Är det attraktivt med kort hår på kvinnor?
Killar, tycker ni att det är attraktivt med kort hår på kvinnor?
Killar, tycker ni att det är attraktivt med kort hår på kvinnor?
Jag bor för närvarande i ett land där man ser att feminint= långhårig. Alla ser nästan likadana ut smala, långhåriga och fixade. Vansinnigt trist faktiskt. Bara därför överväger jag klippa mig kort och sticka ut från mängden.
Frågan var ställd till män, TS vill att män ska skriva vad de tycker om kort hår på kvinnor, det är vad tråden handlar om
Ändå är det massa kvinnor som ska in och argumentera och spåra ur tråden
Om en kvinna vill slippa uppmärksamhet från män är det en utomordentlig idé att klippa håret kort.
Portugal . De har en tjockare hårkvalitet, men inte bara det utan de klär sig väldigt kvinnligt också. Jag bor iofs i ett rikare område, men tror att det är kutym att kvinnor ska klä sig kvinnligt och män manligt när de jobbar.
Portugal . De har en tjockare hårkvalitet, men inte bara det utan de klär sig väldigt kvinnligt också. Jag bor iofs i ett rikare område, men tror att det är kutym att kvinnor ska klä sig kvinnligt och män manligt när de jobbar.
Jag försöker komma på kvinnliga skädespelare, sångare och modeller som jag tycker är snygga. Jag kommer faktiskt bara på korthåriga, och rentav rakade, just nu. Alla kanske inte är det jämt men de är/var i alla fall det när jag upptäkte dem/att de var snygga.
Om jag vänder på det och funderar på vilka kvinnliga dito med långt hår är de mycket färre till antalet. Jag kommer faktiskt bara på 3 stycken just nu, men kan säkert räkna upp 10 korthåriga/rakade utan problem.