• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • Nanathalie

SÅÅJA!! Nu ska jag bara ha 3 mätningar där uppe för att bekräfta äl! Obs. Minns inte vem som tipsade om FF men får ingen cl där alls 😂
  • Anonym (En till)

Jag testade att D-vitamin boosta inför ägglossning denna gång. nu är jag på ÄL+4. takeaway: så jämn samt högre temp efter ÄL! Hittills har den på dessa 4 dagar endast diffat 0,04 grader. ska bli spännande att se om det håller i sig!

• trefaldigmästareikärlek
    Yasen skrev 2024-10-08 22:50:05 följande:
    Ser jätte positivt ut! Hoppas digitala visar det imorgon, håller tummarna 🤩
    Tog ett nytt CB plus idag med morgonurin, det var starkare än igår så jag är gravid 😱😂
    Nanathalie skrev 2024-10-09 07:54:53 följande:
    SÅÅJA!! Nu ska jag bara ha 3 mätningar där uppe för att bekräfta äl! Obs. Minns inte vem som tipsade om FF men får ingen cl där alls 😂
    FF är lite kinkigare, brukar ta ett tag innan den sätter ut linjerna, oftast stämmer den dock bättre för mig än vad NC gör 😊
  • Anonym (Myggan89)
    trefaldigmästareikärlek skrev 2024-10-09 08:47:04 följande:
    Tog ett nytt CB plus idag med morgonurin, det var starkare än igår så jag är gravid 😱😂
    Grattis! Tagit ett digitalt ännu? Vill du visa bild? Bästa känslan 😍😍
  • Anonym (En till)
    trefaldigmästareikärlek skrev 2024-10-09 08:47:04 följande:
    STORT grattis! Känns som vi inte haft så många plus hittills i tråden så detta inger hopp! :)
  • Anonym (2)
    Nanathalie skrev 2024-10-09 07:54:53 följande:

Plocka bort de tidiga höga temparna runt dag 10 så kommer det säkert ☺️
    Anonym (En till) skrev 2024-10-09 08:56:29 följande:
    STORT grattis! Känns som vi inte haft så många plus hittills i tråden så detta inger hopp! :)
    Taaack, känns omvälvande men superroligt! Hoppas bara allt fortsätter som det ska 😍😍 Håller tummarna för dig! 
  • Anonym (En till)
    trefaldigmästareikärlek skrev 2024-10-09 09:03:28 följande:
    Taaack, känns omvälvande men superroligt! Hoppas bara allt fortsätter som det ska 😍😍 Håller tummarna för dig! 
    Så kul! Det går säkert bra ska du se! Detta blir ditt tredje barn va? Vi försöker också få till trean 😍 jag har fått massa finnar nu, har typ aldrig hänt innan! Kan säkert vara väderomslaget men hoppa stenhårt på att det är gravidrelaterat! 🤩
  • Siripiri

Hade vart intressant att veta hur tempen var när man inte försökte men nu finns bara en cykel att jämföra med och det är ju förra när jag blev gravid. Det blir att fortsätta lägga sig tidigt och sysselsätta sig med jobb och annat pyssel så tiden går fort!😄
Svar på tråden BIM Oktober 2024