Inlägg från: Anonym (K Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K Anonym)

BIM November 2024

Jag kände på tappen nu och råkade trycka till lite och kom lite blod :((((( Säkert mensen. Fan :( 

• Anonym (K Anonym)

Fast om man nu vore gravid är väl den känsligare också? Den släppte ju ifrån rosa flytningar i förrigår vid beröring? Hoppas, men känns tveksamt. Den kändes mer öppen idag tror jag 😭

• Anonym (K Anonym)

Kan man verkligen sätta igång mensen av att trycka lite på tappen???? Vad tror ni? 😕

• Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 15:43:49 följande:
    Vid graviditet är slemhinnorna mycket skörare och det är inte ovanligt att blöda vid sex eller liknande, Ne det tror jag inte man kan eftersom mensen är resultat av obefruktqt ägg och det kan vi ju inte påverka bara genom att känna på tappen ☺️ 

minns hur jag tänkte att vi fick missfall eftersom vi hade sex samma dag även om jag vet att man inte kan få det pga sex men man typ blamar sig själv 

Jag är så dum som känner men kunde inte låta bli :( Men som du säger är det skörare, jag var väldigt försiktig men kändes som en såpbubbla som ?spräcktes? och så kom de lite lite ljusrött blod blandat med flytningar, inte kommit ut när man torkar än dock. 

Åh, men såklart det inte var därför! Bara ett dumt sammanträffande :( 

• Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 15:44:37 följande:
    Ja det håller jag verkligen med om, när har du bim? När ska du testa?
    Bim skulle varit igår enligt min förra cykel men kan vara imorgon med. Då är det 14 dagar efter äl. Tänker testa tidigast om 2 dagar, helst 4-5 dagar.. Vill inte få fler skuggstreck! 
  • Anonym (K Anonym)

Det kommer iaf inte ut något blod än så livmodertappen är nog skörare bara.. Tänk om jag är gravid och det är därför???? Kan man vara det annars med? 

• Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 16:25:56 följande:
    Hmm.. ingen aning vad de kan vara faktiskt, förhoppningsvis implantion om de e möjligt så sent att få de, har de kommit mer? Tänker att de är ett bra tecken så länge de inte ökar eller kommer i trosorna 

Ne de vet jag Men där o då kändes de typ som de för ?tänk om? osv osv 😭

Tror inte det är implantion, tror jag upprörde tappen för jag var där och kände. Jag kände ju hur något ?sprack? som en bubbla liksom, och sedan var det lite rött i kombo med flytning.

Nä, kommer inte mer än. Ingen stor blödning utan väldigt lite bara! Kommer inte i trosorna, det stannar typ kvar inuti slidan. 

Förstår, måste vara så jobbigt 😕

• Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 16:27:35 följande:
    Spring o köp ett digitalt nu så slipper du oroa dig ❤️ liksom har det fortfarande inte kommit nått så tycker jag verkligen du ska prova med ett tidigt digitalt 
    Jag vill vänta och se om mensen kommer imorgon, så tätt inpå ju 🥰 Kommer den inte imorgon så kommer jag testa på lördag! 
  • Anonym (K Anonym)

Det blöder alltså bara vid livmodertappen, men det kommer inte ut någon hittills! Tror nog det är ett bra tecken kanske? 

• Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 16:36:19 följande:
    Kroppen är så skum verkligen, ingen aning om vad de kan vara.. 
    Ja, väldigt konstig! Nu var pappret lite orangeaktigt dock när jag gick på toa men det kommer ju ifrån tappen. 
Svar på tråden BIM November 2024