• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • Emlan93
    trefaldigmästareikärlek skrev 2024-10-09 08:47:04 följande:
    Tog ett nytt CB plus idag med morgonurin, det var starkare än igår så jag är gravid 😱😂
    Åh vad kul! Stort grattis, vilken känsla!!
  • Emlan93
    Anonym (En till) skrev 2024-10-09 09:10:41 följande:
    Så kul! Det går säkert bra ska du se! Detta blir ditt tredje barn va? Vi försöker också få till trean 😍 jag har fått massa finnar nu, har typ aldrig hänt innan! Kan säkert vara väderomslaget men hoppa stenhårt på att det är gravidrelaterat! 🤩
    Försöker med en trea här med! Tvillingar födda dec 2021, hur gamla är era? ☺️
  • Emlan93

Asså kan jag inbilla mig eller finns det en chans att jag känner någn typ av molvärk ÄL+2?! Känns ju lite orimligt men hoppet börjar intas 😅

• Anonym (En till)
    Emlan93 skrev 2024-10-09 09:35:39 följande:
    Försöker med en trea här med! Tvillingar födda dec 2021, hur gamla är era? ☺️
    Åh vad kul! Vi har ?pseudotvillingar?, födda 20 och 21 😍
  • trefaldigmästareikärlek
    Anonym (En till) skrev 2024-10-09 09:10:41 följande:
    Så kul! Det går säkert bra ska du se! Detta blir ditt tredje barn va? Vi försöker också få till trean 😍 jag har fått massa finnar nu, har typ aldrig hänt innan! Kan säkert vara väderomslaget men hoppa stenhårt på att det är gravidrelaterat! 🤩
    Jag hoppas det! Tack än en gång 🥰😍 Det är tredje, minsta är 8 månader så det blir psuedotvillingar här med 🤭
    Finnar har jag med haft (brukar inte ha det) denna cykel så det finns ju möjlighet att det är symtom ????🤭
  • trefaldigmästareikärlek
    Emlan93 skrev 2024-10-09 09:34:33 följande:
    Åh vad kul! Stort grattis, vilken känsla!!
    Tack snälla 🥰 Underbart med tvillingar! Gick förlossning och graviditet bra? 😍
  • Anonym (En till)
    trefaldigmästareikärlek skrev 2024-10-09 09:45:28 följande:
    Jag hoppas det! Tack än en gång 🥰😍 Det är tredje, minsta är 8 månader så det blir psuedotvillingar här med 🤭
    Finnar har jag med haft (brukar inte ha det) denna cykel så det finns ju möjlighet att det är symtom ????🤭

du har en härlig tid framför dig med två såna små 😍 de är så tighta nu och har så kul! 

Håller tummarna 🤞 🤞 

• Anonym (En till)
    Emlan93 skrev 2024-10-09 09:37:10 följande:

Asså kan jag inbilla mig eller finns det en chans att jag känner någn typ av molvärk ÄL+2?! Känns ju lite orimligt men hoppet börjar intas 😅

Jag har typ alltid molvärk under lutealfasen så du känner säkert rätt 🤩
  • Emlan93
    Anonym (En till) skrev 2024-10-09 09:37:20 följande:
    Åh vad kul! Vi har ?pseudotvillingar?, födda 20 och 21 😍
    Men mys, då har vi ungefär lika gamla barn hemma. Jag är så tacksam för mina små men åh vad jag vill uppleva allt det här en gång till och längtan efter att det ska vara en till i familjen är där. Alltid drömt om en trio 🥹
  • Emlan93
    trefaldigmästareikärlek skrev 2024-10-09 09:46:46 följande:
    Tack snälla 🥰 Underbart med tvillingar! Gick förlossning och graviditet bra? 😍
    Ja, det har varit fantastiskt och utmanande på flera sätt. Ja allt gick bra men många läkarbesök, ultraljud varannan vecka från v.16. Rymningsförsök i v.31 så var inlagd en vecka med värkstoppande dropp mm, igångsättning v.37+0 och sen en månad på neonatal då de var lite små och behövde sond mm. Men nu är de som vilka soon to be 3-åringar som helst 😍 hur gamla är dina??
Svar på tråden BIM Oktober 2024