• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • Amaaandaaa00

Du ser ut att variera rätt mycket i temperatur? tar du tempen samma tid varje dag? Och har du sovit ungefär lika mycket? och tar tempen så fort du vaknar? 

Nanathalie skrev 2024-10-08 09:02:20 följande:

Nu närmar jag mig coverline hörrni!! Tycker dock min coverline är rätt HÖG 😂 Innan min mens kom var tempen preciiiiis över linjen. Känns konstigt. Någon annan med så här cl?

• Anonym (2)

Nu närmar jag mig coverline hörrni!! Tycker dock min coverline är rätt HÖG 😂 Innan min mens kom var tempen preciiiiis över linjen. Känns konstigt. Någon annan med så här cl?

Fertility friend funkar mycket bättre än nc för mig, dessutom gratis 🤩 Om du pallar hade jag lagt in temparna där också.
  • Yasen

Du har precis börjat använda NC så ha tålamod och använd minst 3 cykler innan den lär känna din BBT. du har stora variation i temp, tar du det korrekt?  

• Vias
    Amaaandaaa00 skrev 2024-10-08 08:08:51 följande:
    Det är inte dipparna du ska kolla efter, utan temp ökningarna. ladda upp din tempkurva här så kan vi hjälpa dig 💗

Jag tolkar det som att jag inte haft ÄL denna månaden, då jag inte haft någon märkvärdig höjning i tempen? 
  • Vias
    trefaldigmästareikärlek skrev 2024-10-08 08:25:21 följande:

Här ser du på min graf innan äl (röda korset) ligger tempen under/nära bastempen, efter äl (korset) är tempen högre än linjen i flera dagar följande. Det är det som bekräftar att ägglossningen skett 😊
    Tempen ff hög men - på test idag äl +10

Då tror jag att jag är med, förstår dock inte varför appen säger att jag haft ÄL när det inte alls ser ut så på min graf🥹 kan det vara att den alltid förväntar sig att man ska ha ÄL och därför utgår från första bästa höjning, fastän det bara rör sig om en 0,0004 graders höjning typ? 

• Amaaandaaa00
    Vias skrev 2024-10-08 10:32:24 följande:

Då tror jag att jag är med, förstår dock inte varför appen säger att jag haft ÄL när det inte alls ser ut så på min graf🥹 kan det vara att den alltid förväntar sig att man ska ha ÄL och därför utgår från första bästa höjning, fastän det bara rör sig om en 0,0004 graders höjning typ? 

Kan du lägga upp en bild på din temperatur graf? 
  • Amaaandaaa00
    Vias skrev 2024-10-08 10:28:36 följande:

Jag tolkar det som att jag inte haft ÄL denna månaden, då jag inte haft någon märkvärdig höjning i tempen? 
    Såg din graf nu. Tempar du samma tid varje dag? Och följer alla ?regler? när det kommer till tempning? Att du tempar direkt du vaknar? sover ungefär lika mycket. Osv. känns som din temp är väldigt fluktuerande? 
  • Anonym (En till)
    Vias skrev 2024-10-08 10:28:36 följande:

Jag tycker det ser ut som att ett tempskifte skett där appen satt ut ägglossningen! De flesta punkter är under före den dagen och de flesta är över därefter!
  • Amaaandaaa00

Ser tyvärr inget, bilden blir nog för suddig vid uppladdningen 🥰 men hoppas hoppas 🤞🏼

trefaldigmästareikärlek skrev 2024-10-08 11:08:59 följande:

Jag tror att jag fick ett svagt plus precis, eller så rör det sig om ett spök sträck.. Bifogar bild så får ni kolla med mig 

Svar på tråden BIM Oktober 2024