BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Va med i september oxå. Liten sen på bollen men fick mens senare än väntat och mycket på jobbet sista veckorna.
Bim 25e. Karln är borta på jobb några dagar nu och äl runt fredag. Hoppas han kommer hem senast torsdag.
03/10 - Vias
uppdaterar listan då min BIM ändrats.
hur går det för er som haft BIM i dagarna? Något plus ännu? Har tyvärr varit lite oaktiv så kan ha missat! 😭
03/10 - Vias
04/10 - knyttets (+)
04/10 - cheryblossom
04/10 - AX87
04/10 - ophelia
04/10 - adirf10
06/10 - anonym (L)
06/10 - Snorkfröken
Hej tjejer! Får jag vara med här? Nu är det nämligen dags för den eviga väntan! Det blev oskyddat dag 12 och 13 i menscykeln. Jag brukar få ägglossning dag 13 eller 14, men nu är våra försök för den här gången klara. Min BIM är 18 oktober, jag har en kort lutealfas. Jag har faktiskt beställt progesteron-prover som jag ska ta om en vecka!
Hej tjejer! Får jag vara med här? Nu är det nämligen dags för den eviga väntan! Det blev oskyddat dag 12 och 13 i menscykeln. Jag brukar få ägglossning dag 13 eller 14, men nu är våra försök för den här gången klara. Min BIM är 18 oktober, jag har en kort lutealfas. Jag har faktiskt beställt progesteron-prover som jag ska ta om en vecka!
Temp är egentligen det ända som verkligen kan vissa att man haft ÄL, därför jag tempar, ÄL tester garanterar inte att ÄL faktiskt sker.
Hej! Haft en liten paus härifrån i väntan på ÄL, men nu är det dags för den långa väntan till BIM. Jag tempar inte så har ju inte alls koll på om ÄL skett eller ej. Enligt FLO skulle det vara igår, men jag har inte fått några positiva ÄL-test. Upplevde dock lite värk i magen under helgen och en del flytningar, så vet inte vad jag ska tro. Har lyckats få till lite mys trots sjukdom, förhoppningsvis räcker det. Är väl bara att vänta på BIM och se vad som händer. Vågar inte hoppas på för mycket men innerst inne längtar man ju såklart efter ett plus :)
Nu närmar jag mig coverline hörrni!! Tycker dock min coverline är rätt HÖG 😂 Innan min mens kom var tempen preciiiiis över linjen. Känns konstigt. Någon annan med så här cl?