Att drömma om att ta hand om hemmet istället för att jobba!
Jag är en kvinna mitt i livet, 46 år gammal, ensamstående med två barn, 16 och 18 år. Lever som särbo och har ett bra förhållande. Jag är ärligt talat helt slutkörd av att arbeta (är lärare så har fullt upp om man säger så). När jobb är slut tränar jag några dagar i veckan, sedan handla, städa, laga mat och rodda med livet i allmänt. Jag och min kille har pratat om att det hade varit riktigt skönt att kunna bli försörjd av någon och bara fokusera på hemmet. Jag älskar att laga mat och baka, detta hade jag kunnat fokuserat på fullt ut då. Min kille, som bor i stort hus och har tre barn varannan vecka lever samma liv som jag. Det hade varit en dröm att han och jag en dag bor ihop, vi går ner i arbetstid båda två och njuter mer av livet än att jobba ihjäl oss! Jag trodde jag var en karriärmänniska men det är jag tydligen inte. Jag drömmer om att överraska min särbo med god mat, baka goda bröd, kakor, ha fint och städat hemma. Så härligt att kunna dricka kaffe i sängen två timmar på morgonen.Fler som är lite trötta på att ensam sköta allt?