BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Du ser ut att variera rätt mycket i temperatur? tar du tempen samma tid varje dag? Och har du sovit ungefär lika mycket? och tar tempen så fort du vaknar?
Nu närmar jag mig coverline hörrni!! Tycker dock min coverline är rätt HÖG 😂 Innan min mens kom var tempen preciiiiis över linjen. Känns konstigt. Någon annan med så här cl?
Nu närmar jag mig coverline hörrni!! Tycker dock min coverline är rätt HÖG 😂 Innan min mens kom var tempen preciiiiis över linjen. Känns konstigt. Någon annan med så här cl?
Du har precis börjat använda NC så ha tålamod och använd minst 3 cykler innan den lär känna din BBT. du har stora variation i temp, tar du det korrekt?
Då tror jag att jag är med, förstår dock inte varför appen säger att jag haft ÄL när det inte alls ser ut så på min graf🥹 kan det vara att den alltid förväntar sig att man ska ha ÄL och därför utgår från första bästa höjning, fastän det bara rör sig om en 0,0004 graders höjning typ?
Då tror jag att jag är med, förstår dock inte varför appen säger att jag haft ÄL när det inte alls ser ut så på min graf🥹 kan det vara att den alltid förväntar sig att man ska ha ÄL och därför utgår från första bästa höjning, fastän det bara rör sig om en 0,0004 graders höjning typ?
Jag tror att jag fick ett svagt plus precis, eller så rör det sig om ett spök sträck.. Bifogar bild så får ni kolla med mig
Ser tyvärr inget, bilden blir nog för suddig vid uppladdningen 🥰 men hoppas hoppas 🤞🏼
Jag tror att jag fick ett svagt plus precis, eller så rör det sig om ett spök sträck.. Bifogar bild så får ni kolla med mig