• Anonym (H)

Är det attraktivt med kort hår på kvinnor?

Killar, tycker ni att det är attraktivt med kort hår på kvinnor?

• Svar på tråden Är det attraktivt med kort hår på kvinnor?
  • Anonym (M)
    Dr Nail skrev 2024-08-28 15:11:39 följande:

Jodå, men ett rakat huvud är ännu mer attraktivt. Renare. Ju mindre hår på badrumsgolvet desto bättre.

Hår tappar man på alla golv
  • Anonym (Fröken näsvis)
    Core skrev 2024-08-27 22:23:29 följande:

Intressant att raka svar på en fråga blir totalt downvotade, som om en personlig preferens kan vara fel 😂

Jag trodde tumme ner bara betydde att man inte håller med? Det är så jag använt det jämt. 
  • Anonym (C)
    Anonym (Fröken näsvis) skrev 2024-08-28 17:33:24 följande:
    Jag trodde tumme ner bara betydde att man inte håller med? Det är så jag använt det jämt. 
    Är det därför som TS har absolut noll tummar ner på sitt inlägg? Fast typ ingen håller med? 
  • Anonym (Anonym man)
    Anonym (H) skrev 2024-08-26 18:34:22 följande:
    Är det attraktivt med kort hår på kvinnor?

Killar, tycker ni att det är attraktivt med kort hår på kvinnor?

Gillar långt hår på min partner, speciellt under oralsex. Det är en härlig känsla att kunna snurra upp det ett eller två varv runt handen när jag får oralsex. Det är egentligen det enda som jag skulle sakna med en partner med kort hår.

Min fru har numera långt hår, hon hade kort när vi träffades.
  • Anonym (Mitt hår, mitt val)

Mitt hår, mitt val när det kommer till hårlängd. Har varit både långhårig (nedanför skulderbladskanten) och pixiekort. Just nu på väg mot en kort page efter att ha varit pixiekort sedan 2017. Brukar gå 5 år mellan valen... 5 år kort, spara ut under 5 år och sen klippa av det igen.

Får oftare komplimanger när det är kort än långt. 

• Anonym (C)
    Anonym (Mitt hår, mitt val) skrev 2024-08-28 19:20:31 följande:

Får oftare komplimanger när det är kort än långt. 

Det är för att de såg att du ville göra något fint för dig själv men du faila det så grovt!
  • Tobben

En kvinna är så otroligt mycket mer än sin frisyr. Bäst vore om hon har den frisyr hon trivs bäst i.

• Core
    Anonym (Fröken näsvis) skrev 2024-08-28 17:33:24 följande:
    Ja och nej. Alltså vi bläddrar ju alla förbi mängder med inlägg där man är av en annan åsikt, utan att tumma ner. Läser man runt och tittat på ett generellt plan är det egentligen nästan bara de kontroversiella inläggen som genererar flera upp eller ner tummar.

Så ja, du använder den när du inte håller med, men det ska även ha så pass negativ påverkan på dig att du vill underminera åsikten, annars hade du bara scrollat vidare.
  • Anonym (Mitt hår, mitt val)
    Anonym (C) skrev 2024-08-28 19:41:13 följande:
    Det är för att de såg att du ville göra något fint för dig själv men du faila det så grovt!
    Ursäkta? På vilket sätt är det en fail att jag gör som jag vill med mitt hår? Jag skiter I om andra gillar det. Men jag får ner komplimanger som korthårig än långhårig. Då pratar jag om folk som aldrig sett mig i långt hår, som inte vet ett skvatt om mig. 
  • Anonym (Fröken näsvis)
    Anonym (C) skrev 2024-08-28 17:39:38 följande:
    Är det därför som TS har absolut noll tummar ner på sitt inlägg? Fast typ ingen håller med? 

Jag har inte tummat ner, eftersom jag tycker både långt och kort är snyggt. Om hon skrivit att bara långhåriga är snygga hade jag inte hållit med.

Svar på tråden Är det attraktivt med kort hår på kvinnor?