Är det attraktivt med kort hår på kvinnor?
Killar, tycker ni att det är attraktivt med kort hår på kvinnor?
Killar, tycker ni att det är attraktivt med kort hår på kvinnor?
Jag försöker komma på kvinnliga skädespelare, sångare och modeller som jag tycker är snygga. Jag kommer faktiskt bara på korthåriga, och rentav rakade, just nu. Alla kanske inte är det jämt men de är/var i alla fall det när jag upptäkte dem/att de var snygga.
Om jag vänder på det och funderar på vilka kvinnliga dito med långt hår är de mycket färre till antalet. Jag kommer faktiskt bara på 3 stycken just nu, men kan säkert räkna upp 10 korthåriga/rakade utan problem.
Har haft både kort och långt, just nu axellångt.
Jag passar faktiskt alla dessa frisyrer.
Men har märkt en intressant sak, när jag är långhårig brukar män oftare "slentrian"kolla in en. Dvs får mer blickar generellt då. Men när jag var korthårig så var det inte lika många som spanade in mig, men dem som väl gjorde det verkade gilla mig.
Så jag tror att långt hår --> man blir insparad i högre grad, anses som attraktiv vid första anblick, som en sorts papperssiluett av en kvinna liksom
kort hår --> de som väl spanar in en, gillar en mer på riktigt, inte bara ett allmänt span på gatan.
Har haft både kort och långt, just nu axellångt.
Jag passar faktiskt alla dessa frisyrer.
Men har märkt en intressant sak, när jag är långhårig brukar män oftare "slentrian"kolla in en. Dvs får mer blickar generellt då. Men när jag var korthårig så var det inte lika många som spanade in mig, men dem som väl gjorde det verkade gilla mig.
Så jag tror att långt hår --> man blir insparad i högre grad, anses som attraktiv vid första anblick, som en sorts papperssiluett av en kvinna liksom
kort hår --> de som väl spanar in en, gillar en mer på riktigt, inte bara ett allmänt span på gatan.
Sådär.. Passar på 1/10 men på 1/100 som passerat 45
Sådär.. Passar på 1/10 men på 1/100 som passerat 45