, ÄL ca 15-17 oktober, mens nu 30 oktober-4 november. Nu är ÄL beräknad 15 november. :)
    Tack för svar! Får se när blödningen slutar, men räknar från första blödningen då ☺️
  • Anonym (K Anonym)

Vad tror ni? Den borde väl fortsätta öka under dagen? Äl imorgon troligen 😁

• Anonym (K Anonym)

Syns nog bättre här.. Kvalitén på bilden försvinner ju dock..

Svar på tråden BIM November 2024