• Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?
  • Anonym (Gone)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-29 19:23:57 följande:
    Hur är din man?

Vad har han för bakgrund?

Är han en till blond chad?
    Nope, blond är han inte. Han är svarthårig och 167 cm lång, om det har någon betydelse. Han var pizzabagare när vi träffades men är vårdbiträde idag. Han pluggar deltid på folkhögskola och tänker söka in på läkarlinjen. Det jag föll för hos honom var att han var så empatisk och spred så mycket positiva energier.

I mina ögon är han såklart en chad 😄 men om resten av världen håller med vet jag inte. Och det spelar ingen roll, han är min drömman.
  • Anonym (BMI =bullshit measuring index)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-29 19:28:29 följande:
    Ja, men ni nämner bara skådespelare. Inget annat. Bara skådespelare. Inte den där brevbäraren i närheten av där ni bor om du förstår vad jag menar.

Bara snubbar med 10/10 smv.

Resten är osynliga.

Inte ser jag män gå runt och ba "ooooh Gal Gadot, så ska en kvinna se ut".

Nej nej. Vi ser kvinnor runt omkring oss som möjliga dejtval, men kvinnor går runt och snackar om hur de borde vara ihop med Chris Hemsworth.

Resten finns inte. De gör inte det.
    Det är lite svårt att nämna brevbäraren eller kassören på Ica eftersom det inte ger dig en bild på vem som avses. Inga andra vet vem det handlar om då heller, och du hade väl inte varit nöjd med de svaren? 

Klart det finns många intressanta män som inte är kändisar. Det är vad de allra flesta väljer till sin partner också.
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Gone) skrev 2024-08-29 19:37:38 följande:
    Nope, blond är han inte. Han är svarthårig och 167 cm lång, om det har någon betydelse. Han var pizzabagare när vi träffades men är vårdbiträde idag. Han pluggar deltid på folkhögskola och tänker söka in på läkarlinjen. Det jag föll för hos honom var att han var så empatisk och spred så mycket positiva energier.

I mina ögon är han såklart en chad 😄 men om resten av världen håller med vet jag inte. Och det spelar ingen roll, han är min drömman.
    Ett sant mirakel för hans del om det stämmer.

Är han invandrare också?

Hur lång är du?
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (BMI =bullshit measuring index) skrev 2024-08-29 19:39:13 följande:
    Det är lite svårt att nämna brevbäraren eller kassören på Ica eftersom det inte ger dig en bild på vem som avses. Inga andra vet vem det handlar om då heller, och du hade väl inte varit nöjd med de svaren? 

Klart det finns många intressanta män som inte är kändisar. Det är vad de allra flesta väljer till sin partner också.
    Mm ja, lite svårt att nämna ja, men det handlar mer om tonen.

Lite som att många kvinnor tycker att de förtjänar en 2m lång version av unga Alain Delon med hans dåvarande status som skådespelare.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Gone)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-29 23:33:47 följande:
    Ett sant mirakel för hans del om det stämmer.

Är han invandrare också?

Hur lång är du?
    Jo han är invandrare. Jag är 162 cm lång.
  • molly50
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-29 19:28:29 följande:
    Ja, men ni nämner bara skådespelare. Inget annat. Bara skådespelare. Inte den där brevbäraren i närheten av där ni bor om du förstår vad jag menar.

Bara snubbar med 10/10 smv.

Resten är osynliga.

Inte ser jag män gå runt och ba "ooooh Gal Gadot, så ska en kvinna se ut".

Nej nej. Vi ser kvinnor runt omkring oss som möjliga dejtval, men kvinnor går runt och snackar om hur de borde vara ihop med Chris Hemsworth.

Resten finns inte. De gör inte det.
    Ja,men då frågar jag igen.
    På vilket sätt blir du hjälpt av att vi svarar våran egen man som svar på din fråga?
    Eller för den delen brevbäraren?
    Det är ju ändå inga du känner.
    Och vad brevbäraren anbelangar så kan det ju likaväl vara en kvinna.
    Så när du frågar vilken man vi tycker är snygg så måste vi ju nämna någon du vet vem det är.
    Det betyder inte att vi tror att vi ska kunna bli ihop med honom.

För övrigt så lägger du ju själv upp bilder på kända män och ber oss betygsätta deras utseenden.
    Du kanske skulle lägga upp en bild på en vanlig man som inte är känd för att få bättre svar?
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Gone) skrev 2024-08-30 00:02:55 följande:
    Jo han är invandrare. Jag är 162 cm lång.
    Sannerligen ett mirakel utan dess like.

Applåderar honom för vad han lyckades åstadkomma i en värld, som egentligen inte var gjord för honom.

Han måste nog känna sig som en vinnare varje dag.

Det enda som kan hända nu är att du lämnar honom för någon som är snyggare och längre.
  • Anonym (Luukfordamax)
    molly50 skrev 2024-08-30 00:16:19 följande:
    Ja,men då frågar jag igen.
    På vilket sätt blir du hjälpt av att vi svarar våran egen man som svar på din fråga?
    Eller för den delen brevbäraren?
    Det är ju ändå inga du känner.
    Och vad brevbäraren anbelangar så kan det ju likaväl vara en kvinna.
    Så när du frågar vilken man vi tycker är snygg så måste vi ju nämna någon du vet vem det är.
    Det betyder inte att vi tror att vi ska kunna bli ihop med honom.

För övrigt så lägger du ju själv upp bilder på kända män och ber oss betygsätta deras utseenden.
    Du kanske skulle lägga upp en bild på en vanlig man som inte är känd för att få bättre svar?
    Det får jag göra i en ny tråd.

Du får ha lite tålamod hehe...

Kan dock säga att han kallas för Dalit mogger.
  • Anonym (Gone)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-30 00:33:28 följande:
    Sannerligen ett mirakel utan dess like.

Applåderar honom för vad han lyckades åstadkomma i en värld, som egentligen inte var gjord för honom.

Han måste nog känna sig som en vinnare varje dag.

Det enda som kan hända nu är att du lämnar honom för någon som är snyggare och längre.
    Han var lycklig innan han träffade mig och jag är lycklig som har honom. Jag vet att jag är en vinnare som har honom i alla fall. Det finns ingen jag någonsin skulle lämna honom för, och längden är irrelevant när man älskar någon så mycket som jag älskar honom.

Om han skulle lämna mig så skulle jag hellre leva som singel för en sådan kärlek går inte att ersätta.
Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?