-
Hoppas det! Mensen ska ju komma senast imorgon, men det är inte mens nu iomed att jag kände hur jag sprack något där inne 😂 Kände det så tydligt hur det var som en luftbubbla liksom.Pandan14 skrev 2024-10-31 16:41:20 följande:Tycker jag oxå de låter som ett bra tecken 😍
-
Förstår absolut hur du tänker, jag övertänker verkligen in i det sista.Anonym (Försöker) skrev 2024-10-31 17:27:41 följande:
Anonym K, jag tror du gör bäst i att åka och köpa ett digitalt test så mycket som du undrar här i gruppen för alla blanka test och symptom.
Menar det i all välmening för att ingen kan EGENTLIGEN svara på dina frågor, det gör nog ett digitalt test bäst, så din knopp och kropp kan få lite ro ❤️
Förstår 100% att man drar efter halmstrån, jag med, men jag tror det är bäst att du köper ett digitalt redan idag och förhop förhoppningsvis får ett gravid resultat så du får ett bra svar idag att ställa dig in på!
De digitala testen visade sent sist tyvärr. Då plussade jag på dag 14/15 med rfsu & digitala, och då mäter dom ju olika hcg nivåer dessutom! Tror jag är låghormonare och det därför behöver gå någon dag efter bim innan jag plussar och därför har jag valt med att vänta på mensen istället innan jag testar igen ☺️ -
Jag är precis likadan.. Känt massor denna månaden, får väl se om mensen kommer. Förra månaden kände jag en hel del med och då tog det ju inte så trots att jag inte försöker tänka så känner man ändå 🥲Anonym (Syskonlängtan) skrev 2024-10-31 19:16:40 följande:
Någon mer än mig som blir skengravid varje månad? Är 99% säker på att det inte tagit sig den här månaden heller och jag vet också att man vanligtvis inte får symtom såhär tidigt.
Idag har jag haft ont/stickningar i ?tjejmagen? , känns inte alls som mensvärk.. och har även mått illa i princip hela dagen. Är inte sjuk (vad jag vet) och har inte ätit något konstigt med eller så.
tycker det är så jobbigt för jag försöker vara ganska lugn kring detta för att inte få upp förhoppningarna på något sätt, så att det inte blir lika jobbigt sen när mensen väl kommer.. men man känner sig ju så jäkla uppgiven
-
Ja såklart det kan variera! Men sist fick jag symtom någon vecka efter ÄL, men kan väl varit inbillning också!Emzor1 skrev 2024-10-31 19:28:25 följande:Hur tidigt man testar positivt beror på när ägget fäster, så du är inte nödvändigtvis ?låghormonare? utan sist fäste ägget kanske äl+12 varav ditt plus kom lite senare. Därför är det inte bara individuellt när man plussar utan kan variera för samma kvinna mellan olika graviditeter❤️
-
Emzor1 skrev 2024-10-31 19:55:54 följande:Menade bara att det kan likväl innebära att ägget fäst sent även denna gång eller att du kanske hade äl senare (om du inte tempar då) ☺️ Tycker ådrorna på bröstet talar för graviditet, om det inte är något du är van vid? Såg på ditt testa tidigt ett svag streck men inte på de andra - tycker som tidigare skrev, ta ett digitalt 🙏 håller tummarna 😍
Så kan det ju vara! Jag brukar inte få så tydliga ådror vid mens nej, men är osäker ändå. Jag blöder fortfarande lite från tappen efter att jag irriterat den, men är bara lite och klarrött.. Det är ljusrött/orange just nu, känns inte som mensen även om den är beräknad nu. Är kluven med andra ord, får se om den sätter igång. Sätter den inte igång så ska jag testa! 🙏🏼
-
Misstänker att mensen kom, kommer mer och mer blod tyvärr :( ÄL ca den 13e så ett bra tag kvar isåfall..
-
Blöder fortfarande :(Rdlsgdl9922 skrev 2024-11-01 11:28:37 följande:Hur har det gått? ❤️
Ett test på äl+9 visade svagt svagt positiv och efter det har strecken minskat så funderar om det kan vara kemisk graviditet? Känns konstigt med skuggstreck på alla test jag tagit. Jag får väl se hur länge blödningen håller i sig. Kan såklart vara vanlig mens med! -
Är rätt nedstämd just nu faktiskt, efter alla spökstreck och symtom. Man får väl ta nya tag, men just nu känns det rätt dystert 😕
Lycka till till er andra som väntar på plus 🙏🏼
-
Precis! Vi får hoppas att det tar sig då 💞Rdlsgdl9922 skrev 2024-11-01 11:57:07 följande:Vi sitter typ i samma båt. Nya tag om 2 veckor för oss då! ❤️
-
Någon som testat bisolvon? Kan det verkligen hjälpa, vad gör det isåfall? ❤️
Något jag reflekterat över är att jag hade mer äl flytningar när jag plussade med sonen. Kan det ha någon påverkan, kan man öka dessa på något sätt? Numera är det mest vattniga och pyttelite älflytning (iaf vad jag märkt av), får fram någon bro som jag hittar i mig haha. Sist kom det ut i trosan.