• Anonym (H)

Är det attraktivt med kort hår på kvinnor?

Killar, tycker ni att det är attraktivt med kort hår på kvinnor?

• Svar på tråden Är det attraktivt med kort hår på kvinnor?
  • Anonym (Fröken näsvis)
    Core skrev 2024-08-28 20:00:50 följande:
    Ja och nej. Alltså vi bläddrar ju alla förbi mängder med inlägg där man är av en annan åsikt, utan att tumma ner. Läser man runt och tittat på ett generellt plan är det egentligen nästan bara de kontroversiella inläggen som genererar flera upp eller ner tummar.

Så ja, du använder den när du inte håller med, men det ska även ha så pass negativ påverkan på dig att du vill underminera åsikten, annars hade du bara scrollat vidare.
    Ja det har du möjligtvis rätt i. Jag tummar bara ner om jag tycker det som sägs är mycket kontroversiellt eller riktigt illa. 
  • Anonym (C)
    Anonym (Fröken näsvis) skrev 2024-08-28 20:20:14 följande:

Jag har inte tummat ner, eftersom jag tycker både långt och kort är snyggt. Om hon skrivit att bara långhåriga är snygga hade jag inte hållit med.

Snackar om alla 99 stycken inlägg här i tråden :) 
  • Anonym (C)
    Anonym (Mitt hår, mitt val) skrev 2024-08-28 20:10:46 följande:
    Ursäkta? Jag skiter I om andra gillar det. Men jag får ner komplimanger som korthårig än långhårig. Då pratar jag om folk som aldrig sett mig i långt hår, som inte vet ett skvatt om mig. 
    Jag bara förklarar för dig hur det hela funkar. Det är god ton att säga något när kvinnor försökt att gjort sig fina eller så. Även fast det har gått helt wrong. 
  • Anonym (Fröken näsvis)
    Anonym (C) skrev 2024-08-28 17:39:38 följande:
    Är det därför som TS har absolut noll tummar ner på sitt inlägg? Fast typ ingen håller med? 
    Fast hon konstaterar inget, utan frågar bara.
  • Anonym (Mitt hår, mitt val)
    Anonym (C) skrev 2024-08-28 20:28:02 följande:
    Jag bara förklarar för dig hur det hela funkar. Det är god ton att säga något när kvinnor försökt att gjort sig fina eller så. Även fast det har gått helt wrong. 
    Och du vet att det gått fel hur då? För att du inte tycker om kort hår? Hur vet du om jag passar i kort hår eller inte?
  • Anonym (C)
    Anonym (Fröken näsvis) skrev 2024-08-28 20:30:35 följande:
    Fast hon konstaterar inget, utan frågar bara.
    Fast vad hon frågar är om det är attraktivt på kvinnor? Vi skulle inte sparat massor med tid igenom att trycka tumme ner då? 
  • Anonym (C)
    Anonym (Mitt hår, mitt val) skrev 2024-08-28 20:37:28 följande:
    Och hur vet du det? För att du inte tycker om kort hår? Hur vet du om jag passar i kort hår eller inte?
    För det gör kvinnor inte... Hon ser ut att vilja heta Patrik när hon gör sånt.
  • Anonym (Mitt hår, mitt val)
    Anonym (C) skrev 2024-08-28 20:40:54 följande:
    För det gör kvinnor inte... Hon ser ut att vilja heta Patrik när hon gör sånt.
    Din åsikt. Inte ett faktum. Oavsett så skiter jag i vilket. Jag gör som jag vill med mitt hår.
  • Anonym (C)
    Anonym (Mitt hår, mitt val) skrev 2024-08-28 20:45:19 följande:
    Din åsikt. Inte ett faktum. Oavsett så skiter jag i vilket. Jag gör som jag vill med mitt hår.
    Nej, det är inte någon åsikt utan snarare ett faktum. Det är jättebra att du har så hög svansföring gumman, men det gör inte så jättemycket för mig nu med tanke på att håret är så kort. 
  • Anonym (Fröken näsvis)
    Anonym (C) skrev 2024-08-28 20:38:40 följande:
    Fast vad hon frågar är om det är attraktivt på kvinnor? Vi skulle inte sparat massor med tid igenom att trycka tumme ner då? 
    Nja, jag brukar tillägga varför jag inte tycker likadant om jag tummar ner. Annars är det inget diskussionsforum utan röstningsforum.
Svar på tråden Är det attraktivt med kort hår på kvinnor?