BIM November 2024
Nu har jag faktiskt mensvärk igen tror jag, känner mig även smått irriterad. Mensen kommer väl säkert imorgon 😕
Nu har jag faktiskt mensvärk igen tror jag, känner mig även smått irriterad. Mensen kommer väl säkert imorgon 😕
Flytningar: Vattniga, genomskinliga & vita, lite trådiga. Typ som vid ägglossning, men lite färre typ!!
Hur är era flytningar, ni som är omkring bim? Kan det indikera på något?
Hej tjejer! Hoppar in här från oktober tråden. Fick mens idag 😅
Blir försök nr 2 nu. Jag är 36, har 4 barn sen tidigare. De är rätt stora nu, mellan 17-11 år, så vi försöker med en riktig sladdis 🥰
Ny Bim blir sista dagarna i november troligen.
Haha ja men precis, det kan ju det!
Precis så har jag haft, väldigt konstigt.. Man får väl se hur det utspelar sig 😄
men så mysigt!! Åh de va min dröm de, kan tänka mig att de är fruktansvärt kämpigt också, så mysigt med en liten till 4 är ju ganska stort 🙈 eller så är de jag som är arbetsskadad (jobbar på förskola)
Ne o hade nog en helt annan tanke eftersom sonen gick på första försöket utan äl test eller någon egentlig koll på menscyklen men här är vi nu 10 månader senare och jag har stenkoll men det hjälps ju inte 🤷🏽?♀️😂
Detta med synligare ådror, får ni såhär innan mens eller kan det vara en bebis trots allt? :) Bild från i lördags och nu.