Inlägg från: Anonym (K Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K Anonym)

BIM November 2024

Hade ägglossning 18/10, bim beräknad mellan 30-2 oktober/november. 

Jag har testat med apotek hjärtat, cb early x2 och graviditetskollen och alla har gett svaga svaga streck, tror ni så många kan ge spökstreck? 💞

Symtom: 
    Ömmande/kliande bröst & bröstvårtor
    Tydligare blodådror på brösten 
    Stickande i magen 6 dagar efter äl & därefter molande värk i magen
    Huvudvärk till och från
    Flytningar, allt från slemmiga, vattniga, krämiga och torrt
    Minimal rosa flytning som varade en timme igår (äl+11) nidblödning kanske eller blödande livmodertapp efter sex? 

• Anonym (K Anonym)
    Emzor1 skrev 2024-10-30 20:59:18 följande:
    Vad spännande att du är så nära bim!
    Min bim är flyttad till 3/11, men jag har i princip 0 symtom, inte ens pms 😅

Låter ju lovande! Även om det inte är en nidis är det vanligt att få rosa flytningar efter sex vid graviditet då slemhinnorna blir skörare, precis som man lättare börjar blöda i tandköttet ☺️ Jag fick rosa flytningar efter varje gång vi hade sex när jag var gravid med sonen ☺️

Ja! Det är ju snart det med, inte alla som känner innan bim heller. Jag kände tidigt min förra graviditet också men det är ju så individuellt 💞

Mina flytningar har varit blöta idag och haft som mensvärk men nu har det släppt, trodde verkligen mensen skulle komma men hittills ingenting! Känns som den inte ska komma just nu. Min förra cykel kom mensen just på denna dagen! 

Precis därför jag tänker att det kan vara ett symtom, var verkligen super lite, inte ens en femkrona 🥰

• Anonym (K Anonym)
    mothertotwo skrev 2024-10-30 20:54:16 följande:

Hej tjejer! 

Fick min mens den 21/10, men den startade lite med rosa flytning den 20/10. Jag är ganska chockad över en sak. Har precis slutat blöda. Jag har blött i nästan 1,5 vecka. Hur är det ens möjligt? Aldrig varit med om det innan. Vet någon om det påverkar ens menscykel på något sätt eller det är strunt samma? Brukar ha mens 3-5 dagar.  

Vad tråkigt att höra, beklagar! 😪

Jag tycker det låter som att det kan ha varit en kemisk graviditet, dvs väldigt tidigt missfall.
  • Anonym (K Anonym)
    Emzor1 skrev 2024-10-30 21:18:13 följande:
    Ja så är det ju🙏 Enda symtomet jag har/haft är att det ?pirrat?/svidit i livmodern, Nästan som urinvägsinfektionkänsla fast i livmodern men det kan bero på annat med ☺️

Hade knappt symtom med sonen tills v.8 någonstans, så än är hoppet inte ute🤞

det låter som en graviditet och graviditetstesten! hoppas vi får höra om ett stort plus här nu i dagarna från dig då 😍 

Det har jag också haft! 

Ja men dåså, då får det bli en liten överraskning om det blir ett plus! 🥰 

Man kan ju hoppas, känns lite 50/50! Alla testen har varit väldigt svaga, i form av en skugga typ. Men känns konstigt att få så många skuggstreck tycker jag 😅

• Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-30 21:34:47 följande:
    Jag tycker mig kunna skymt ett svaaaagt sträck på de nedersta testet 😍
    Ja!! Jag ser smått på alla! De är ju inte tydliga men det kan vara något där 😂 Sist plussade jag runt 14-15 dagar efter äl så kanske är samma nu, är bara på dag 12 idag. 
  • Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-30 21:45:07 följande:
    Omg va spännande 😍 speciellt när man kan skymta strecken och vet med sig att man testat  en viss tid tidigare 🥰 vågar mig nog på ett STORT GRATTIS 😍😍 du får hålla oss uppdaterade nu de kommentar dagarna
    Vi får hoppas!! Vågar inte hoppas än, vill ha ett tydligt plus först 😍
  • Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-30 21:58:15 följande:
    Förstår verkligen de, så många gånger man blivit besviken.. har du tänkt nånting på att ta ett digitalt?
    Hehe ja, vi är bara på försök 2 nu men blev så besviken förra månaden! Sist blev jag gravid på första försöket, är därför lite ovan i det hela att försöka 😅
    Jag tog ett digitalt igår men det var negativt 😕 Så jag fortsätter på de jag har hemma och inväntar om mensen kommer eller ej ☺️
  • Anonym (K Anonym)

Har så vattniga flytningar just nu!! Brukar ni ha vattniga precis innan mens? 

• Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-30 22:21:54 följande:
    Noo, krämig/mjölkiga men inte vattniga, kanske är ett väldigt bra tecken 🤷🏽?♀️
    Haha mina skiftar helatiden känns det som!!! I förrigår slemmiga och genomskinliga, igår torrare och mjölkiga och idag mest vattniga men även mjölkiga ibland 😅
    Känner hur det rinner till och tror varje gång att mensen kommit men icke ☺️
Svar på tråden BIM November 2024