• Anonym (H)

Är det attraktivt med kort hår på kvinnor?

Killar, tycker ni att det är attraktivt med kort hår på kvinnor?

• Svar på tråden Är det attraktivt med kort hår på kvinnor?
  • Anonym (Fröken näsvis)
    Anonym (C) skrev 2024-08-29 01:27:18 följande:
    Men det vet jag, jag har ett mansnamn, så inte nån Saida dock.. 
    Vad bra att du är tankeläsare. Då behöver du inte ställa några frågor då.

Jag har för övrigt sett massor av helt normala inlägg som fått tumme ner, för någon anledning som ingen kan förstå.
  • Anonym (C)
    Anonym (Fröken näsvis) skrev 2024-08-29 13:17:19 följande:
    Vad bra att du är tankeläsare. Då behöver du inte ställa några frågor då.
    Johodå det måste jag. Speciellt när jag blir uttråkad och tycker ställa frågan är så skoj.
  • Anonym (F)
    Anonym (Fröken näsvis) skrev 2024-08-28 21:11:09 följande:

Jag bor för närvarande i ett land där man ser att feminint= långhårig. Alla ser nästan likadana ut smala, långhåriga och fixade. Vansinnigt trist faktiskt. Bara därför överväger jag klippa mig kort och sticka ut från mängden.

Vilket land är det? Eller vilken del av världen?

Jag minns när jag var Indien. I princip alla kvinnor hade så långt hår de kunde få. Många hade ner till rumpan och det var supertjockt, blankt och helt fantastiskt. Jag kan fortfarande se framför mig hur det blänkte i solen, trots att det var 30 år sedan jag var där. 

De har ju en hårkvalitet som tillåter extrema längder, till skillnad från oss i Sverige. 
  • Anonym (M)

Frågan var ställd till män, TS vill att män ska skriva vad de tycker om kort hår på kvinnor, det är vad tråden handlar om

Ändå är det massa kvinnor som ska in och argumentera och spåra ur tråden

• Anonym (M)
    Agda90 skrev 2024-08-29 08:46:34 följande:
    Jag är kvinna. Och kortklippt. Hade du läst tråden hade du vetat det redan. 
    Lustigt för frågan var ju ställd till män, identifierar du dig som man ibland?
  • Anonym (micke)
    Anonym (Man) skrev 2024-08-28 21:42:36 följande:

Om en kvinna vill slippa uppmärksamhet från män är det en utomordentlig idé att klippa håret kort.

men å andra sidan så är det mycket vanligt att butchflator har snagg
  • Anonym (Fröken näsvis)
    Anonym (F) skrev 2024-08-29 13:27:11 följande:
    Vilket land är det? Eller vilken del av världen?

Jag minns när jag var Indien. I princip alla kvinnor hade så långt hår de kunde få. Många hade ner till rumpan och det var supertjockt, blankt och helt fantastiskt. Jag kan fortfarande se framför mig hur det blänkte i solen, trots att det var 30 år sedan jag var där. 

De har ju en hårkvalitet som tillåter extrema längder, till skillnad från oss i Sverige. 

Portugal . De har en tjockare hårkvalitet, men inte bara det utan de klär sig väldigt kvinnligt också. Jag bor iofs i ett rikare område, men tror att det är kutym att kvinnor ska klä sig kvinnligt och män manligt när de jobbar. 

• Anonym (F)
    Anonym (Fröken näsvis) skrev 2024-08-29 14:13:28 följande:

Portugal . De har en tjockare hårkvalitet, men inte bara det utan de klär sig väldigt kvinnligt också. Jag bor iofs i ett rikare område, men tror att det är kutym att kvinnor ska klä sig kvinnligt och män manligt när de jobbar. 

Jaha, jag kan tänka mig det. De tycker väl att vi svenskor är lite väl jordnära kanske. Det är ju olika kulturer förstås. 
  • Agda90
    Anonym (M) skrev 2024-08-29 14:07:20 följande:
    Lustigt för frågan var ju ställd till män, identifierar du dig som man ibland?
    Du får gå genom tråden och ställa den frågan till alla kvinnor som har skrivit i den i så fall.
  • Anonym (försöker)

Jag försöker komma på kvinnliga skädespelare, sångare och modeller som jag tycker är snygga. Jag kommer faktiskt bara på korthåriga, och rentav rakade, just nu. Alla kanske inte är det jämt men de är/var i alla fall det när jag upptäkte dem/att de var snygga.

Om jag vänder på det och funderar på vilka kvinnliga dito med långt hår är de mycket färre till antalet. Jag kommer faktiskt bara på 3 stycken just nu, men kan säkert räkna upp 10 korthåriga/rakade utan problem.

Svar på tråden Är det attraktivt med kort hår på kvinnor?