BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Hur får ni tankarna på annat än bebis bebis bebis vänta vänta vänta dagarna mellan ägglossning och test? Jag är på äl+7 idag och vill bara testa 😭. Har molvärk och stor trötthet dagligen men inte så mycket mer symptom än så. Plussade på äl+10 förra gången (tror jag) och typ bim+5 gången innan dess, så jag lär ju hålla ut ett tag till 😩
Hur får ni tankarna på annat än bebis bebis bebis vänta vänta vänta dagarna mellan ägglossning och test? Jag är på äl+7 idag och vill bara testa 😭. Har molvärk och stor trötthet dagligen men inte så mycket mer symptom än så. Plussade på äl+10 förra gången (tror jag) och typ bim+5 gången innan dess, så jag lär ju hålla ut ett tag till 😩
Nanatahlie, vad skönt att äntligen detekter ägglossning! Heja 🍾👍
Nanatahlie, vad skönt att äntligen detekter ägglossning! Heja 🍾👍
Spännande att följa er alla 😊 Jag är p äl +8 idag, grafen håller sig relativt hög, jag upplever mig trött o h med en diffus värk som kommer och går i livmodertrakten. Kan dock vara skensymtom som många ggr tidigare, även haft en del huvudvärk men inget nämnvärt. Ingen pms än vilket jag brukar ha dock oro i kroppen som alltid innan mens.
Någon annan här inne som har symtom?
Spännande att följa er alla 😊 Jag är p äl +8 idag, grafen håller sig relativt hög, jag upplever mig trött o h med en diffus värk som kommer och går i livmodertrakten. Kan dock vara skensymtom som många ggr tidigare, även haft en del huvudvärk men inget nämnvärt. Ingen pms än vilket jag brukar ha dock oro i kroppen som alltid innan mens.
Någon annan här inne som har symtom?
Alltså den här väntan!
Är på ÄL+5 och har fått min första bekräftade ÄL i NC. Det gjorde ju inte att jag blev mindre ivrig och otålig direkt 😂
håller tummarna så hårt att de nästan går av nu, försök 3 och babyfebern är påtagligt närvarande 🥰
hur tidigt är rimligt att testa? Kommer inte kunna hålla mig till BIM denna gång 😅