Inlägg från: Anonym (K Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K Anonym)

BIM November 2024

Anonym (Saltakatten) skrev 2024-10-30 22:34:00 följande:
    Jag plussade idag och har vattniga flytningar 😏
    Åh, grattis!!! Hoppas på samma här 😍
  • Anonym (K Anonym)
    Anonym (Sussie) skrev 2024-10-31 07:33:38 följande:

Man kan väl omöjligt veta om man är "soon to be preggo"?

Svårt att veta ja, men man kan alltid hoppas! 
  • Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 08:37:45 följande:
    Tyvärr inte :(
    Åh :( Jag ser en väldigt svag bred skugga, färg oklart. Hoppas inte det är inbillning :( 
  • Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 08:51:06 följande:
    Testa att ta ett på fredag ist om du tycker dig se nått! hoppas du är gravid 😍 hc:et dubblas ju varannan ish dag så då borde de komma nått 😍

Ja precis! Men såg första svaga den 27e eftermiddag så börjar tveka.. Det var dock testa tidigt och dessa är vanliga stickor så behöver inte vara kört kanske..? 

Sist kunde jag ju inte plussa förens 14-15 efter äl dock så kanske samma nu om jag nu är gravid 😅

• Anonym (K Anonym)

Igår såg jag en tunn skugga och idag var den ju fet så är ju eventuellt någon slags ökning iaf isåfall 🤔 Eller inbillning..? 

• Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 09:00:23 följande:
    Nej det är absolut inte försent förens mensen kommit ☺️ hade jag vart du hade jag köpt ett digitalt ultra tidigt 😁
    Tänker samma! Jag vågar inte efter den jag tog i förrigår som var negativ. Sist plussade jag inte med digitalt förens samma dag som med stickorna, så jag plussar inte tidigare med dom konstigt nog :( 
  • Anonym (K Anonym)

Har ju dock cb early men hört så dåligt om dom, men om de skett en ökning från sist med dom borde de väl gå att lita på, eller vad tror ni? 

• Anonym (K Anonym)

Min livmodertapp är dock mjuk, mjukare än igår också! Läst att det kan vara ett tecken 😍

Någon med koll på den teorin? 

• Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 09:14:46 följande:
    De kan ju va att du är låghormonerad, men förstår att man inte vill se ?inte gravid? hänt för många gånger :( 

Jag tror det, eller jag plussar inte tidigt iaf haha! Iaf inte sist, då var det väl på bim eller någon dag efter. 

Haha ja, man blir helt förstörd :( 

Svar på tråden BIM November 2024