Inlägg från: Anonym (K Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K Anonym)

BIM November 2024

Nu har jag faktiskt mensvärk igen tror jag, känner mig även smått irriterad. Mensen kommer väl säkert imorgon 😕

• Anonym (K Anonym)

Flytningar: Vattniga, genomskinliga & vita, lite trådiga. Typ som vid ägglossning, men lite färre typ!! 

Hur är era flytningar, ni som är omkring bim? Kan det indikera på något? 

• Anonym (K Anonym)
    h4llon1 skrev 2024-10-31 12:42:13 följande:
    Nej, den brukar vara ganska punktlig. Kan diffa med 1-2 dagar, så detta var något nytt 😅
    Tycker också det låter som tidigt missfall :( 
  • Anonym (K Anonym)
    Björkskogen skrev 2024-10-31 13:13:48 följande:

Hej tjejer! Hoppar in här från oktober tråden. Fick mens idag 😅  
    Blir försök nr 2 nu. Jag är 36, har 4 barn sen tidigare. De är rätt stora nu, mellan 17-11 år, så vi försöker med en riktig sladdis 🥰 
    Ny Bim blir sista dagarna i november troligen. 

Vad tråkigt att höra! Bättre lycka nästa gång 🙏🏼
  • Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 13:35:31 följande:
    Åh va tråkigt :( men inte kört ännu 🌸
    Nu är värken borta igen haha, så konstigt! 
  • Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 13:50:26 följande:
    Allt är så skumt, man vet aldrig vad de e för värk som kommer kan vara båda 🤷🏽?♀️ 

typ igår och idag har jag haft känning/värk i v äggstock och igår ömmade mina b00bies men inte att de skulle vara ett symtom för kan inte tänka mig att de kan komma så snabbt. men de e så konstigt för jag har aldrig ont i brösten annars?

Haha ja men precis, det kan ju det! 

Precis så har jag haft, väldigt konstigt.. Man får väl se hur det utspelar sig 😄

• Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 14:39:16 följande:

men så mysigt!! Åh de va min dröm de, kan tänka mig att de är fruktansvärt kämpigt också, så mysigt med en liten till 4 är ju ganska stort 🙈 eller så är de jag som är arbetsskadad (jobbar på förskola) 

Ne o hade nog en helt annan tanke eftersom sonen gick på första försöket utan äl test eller någon egentlig koll på menscyklen men här är vi nu 10 månader senare och jag har stenkoll men det hjälps ju inte 🤷🏽?♀️😂

Lite liknande sist här då! Min blir snart 7 månader och gick på första försöket haha. Nu är vi förvisso på försök 2/3 (oklart om jag hade äl första försöket), men känns krångligare denna gången, trodde väl någonstans att det skulle gå lika smidigt (varför liksom ha dom förväntningarna så man blir besviken?!)😕
  • Anonym (K Anonym)

Detta med synligare ådror, får ni såhär innan mens eller kan det vara en bebis trots allt? :) Bild från i lördags och nu.  

• Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 15:10:40 följande:
    Ja precis, det blir ju inte lättare heller kan jag säga 😂 hoppas det är vår månad nu 
    Nä! Redan frustrerad är jag :(
  • Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 15:19:42 följande:
    Ingen aning, jag har inte Så tydliga ådror på kroppen förutom armvecken och handleden 
    Nä, jag brukar ha som den översta bilden men inte såhär, inget jag reflekterat över iaf, även sambon har lagt märkte till mina ådror på bröstet 🤔
Svar på tråden BIM November 2024