BIM November 2024
Ja juste! Även bröstvårtorna/brösten kliar ibland och stickningar ibland med.
Ja juste! Även bröstvårtorna/brösten kliar ibland och stickningar ibland med.
Jag vaknade upp med mensvärk så nu känns det kört. Tappen har även blivit hård men tror den vandrat mer uppåt? Det känns iaf kört.. :(
Innan var det annan typ av värk..
Någon som haft precis som mensvärk med hård tapp som varit gravid?
Brösten gör inte alls lika ont som senaste dagarna. Tog gravtest i morse, negativt. Tror det är kört för mig känner mig inte ens lite gravid idag 🙁
Äl+12.
Jag är gravid! Testade för två dagar sedan på ÄL+10 men fick neg, idag ÄL+12 blev det positivt. Vilken lycka! vi Har fått hjälp att bli gravida dom 2 senaste gångerna pga sekundär infertilitet men denna gången tog det sig på andra försöket utan hjälp. Längtar efter att berätta för mannen 🥰 BF 4/8 ❤️
Åh herreguuuuud, tror inte det är sant, men jag är gravid 🥹😭❤️
Måtte nu detta lilla liv stanna kvar ❤️🙏🏻
Tog digitalt för att säkerställa och ja, det var positivt innan! Jag är gravid!!
Fortsätter testa mig i ett försök att stilla oro och testen ökar iaf. Men jag har typ inga symtom mer än värk i mage och rygg. V.4+2 idag och med mina tjejer mådde jag illa och kräktes tidigt. Tänk att oron aldrig försvinner 🙈
Alltså va?? Jag är på bim-4 och jag tog ett testa tidigt nu på kvällen bara för att jag inte kunde hålla mig, har noll symtom. Det är väl positivt? Jag är i chock och kan typ inte tro det! 🥹 Spökstreck brukar vara smalare va? Jag vågar knappt hoppas på att detta håller.
Hej!
Jag är på BIM+10 och fortfarande så har ingen mens kommit
jag tog ett graviditetstest den 23:e som visade negativt och tog 2st ägglossnings tester den 24:e och 25:e som också visade negativt.
vad kan vara fel tro? Kom det inget ägg vid min ägglossning
Är möjligt att ägglossningen uteblev, kroppen kan bete sig annorlunda när det sker. Hoppas mensen dyker upp snart (om du inte vore gravid såklart) 💞
Beräknad ägglossning 12 december. Och nu har det börjat klia som tusan och svampinfektion är ett faktum.
Känner mig osäker om jag vågar börja behandling med canesten så här nära inpå ägglossning och schemalagt mys? och samtidigt osäker på om jag vill ta canesten efter ägglossning? Osäkerheten är troligtvis pga att jag hade svamp förra graviditeten + fick missed abortion.
Någon som har kloka tankar?