• Anonym (H)

Är det attraktivt med kort hår på kvinnor?

Killar, tycker ni att det är attraktivt med kort hår på kvinnor?

• Svar på tråden Är det attraktivt med kort hår på kvinnor?
  • Anonym (Fröken näsvis)

Jag bor för närvarande i ett land där man ser att feminint= långhårig. Alla ser nästan likadana ut smala, långhåriga och fixade. Vansinnigt trist faktiskt. Bara därför överväger jag klippa mig kort och sticka ut från mängden.

• Anonym (C)
    Anonym (Fröken näsvis) skrev 2024-08-28 21:07:19 följande:
    Nja, jag brukar tillägga varför jag inte tycker likadant om jag tummar ner. Annars är det inget diskussionsforum utan röstningsforum.
    Och ändå är det ingen som har gjort så? 
  • Anonym (Man)

Om en kvinna vill slippa uppmärksamhet från män är det en utomordentlig idé att klippa håret kort.

• Anonym (Mitt hår, mitt val)
    Anonym (Man) skrev 2024-08-28 21:42:36 följande:

Om en kvinna vill slippa uppmärksamhet från män är det en utomordentlig idé att klippa håret kort.

Inte ett dugg sant.
  • Anonym (Fröken näsvis)
    Anonym (C) skrev 2024-08-28 21:27:52 följande:
    Och ändå är det ingen som har gjort så? 
    De kanske bara tycker det är kul att tumma ner, eller så vågar/vill de inte diskutera varför. Jag är inte Saida, så jag vet inte varför folk tummar ner inlägg 🙂
  • Anonym (())

De flesta tjejer är i teorin snyggare som långhåriga men samtidigt glömmer många män att inte alla kvinnor har den rätta kvaliteten på sitt hår för att detta ska se snyggt ut i långt svall. 

Vissa av oss kan inte ens få till något riktigt svall eller volym som det är. Anser själv att den bästa frisyren är en som får håret att se friskt och fräscht ut. Kort eller långt är sekundärt.

• Anonym (C)
    Anonym (Fröken näsvis) skrev 2024-08-29 00:23:19 följande:
    De kanske bara tycker det är kul att tumma ner, eller så vågar/vill de inte diskutera varför. Jag är inte Saida, så jag vet inte varför folk tummar ner inlägg 🙂
    Men det vet jag, jag har ett mansnamn, så inte nån Saida dock.. 
  • Anonym (C)
    Anonym (Mitt hår, mitt val) skrev 2024-08-28 22:53:43 följande:
    Inte ett dugg sant.
    Jo-o då!
  • Agda90
    Anonym (M) skrev 2024-08-28 14:14:55 följande:
    Man får väl göra vad man vill av folks preferenser man läser i en tråd. Det är dock OT. Svara på frågan istället om du nu är en man
    Jag är kvinna. Och kortklippt. Hade du läst tråden hade du vetat det redan. 
  • Anonym (L)

På vissa kvinnor ja, på andra nej.

Svar på tråden Är det attraktivt med kort hår på kvinnor?